Jump to content

tłusta i prawilna moc prosto z kraju kwitnącego tico


michoa
 Share

Recommended Posts

elo ryjeczki i lasencje

Jako że spotkał mnie zaszczyt jakim jest moderowanie na forum żywym jak odejście wolnossącego diesla , stwierdziłem że jako mod nie mogę nieposiadać motocykla bo to trochę jak być aktorką porno unikająca seksu

pierwotnie chciałem xr650r ale stwierdziłem że nie lubię w swoim życiu takich kompromisów , pozatym ceny tych moto są totalnie z innej galaktyki obecnie i chyba wolę zestaw Homoseksualna 125 + tłu$ta 450 4t , wtedy mam 2 moto i każde jest dobre w jednym

no i kupiłem to cudo z fotencji

czemu ?  wyboru dokonałem na kiblu w robocie kierując się >  sortuj od najtańsze i do 150 km bo dalej strach truckiem jechać zważywszy na jego stan i fakt że nie ma ogrzewania nóg

podstawa -coś co jak wyjeżdżam z garażu to nie zapalają się 4 gwiazdki a jak dodam gazu to dźwięk wydechu wzywa helikopter no i jest -ma przegląd , do przejścia kolejnego brakuje klaksonu , wydech nie jest rekordowo cichy ale nie urwa łba , diagnosta mówi że akceptowalne , ma kwit , kierunkowskazy itp , moc z dowodu pozwala nawet na jazdę na lejce B , ja mam A bez ograniczeń więc 😄

korea też urzekła mnie kopniakiem nożnym -w 125 pomijając chińszczyznę jest to rzadkość , fakt strzelam że odpalenie czegoś takiego na zapych jest trudne jak podryw w klubie na wsi zabitej dechami kiedy podjeżdżasz 370z , ale z drugiej strony są sytuacje kiedy nie popchniesz ( piach , błoto ) i się kopajs przydaje . Teoretycznie też ma rozrusznik elektryczny ale obecnie nie ma aku i nie wiem czy działa czyli kombo jakie powinno mieć każde enduro

No i te 4 zawory -zasadniczo jest to podobno koreańska podjebka dr125 , ale gangnam style z głowicą zaszaleli i ma 4 zawory , prawdopodobnie jest to też dohc ( z tym już jak z panną w szpilkach -fajnie wygląda ale bywa męcząca ,  napewno zyskuje szybkobieżność pieca i wejście na obroty ale serwis wkurwia , zamiast browara klucza i śrubokręta trzeba zdjąć oba wałki i kupić płytki )  ale jeszcze czapki nie ściągałem , wolałbym żeby to było zwykłe sohc ale zobaczymy ......a będę musiał tam zajrzeć bo na gorącym silniku klepie jak najman matę i cięzko odpala z kopa ..........

i fakt -potworne 14KM chodź generuje emocje jak bycie pasażerem gondoli w śmierci w wenecji coś tam próbuje jechać górą , dosyć chętnie się kręci i ogólnie przy klasycznym 125 w 1 garze w 2 zaworach raczej pozytywnie zaskakuje

ogólnie budowanie opini o 10 km trip to trochę jak ocenianie charakteru laski po zdjęciu z instagrama , ale zasada nie wiem ale się wypowiem zobowiązuje

przelot 70-80 km/h ale ktoś popłynął z przełożeniami -2 bieg ciągniesz prawie do 50 , 5 bieg wpinasz przy 70 a to ma 14KM , z jednej strony spalanie powinno zaskoczyć , z drugiej to w ogóle nie jedzie i vmax pod wiatr w +2 to 80 -4 bieg ciągniesz jak babę za włosy do jaskini jak ci po drogiej randce mówi że głowa ją boli , wbijasz 5 i koniec , zero jakiejkolwiek reakcji na cokolwiek , fakt dzisiaj łeb urywa , ściąga z drogi więc dalsza opinia to be continued ...........liczę na vmax w razie kiedy ona napisze że padły baterie do wibratora i się nudzi w okolicy 100-110 tak też mówią internety , ale narazie wrażenie jest że trzeba 10 km drogi z fgórki i bez wiatru ........przelot liczyłem 70-80 i to się zgadza.......

