Skocz do zawartości

Spróbowanie Choppera - zwinny i hamujący.


Damian85
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, KLAUDIUSZ napisał:


A jeszcze DR 650 RSE była fajna

Do czego ?  🤣

Ciezki kloc ! 

 

🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Piasek80 napisał:

u mnie ktoś śmiga na takiej i jeszcze jakieś akcesoryjne wydechy. Matko ale to dudni...

Już 650-tki dudnią niemiłosiernie. 

W swojej miałem jakiś akcesoryjny tłumik, to tak napierdzielało, że się pytali mnie czy to 1000.

Ja ją sprzedawałem, to przyjechało do mnie dwóch młodych chłopaszków i kupili w ciemno (bez jazdy próbnej), bali się przejechać nawet - co było nawet trochę zabawne (szczególnie jak jeden do drugiego mówił „Ja pie**olę, nie jadę tym”). 

Ale serio, dźwięk SV jest bardzo fajny i taki agresywny - słychać, ze to V2 i że lubi szarpać.

Edytowane przez Damian85
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian, Ty w zasadzie jeszcze mlody jestes, nie zawracaj sobie doopy jakimis cruser'ami, na to bedziesz mial czas tak mneij wiecej 10 lat pozniej gdy bedziesz w moim wieku ! 🤣

 

🙂

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, jannikiel napisał:

Ja dawno skończyłem 50-tkę i jakoś nie ciągnie mnie w ogóle do czopperów/cruiserów, tylko ścigacze i enduro, lub extremalna jazda z koszem hahahhahahahaha

Moze dlatego, ze siem troche znasz !   🤣 🤣 🤣

 

🙂

  • Lubię to! 1
  • Haha :) 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jakos tak wyszło, że jeżdżę 1- sladami non stop, nigdy nie miałem przerwy od 1978 roku czyli od Komar 3, raz miałem tylko coś w rodzaju choppera, ale to ze względu na moją byłą żonę ( to w zasadzie była jej decyzja), taki softczop Yamaha XS 400, niecały rok ją miałem....ehhh historia...

  • Haha :) 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No !  Czyli mialem racje !  🤣

 

🙂

  • Lubię to! 1
  • Haha :) 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to ze względu na to, że ja wolę mieć kontrolę nad motocyklem i to jak największą, a nie odwrotnie 😉 

Ostatnio ćwiczę sobie sterowanie tyłem... Zalecam każdemu... ale nie wiem jak to w czopperach wyjdzie- tylko się domyślam hahhahhahahah

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, jannikiel napisał:

Może to ze względu na to, że ja wolę mieć kontrolę nad motocyklem i to jak największą, a nie odwrotnie 😉 

Ostatnio ćwiczę sobie sterowanie tyłem... Zalecam każdemu... ale nie wiem jak to w czopperach wyjdzie- tylko się domyślam hahhahhahahah

A ogiera kiedy ujezdzal ?  🤣

 

🙂

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, ks-rider napisał:

Damian, Ty w zasadzie jeszcze mlody jestes, nie zawracaj sobie doopy jakimis cruser'ami, na to bedziesz mial czas tak mneij wiecej 10 lat pozniej gdy bedziesz w moim wieku ! 🤣

 

🙂

No powiem Ci, że choppery jakoś mnie nie porywają. Chyba temat zawieszę chwilowo.

To co lubię, to jest to o czym mówi @jannikiel, czyli dobra kontrola. Pierwszą mocną miętę poczułem do CBR 600 - jak wsiadłem i poczułem jak to śmiga i się składa, to od razu wiedziałem, że to chcę. Gdy później zacząłem latać na R6, to już się ta mięta wypaliła - zapierdalało to szybciej, ale brakowało mi komfortu z CBR (F4) i przy bardzo wolnych manewrach było to drętwe.

Czuję, że mogę polubić sportowe-turystyki. Jak sobie patrzę, że takie CBR 1100XX ma 150/160 kunia, to wyglada to Ciekawie. Byłby to jakiś skok do przodu, bo 600cc już mi się znudziło.

Podobała mi się jazda na jajku, chodzi mi o masę i pozycje - z chęcią bym polatał na jajku na sterydach (czyli coś w stylu Black Birda).

Podobnież Triumph 1050 Speed ST też fajna sprawa - i bardzo zwinny.

Chwilowo myślałem o jakimś sportowym litrze, ale coś czuję, że prawko bym za szybko stracił… szkoda kurde ryzykować, takie rzeczy to obecnie chyba tylko na tor można kupić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Damian85 napisał:

Chwilowo myślałem o jakimś sportowym litrze, ale coś czuję, że prawko bym za szybko stracił… szkoda kurde ryzykować, takie rzeczy to obecnie chyba tylko na tor można kupić. 

To bier nakeda. Brak owiewki w jakiś tam sposób ogranicza vmax... choć to przy zakresie mandatu od 50km złudne jest 😉 

Ale naked za to najładniej wygląda i już!

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Buber napisał:

To bier nakeda. Brak owiewki w jakiś tam sposób ogranicza vmax... 

Miałem dokładnie taki plan, tj. naked bez owiewek, aby fajnie chłodziło latem i aby wiatr hamował od zapędów. ; )
Ostatecznie zrezygnowałem.

Zastanawiam się, czy jest mi potrzebna kolejna "asfaltówka".

Ostatnio dużo jeżdżę na rowerze, często po jakichś lasach i łąkach, po głowie chodzi mi pomysł, że jeśli już mam coś dokupić, to może coś takiego, co jedzie po aslfacie i po bezdrożach, to też dla mnie kompletnie nowa dziedzina. Nie mówię o crossach, ale o czymś w stylu Suzuki DL 1000 V-Strom albo Honda Africa Twin. Tylko pewnie opona też musiałaby być odpowiednia, bo na V-Stromach to widziałem głównie szosówki.

Temat do zbadania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Damian85 napisał:

Nie mówię o crossach, ale o czymś w stylu Suzuki DL 1000 V-Strom albo Honda Africa Twin. Tylko pewnie opona też musiałaby być odpowiednia, bo na V-Stromach to widziałem głównie szosówki.

Się nie znam to się wypowiem 😉 Półśrodki gwarantują ćwierćrezultaty. Jak tak to bierz konstrukcję sprawdzoną, Afrykę, Tenerkę czy coś w tym stylu. Bo wannabee offroad litry na wysokim zawieszeniu to bardziej kłopot niż zysk. No i wtedy kto wie czy nie jakieś 600-800 będzie lepsze (bo lżejsze) niż litry.. w terenie czy na szutrze aż tyle mocy Ci nie potrzeba... BMW F? 

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...