Skocz do zawartości

Skuter nie chce odpalać pomocy


Pawel2T
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć posiadam skuter 2T keeway Fact 50 z 2008 roku nie chce odpalać i na wolnych obrotach lubi gasnąć podejrzewam że jest to zawór membranowy tylko nie wiem jak odkręcić tą śrubkę okrągła(nie imbus tylko z okrągłą główka)received_556443249129641.thumb.jpeg.5275d6e8336d731e46e5148f6f7b9246.jpeg przy króćcu ktoś ma pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To śruba zrywalna. Mały młotek i mały przecinak. Takie śruby nie są z reguły mocno przykręcone. Jak dobrze i umiejętnie pukniesz, powinna puścić.

Taka śruba to rodzaj zabezpieczenia przed odkręceniem (np. stacyjka) lub rodzaj plomby (rzadziej).

Przed montażem ma napęd na imbus (najczęściej), przy dokręcaniu pęka na przewężeniu i nie ma możliwości odkręcenia kluczem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam posiadam skuter Keeway F-act 50 2008 rok skuter odpalał normalnie tylko jakoś od roku ma problemy coraz to większe z odpalaniem. Wymieniłem filtr powietrza, paliwa, zawór membranowy raz odpalił za drugim kopem. Teraz znowu nie chce odpalać. Gaźnik nie był czyszczony od nowości. Jak już odpali to jedzie normalnie. Proszę o pomoc co moze być przyczyną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

od membrany to najczęściej jest tak dokręcona że zwykłe kombinerki dają radę 🙂 

  • Lubię to! 1

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nową wkręć zwykła śrubę i koniecznie na klej zrywalny ( niebieski najczęściej ) i z czuciem  bo to w alu 🙂

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddałem skuter 2t do serwisu bo nie odpalał, wymienili wydech bo był żużel w nim od oleju. Gaźnik czyścili panowie i zauważyłem że jest taka rurka od komory pływakowej na dole i z niej co jakiś czas kapie benzyna. Ktoś powie mu czy mogę tak jeździć, nic się nie stanie? Czy mi skuter nie zgaśnie podczas jazdy? I jak to naprawić. Pozdrawiam miłej niedzieli LWG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddałem skuter do serwisu bo nie chciał odpalić. Wymienili wydech, kranik podcisnienia, moduł zapłonowy. Podczas jazdy z komory pływakowej nie leci paliwo ale po postoju kilkugodzinnym leci paliwo. Dodam że wychodzi z komory wężyk którego nie było wcześniej. Dzięki za odpowiedzi. Miłej niedzieli LWG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Ta rurka jest od zaworka, którym można spuścić wodę s komory pływakowej.
Kapiące paliwo to nic bezpiecznego. Lepiej zaslepić ten zawór

obliczone na lukakatorze



Nie wody a paliwa przy czynnościach serwisowych lub też na dłuższy postój pojazdu. Żadnego zaślepiania, wystarczy to naprawić poprzez wyczyszczenie gniazda lub wymianę oringu.
Bez druciarstwa w mechanice poproszę bo będę usuwał takie posty.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...