zawias jest twardy jak moje wymarzone cycki z filmów , nie wiem czy to wynika z tego że pod takim prosiakiem jak ja on siedzi jak wacek w młodym cycu na odbojnikach i nie pracuje czy po prostu jest tak twardo

przód to jakiś kitajski UPS ( odwrócone lagi ) także intuicja mi mówi że jest lepiej niż w xl/dr/nx/xr/xlr i innych tanich 125 4t

waży to 120 kg suche  czyli tyle co xr600 , więc szału nie ma ale to dual ( stalowy bak , 2 osobowy itp ) więc na dwoje babka wróżyła , wrażenie jest że jest cięzki mimo że jest niski .........

zjebany jest środek ciężkości , mimo że siedzenie jest nisko ( 176cm bez problemu całymi nogami )  prowadzi się po piachu jak gruba pijana teściowa w szpilkach z wesela , strasznie myszkuje , albo ja po prostu dawno jakimś dualem nie jechałem , tylko same crossy i quady i źle na to patrzę ( senda 50 po piachu idzie lepiej w sensie lepiej się prowadzi nie ucieka tak przeraźliwie  ale jest wyższa i 20kg lżejsza )

fajnie jak na 125 4t hamuje silnikiem co przy homoseksualnym użytkowaniu pewnie zwiększy trwałość hamulców i obniży koszty a to ważne bo to ma być dupowóz , aczkolwiek na kominie rodem z lidla( ma jakiś gówniany akcesoryjny wydech )  czasami przy ostrym zamknięciu manety jakaś marchewa poleci( taka bardziej śmieszna niż budząca szacun )  więc może jazda nim to nie będzie celibat

jakość wykonania i pierdykalia

-boli brak obrotomierza , nie można się polansować że szedłem po czerwonym bo nie wiesz jakie miałeś obroty

-jest chromowany plastikowy prędkościomierz co pasuje klimatem do enduro jak wypowiedzi naszego premiera do tego co się dzieje naprawdę , jakieś 3 kontroli ( luz , długie , migacze chyba ) zerowany mechaniczny licznik przebiegu .

Kanapa -pierwsze wrażenie wygodna szeroka , ale intuicja mi podpowiada że przy trasach po 100km w jedną jakie mam tym w planach już taka nie będzie ( jest szeroko jak u przeciętnej moej kochanki w pasie , ale nie jest za gruba )

resztę pożyjemy zobaczymy , narazie 10km i jeden wypad , niestety jest +2 wieje jak szalone a ma być gorzej więc to be continued

 

silnik.jpg

przod.jpg

lewy bok bez blachy.jpg

  • Like it! 1
  • Thanks! 1

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Heheee dobre 🙂 gratki Stary, tylko że przez takie maleństwa chce się potem troszkę więcej w terenie 😉 Jak se wkrecisz bajere to ino uważaj :)))

Natomiast ja po wielu latach w błocie teraz chyba poszukam starego xt-eka. Kupmel ma takiego kwadrata, bajer klasyk. 

Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, Dominik Szymański napisał:

Heheee dobre 🙂 gratki Stary, tylko że przez takie maleństwa chce się potem troszkę więcej w terenie 😉 Jak se wkrecisz bajere to ino uważaj :)))

Natomiast ja po wielu latach w błocie teraz chyba poszukam starego xt-eka. Kupmel ma takiego kwadrata, bajer klasyk. 

ja to już zataczam drugie kółko w branży 😄

na forum wszedłem jak szukałem mtxa 80 , potem była cz cross 250 , potem dt80lc2 ( tak upadek bo musiałem mieć coś z blachą i kwitem )  potem crm 125 , drz400e , xt600 , xr600 potem poszedłem w quady i upalam do dziś

tego pierdka kupiłem dla taniej jazdy z A do B prędkość przelotowa 70-80 będzie ciut wkurwiać ale spalanie przyjemne i tanio w drugi koniec PL pojadę

natomiast jakaś crf 450 myślę że będzie w swoim czasie 😄

jak xt600 to max 2kf albo ta starsza 43nf , to są motocykle , ja miałem 3tb taką jak yeuop , fakt twarde strasznie , zerowe wymagania jeśli chodzi o serwis , najtańszy olej itp ale już masa rzeczy spieprzona przez księgowych -zawias przód tył jakaś kpina , tył zacisk od dt125 ( przy masie 168kg na sucho ) całość jakaś niska , papierowy filtr powietrza , gaźnik z gumową membraną , 40-parę koni tylko nikt nie wie gdzie i przy próbie ganiania ludzi na szosówkach 120-140 km/h wcale tak mało nie paliła 😄  a teren to przez te szatańskie kilogramy i dziką geometrię już w ogóle , po piaszczystej drodze ciężko ..........

ogólnie to lepiej by było xl600 albo ciut ostrzejszą ttr ( qpa z forum miał albo ma milion lat 😄 )

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Link to comment
Share on other sites

Oby żadna kochanka nie była tak tłusta jak te opowiadanie! 

