Skocz do zawartości

Pawel2T

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bielsko Biała

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pawel2T

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Oddałem skuter do serwisu bo nie chciał odpalić. Wymienili wydech, kranik podcisnienia, moduł zapłonowy. Podczas jazdy z komory pływakowej nie leci paliwo ale po postoju kilkugodzinnym leci paliwo. Dodam że wychodzi z komory wężyk którego nie było wcześniej. Dzięki za odpowiedzi. Miłej niedzieli LWG
  2. Oddałem skuter 2t do serwisu bo nie odpalał, wymienili wydech bo był żużel w nim od oleju. Gaźnik czyścili panowie i zauważyłem że jest taka rurka od komory pływakowej na dole i z niej co jakiś czas kapie benzyna. Ktoś powie mu czy mogę tak jeździć, nic się nie stanie? Czy mi skuter nie zgaśnie podczas jazdy? I jak to naprawić. Pozdrawiam miłej niedzieli LWG
  3. Witam posiadam skuter Keeway F-act 50 2008 rok skuter odpalał normalnie tylko jakoś od roku ma problemy coraz to większe z odpalaniem. Wymieniłem filtr powietrza, paliwa, zawór membranowy raz odpalił za drugim kopem. Teraz znowu nie chce odpalać. Gaźnik nie był czyszczony od nowości. Jak już odpali to jedzie normalnie. Proszę o pomoc co moze być przyczyną
  4. Cześć posiadam skuter 2T keeway Fact 50 z 2008 roku nie chce odpalać i na wolnych obrotach lubi gasnąć podejrzewam że jest to zawór membranowy tylko nie wiem jak odkręcić tą śrubkę okrągła(nie imbus tylko z okrągłą główka) przy króćcu ktoś ma pomysł?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...