ŻueskaSwift125 Opublikowano 21 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2021 Witam , mam problem z silnikiem WSK 125 , mianowicie Podczas pracy silnika po prostu parę razy potrafił zgasnąć w taki sposób jakbym wyciągnął fajkę ale nie myslałem że to może być jakas przyczyna aż do czasu gdy zgasł i juz nie odpalił. Obecnie posiadam fajkę z kontrolką diodową i jak założyłem na Świecę to iskry niestety nie było , po zmianie cewki iskra wróciła tylko pojawił się nowy problem a jest nim nie pobieranie paliwa z gażnika , jeżeli wleje kielicha benzyny przez głowice to zagada a inaczej nie ma szans, dodam jeszcze że króćciec od strony głowicy jest zagięty oraz trochę się rusza.. Podpowie ktos? wina bardziej gaznika czy króćca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2021 Zeby paliwo zpstalo zassane z gaznika do silnika to musi wystapic ssanie w odpowiednim momencie cyklu pracy silnika, wiec pierwsze pytanie czy jesli kopiesz z reka przylozona do wlotu gaznika to czy czyjesz jakies ssanie? Wszystkie elementy laczace gaznik z silnikiem musza byc pewnie zamocowane i 100% szczelne, zeby to wlasciwie dzialalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŻueskaSwift125 Opublikowano 21 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2021 (edytowane) Godzinę temu, Adam M. napisał: Szczerze nie sprawdzałem tego, jutro tak sprawdzę , tylko nie pokoi mnie ten króćczec który nie dochodzi do końca główki celindra i jest szczelina minimalna Edytowane 21 Listopada 2021 przez ŻueskaSwift125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 22 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2021 Króciec nie musi dochodzić do cylindra. Istotne by szczelnie i ciasno przylegał na mocowaniu do cylindra. Tak samo gaźnik, musi szczelnie stykać się z z króćcem. Moim zdaniem masz zatkany gaźnik. Sprawdzałeś go? Jeśli wszystkie kanały są drożne to sprawdź poziom paliwa. Jak będzie za niski to też silnik nie ruszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŻueskaSwift125 Opublikowano 22 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2021 17 godzin temu, Adam M. napisał: Zeby paliwo zpstalo zassane z gaznika do silnika to musi wystapic ssanie w odpowiednim momencie cyklu pracy silnika, wiec pierwsze pytanie czy jesli kopiesz z reka przylozona do wlotu gaznika to czy czyjesz jakies ssanie? Wszystkie elementy laczace gaznik z silnikiem musza byc pewnie zamocowane i 100% szczelne, zeby to wlasciwie dzialalo. Właśnie teraz to robiłem i jest normalne ssanie tak jak powinno być, spróbuję rozebrać gaźnik i go przedmuchać 7 godzin temu, HD1940 napisał: Króciec nie musi dochodzić do cylindra. Istotne by szczelnie i ciasno przylegał na mocowaniu do cylindra. Tak samo gaźnik, musi szczelnie stykać się z z króćcem. Moim zdaniem masz zatkany gaźnik. Sprawdzałeś go? Jeśli wszystkie kanały są drożne to sprawdź poziom paliwa. Jak będzie za niski to też silnik nie ruszy. Teraz zamierzam go właśnie rozkręcić i przedmuchać, możliwe że jest zatkany i możliwe ze dysza również Silnik już pracuje tak jak powinnien, przeczyna to zatkana dysza, dzięki wam za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŻueskaSwift125 Opublikowano 6 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 Witam mam problem z silnikiem od WSK 125. Podczas pracy silnika max do 5min zaczyna się dławić i gasnie ponieważ zalewa Świece i tak jest za każdym razem po daniu jakiejkolwiek Świecy. Dodam że pływak jest trochę wgięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 6 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 Jeżeli gaźnik ok to obstawiam nieszczelność na wale. Simeringi do wymiany. Napisz coś więcej, od kiedy tak się dzieje, co przy niej robiłeś, itd.Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŻueskaSwift125 Opublikowano 6 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 Zaczęło się tak dziać gdy rozkręciłem cały gażnik i go wyczyscilem ponieważ była zatkana dysza po założeniu gażnika silnik odpalił za pierwszym razem i pracował normalnie , na następny dzień zaczęło już zalewać cały czas Świece i tak jest do dzis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 6 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 Pływak może się wieszać. Piszesz, że jest wygięty. Wymień na nowy. Kupisz akcesoryjny bez problemu.Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŻueskaSwift125 Opublikowano 14 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2022 Dałem nowy pływak i wciąż jest tak samo jak przedtem, może wina gaźnika jeszcze jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 14 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2022 Może też być problem z uszczelnieniem karterow. Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŻueskaSwift125 Opublikowano 14 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2022 Spróbuję zobaczyć jak jest z uszczelkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2022 Jeśli po wymianie pływaka nie ma wycieków paliwa (nic na ten temat nie napisałeś) i silnik zapala a dopiero następnego dnia coś nie gra to należy: - sprawdzić uszczelniacze na wale czy są miękkie i dobrze dolegają do czopów. Najczęściej problem jest od strony zapłonu. - wymień kondensator, który po nagrzaniu się w czasie pracy silnika może dostać przebicia. W konsekwencji pojawią się problemy z iskrą (zaniki) i jej zalewanie. - sprawdź połączenia przewodów w iskrowniku i układzie elektrycznym - przewód i styki w stacyjce odp. za wyłączanie zapłonu Nieszczelności między połówkami karterów powodowały by problemy non stop z odpaleniem i to mniej prawdopodobna ewentualność w twoim przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 15 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2022 Miałem na myśli simeringi pisząc o uszczelnieniu karterow. Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.