Jak na eksperta forumowego (oczywiście nr 2, po KRULU J.) zrealizowałeś plan wypowiedzi, tylko coś mało danych (aż przestałem się bać motocykli..). 

Żeby było wygodniej, proponuję jakąś azjatkę dać na przód.. Zmieści się i nie będzie narzekała na mały sprzęt 😂 No chyba, że masz inne propozycje? 

Siadło jak młoda dupa na porządnym ku*asie. 

Tylko konkurencji mi nie rób w Łodzi.. 

Link to comment
Share on other sites

marazie to sam powoli rozkminiam dane 😄 bo straszny ulep jest

modelowo xrx125 , są osłony chłodnic plastikowe ale nie ma chłodnic 😄 silnik ma spawane ucho mocowania do cylindra i jest sohc a xrx nie wychodził w sohcu tylko dohc od początku produkcji

z kolei na rx nie pasuje rama , plastiki i pisze wyraźnie na tabliczcce xrx 😄

268993365_1116440699096752_2667464627278

 

czyli historia zatacza koło 😄  moja pierwsza mtx80 miała linkę gazu od cz 350 , sprzęgła od wsk , manetkę gazu od skutera , tłok od wsk , uszczelkę pod głowicę z piwa EB , pełno czerwonego silikonu , spawaną ramę w 4 miejscach ( zostawiała 2 ślady , zawracała po puszczeniu kierownicy a opony pruła lepiej niż cr 500 ) cała trzymała się na opasce i drutach w papierach było pojemnośc silnika 78 ccm i typ pojazdu motorower ( do dziś nie wiem kto to rejestrował , ani ubezpieczalnia nie wiedziała jak na to wystawić OC , ani wydział komunikacji nie chciał przerejestrować , sama policja przy kontroli drapała się po głowach i w końcu puścili bo mówią nie istnieje coś takiego jak motorower 78ccm 😄  ) ale przejechałem nią pół Polski z serio niewielkimi awariami , dup się dzięki niej napruło i dobrej fazy nabawiło 😄

narazie największy plus to że zostały jeszcze ząbki na napinaczu nierządu i nie trzeba łańcuszka zmieniać 🙂

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Link to comment
Share on other sites

W dniu 20.12.2021 o 09:15, michoa napisał:

ogólnie to lepiej by było xl600 albo ciut ostrzejszą ttr ( qpa z forum miał albo ma milion lat 😄 )

Ma, ma 🙂 W ubiegłym roku dostała silnik z rozrusznikiem  Ogólnie z tą ostrością to bym nie przesadzał, co to ten sam kanapowaty silnik, jednak zawias i hamulce są motocyklowe a nie jak w przypadku XT do roweru. Teraz już jest na emeryturze więc wróciła na szutry/asfalt 🙂

 

 

c48a73ac1bce.jpg

Edited by qpa
Link to comment
Share on other sites

12 godzin temu, qpa napisał:

Teraz już jest na emeryturze więc wróciła na szutry/asfalt

rozumiem że w tym roku do mnie na gril wjeżdża i będzie się ścigać ze mną na pierdzi dendzie o ręke rejven ? rok temu nic się nie odbyło ale w tym roku myślę że coś spróbujemy ......

szemka się wsadzi na hujosunga z odpowiednio spreparowanymi hamulcami i powie niech sobie vmax na asfalcie stestuje , potem ojebiemy buela i za tą kasę kupimy jakieś buggy z malucha na rozjebanie , crf 450 no i wódę i dziwki a catering rejven ogarnie

ale powinieneś serio jakiś order szacunu dostać za tyle lat z jednym sprzętem jak ja wchodziłem na forum w celu pozyskania pomocy merytorycznej a nie gównoburzenia to ty już ją miałeś , to będzie z 10 lat 😄 ?  jajebiu szacun bez kitu i fajnie wygląda nie jest taka sponiewierana jak moje gruzy

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...