Pawel2T Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Cześć posiadam skuter 2T keeway Fact 50 z 2008 roku nie chce odpalać i na wolnych obrotach lubi gasnąć podejrzewam że jest to zawór membranowy tylko nie wiem jak odkręcić tą śrubkę okrągła(nie imbus tylko z okrągłą główka) przy króćcu ktoś ma pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 22 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2021 To śruba zrywalna. Mały młotek i mały przecinak. Takie śruby nie są z reguły mocno przykręcone. Jak dobrze i umiejętnie pukniesz, powinna puścić. Taka śruba to rodzaj zabezpieczenia przed odkręceniem (np. stacyjka) lub rodzaj plomby (rzadziej). Przed montażem ma napęd na imbus (najczęściej), przy dokręcaniu pęka na przewężeniu i nie ma możliwości odkręcenia kluczem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel2T Opublikowano 4 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2021 Witam posiadam skuter Keeway F-act 50 2008 rok skuter odpalał normalnie tylko jakoś od roku ma problemy coraz to większe z odpalaniem. Wymieniłem filtr powietrza, paliwa, zawór membranowy raz odpalił za drugim kopem. Teraz znowu nie chce odpalać. Gaźnik nie był czyszczony od nowości. Jak już odpali to jedzie normalnie. Proszę o pomoc co moze być przyczyną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ecros Opublikowano 4 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2021 Wyreguluj mieszankę w gaźniku i przeczysc go jak nie był czyszczony , potym zabiegu powinien napewno lepiej pracować. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel2T Opublikowano 5 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 Ok sprobuję to zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 od membrany to najczęściej jest tak dokręcona że zwykłe kombinerki dają radę 🙂 1 Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel2T Opublikowano 3 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 6 minut temu, michoa napisał: Tak dokładnie. Kombinerkami było ciężko ale poszło przecinak i młotek uderzyłem od tyłu pod kątem aby się obkrecila i poszło 😀 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 nową wkręć zwykła śrubę i koniecznie na klej zrywalny ( niebieski najczęściej ) i z czuciem bo to w alu 🙂 Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel2T Opublikowano 10 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2021 Oddałem skuter 2t do serwisu bo nie odpalał, wymienili wydech bo był żużel w nim od oleju. Gaźnik czyścili panowie i zauważyłem że jest taka rurka od komory pływakowej na dole i z niej co jakiś czas kapie benzyna. Ktoś powie mu czy mogę tak jeździć, nic się nie stanie? Czy mi skuter nie zgaśnie podczas jazdy? I jak to naprawić. Pozdrawiam miłej niedzieli LWG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel2T Opublikowano 10 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2021 Oddałem skuter do serwisu bo nie chciał odpalić. Wymienili wydech, kranik podcisnienia, moduł zapłonowy. Podczas jazdy z komory pływakowej nie leci paliwo ale po postoju kilkugodzinnym leci paliwo. Dodam że wychodzi z komory wężyk którego nie było wcześniej. Dzięki za odpowiedzi. Miłej niedzieli LWG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 10 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2021 proszę nie zakładać 15 tematów o każdej śrubce z osobna jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrys4891 Opublikowano 29 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2021 Ta rurka jest od zaworka, którym można spuścić wodę s komory pływakowej.Kapiące paliwo to nic bezpiecznego. Lepiej zaslepić ten zawórobliczone na lukakatorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 30 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2021 Ta rurka jest od zaworka, którym można spuścić wodę s komory pływakowej.Kapiące paliwo to nic bezpiecznego. Lepiej zaslepić ten zawórobliczone na lukakatorzeNie wody a paliwa przy czynnościach serwisowych lub też na dłuższy postój pojazdu. Żadnego zaślepiania, wystarczy to naprawić poprzez wyczyszczenie gniazda lub wymianę oringu. Bez druciarstwa w mechanice poproszę bo będę usuwał takie posty. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.