Goli30 Posted May 30, 2022 Share Posted May 30, 2022 Czy może ktoś mi jednoznacznie odpowiedzieć, czy w moim gsx z 1992 roku zawory regulowane są śrubkami czy płytki? Szukałem na all płytek i są, ale powyżej 2007 roku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MłodyWilk22 Posted May 31, 2022 Share Posted May 31, 2022 Srubki, śrubki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goli30 Posted May 31, 2022 Author Share Posted May 31, 2022 Miód na moje serce, czyli biorę się sam, dzięki za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goli30 Posted October 1, 2022 Author Share Posted October 1, 2022 Pewnie ten temat już był tu poruszany ale nie mogę go namierzyć. Chodzi o olej jaki stosujecie u siebie, bo mam wlany motul 5100 4T ale nie jestem do końca z niego zadowolony. Chętnie poczytał bym wasze opinie na ten temat, wspomoże ktoś linkiem do tematu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted October 1, 2022 Share Posted October 1, 2022 Dlaczego nie jestes zadowolonyz tego oleju? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goli30 Posted October 2, 2022 Author Share Posted October 2, 2022 Od momentu wymiany, na zimnym, po wrzuceniu biegu jest meega szarpnięcie, czasem aż silnik zgaśnie. Na poprzednim oleju tego nie było. Wnioskuję ze był inny bo ten stary, przepracowany olej był jaśniejszy niż nowy motul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted October 2, 2022 Share Posted October 2, 2022 W moim starym Suzuki tez mialem podobne szarpniecie na zupelnie innym oleju, mianowicie Mobil 1 SAE15W50, wynikajace z duzej lepkosci tego oleju w niskiej temperaturze ( czyli ponizej 100C ) :). Czy to GSR to silnik chlodzony plynem? Jakie masz oznaczenie lepkosci tego oleju Motul 4100? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goli30 Posted October 2, 2022 Author Share Posted October 2, 2022 (edited) Silnik to olejak gsx600f a olej to półsyntetyk 10w40 5100 4T Edited October 2, 2022 by Goli30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted October 4, 2022 Share Posted October 4, 2022 No niestety to wlasciwy olej do tego motocykla i ciezko znalezc cos z nizsza lepkoscia przy niskiej temperaturze ( 10W )wyglada na to ze sprzeglo ma problem z rozklejeniem sie . Dawniej pomagal w tym kopniak, teraz mozesz wrzucic dwojke, wcisnac sprzeglo i bujac motocyklem w przod i w tyl dla rozklejenia sprzegla a dopiero potem odpalac. Mozesz rownie sprawdzic regulacje linki sprzegla przy silniku czy jest wlasciwie ustawiona. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaszko Posted October 4, 2022 Share Posted October 4, 2022 Dobrym sposobem na rozklejenie sprzęgła, jest jednocześnie wcisnąć klamkę i mały, krotki ale energiczny ruch manetką gazu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goli30 Posted October 5, 2022 Author Share Posted October 5, 2022 Szwagier w kawasaki kle miał ten sam problem i podobno pomogła mu wymiana na valvoline o tych samych parametrach, na wiosnę przetestuję i zdam relacje. Dzięki za odpowiedzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goli30 Posted October 16, 2022 Author Share Posted October 16, 2022 Kolejne pytanie, z przodu mam zebatke o dwa zęby więcej, o ile dłuższy łańcuch muszę mieć, dwa ogniwa? Naciąg był idealnie w środku otworu a po zmianie mam go na samym poczatku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonusik Posted October 21, 2022 Share Posted October 21, 2022 Panowie po pierwsze motul 5100 jest oleje mineralnym, baza olejowa jest w 100% mienralna wynika to z kart podatkowych które składają producenci oleju w celu odprowadzenia podatku, na stronie motula po otwarciu karty technicznie jest taka informacja wymieniona, w polsce niestety nie ma jasno okreslonego prawa co jest oleje mineralnym a co pół syntetycznym czy syntetycznym, oleje po milutihydro-crakingu w polsce oznaczane są najczesciej jako półsyntetyczne (np motul) lub olej castrol który potrafi na opakowaniu nazwać olejem syntetyczny olej mineralny. Ja od jakiegoś czasu polecam każdem olej motula 7100 5w40 dla normalnej eksploatacji lub 10w50 dla nieco bardziej wyczynowej chyba że producent mówi inaczej. Ogólnie im wyższa druga wartość tym lepiej dla silnika i jega bezpieczeństwa, przy oleju 10w50 w stosunko do 10w40 moc silnika może się różnić nawet o 5%. Napisałem to mocno ogólnie więc proszę nie łapać mnie za każde słówko, chciałem być zrozumiany przez możliwe szerokie grono, jeśli popełniłem znaczącą gafę proszę o poprawę. Przy sklejaniu sprzegła warto zalać 5 zamiast 10, warto też sprawdzić czy sprzęgło jest poprawnie złożone jeśli motocykl ma już 15 czy 20 lat i istnieje szansa że ktoś się do niego dobierał w przeszłości. Pozdrawiam Ciepło MotoBonus Quote www.BonusRent.plwww.MotoBonus.euwww.BonusBus.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goli30 Posted October 21, 2022 Author Share Posted October 21, 2022 Będę wiosną kombinował z olejem,według twoich rad, co do grzebania to nikt jeszcze niczego u mnie nie rozkręcał, nawet na śrubach od pokrywy zaworów nie ma śladu ze ktoś tam był. Z resztą, jak pisałem, na starym oleju (cokolwiek tam było) problem nie występował Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.