zbyhu Opublikowano 7 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2004 Czolem! No to kolejny konkurs z serii: "Zbyha klopoty z motocyklami ;)".Pamietacie moze jak rozpadlo mi sie sprzeglo w WSK przez zawleczke?? :)No to to teraz jest cos podobnego... Calosc dotyczy tego problemu:http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=18195 W skrocie: motocykl zaczal mi gasnac na wolnych obrotach, tracic zaplony przy wlaczaniu kierunkowskazow (np. przy wyprzedzaniu), gasnac przy wlaczaniu kierunkow czy swiatel na wolnych obrotach... Wszystkie te mankamenty znikly za sprawa jednej malej pierdolki.Kto trafnie zgadnie co zrobilem, ze motor jezdzi jak nowka, ma gwarantowanego BROWARA :)!! Ciekaw jestem jak sie bedziecie doktoryzowac :). Pewno nie gorzej niz ja zanim nie naprawilem :D. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 7 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2004 hmmmm...miales zle dokrecony wirnik ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 7 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2004 moje typy: podwieszona szczotka, zasniedzialy bezpiecznik od ladowania, luzny kabelek jakis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 7 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2004 Czolem! Jak na razie...PUDLA!!:)Jak nie bedziecie mogli sobie dac rady, to dam wskazowke :). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 7 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2004 nie było zabezpieczenia szczorek lub było uszkodzone. jezeli nie to to moze jakas mała podpowiedz. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 7 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2004 powiedz to ja zastosuje to w swojej ecie bo ladowanie mam hm bardzo marne i dzieje sie cos podobnego jak opisales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 7 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2004 Czołem! Hm, ja z ładowaniem klopotow nie mialem... Tylko te wypadanie zaplonow przy wlaczaniu kierunkowskazow i gasniecie na wolnych obrotach ot tak od siebie... I za kazdym razem, jak na wolnych wlaczalem jakikolwiek odbiornik (swiatla, kierunek, klakson). A wskazowka??Hm, naprawa polegala na lekkim puknieciu... :roll: :mrgreen: :) :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 7 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2004 to nie miałes gdzies dobrego styku np. włacznik kierunków, stacyjka, akumulator, przewud no innej opcji nie widze moze podasz jeszcze inna wskazówke, bo to jest bardzo trudna łamigłowka. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 7 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2004 zarowka wypadla z mocowania? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOWA Opublikowano 7 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2004 może puknięcie w regler napięcia??a może coś sie w stacyjce zapiekło/zwarło?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 7 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2004 powiedz mi czy miałeś zabezpieczony bezpiecznikiem instalacje kierunkowskazów ? ps. moze zgadne :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 8 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2004 Czolem! Dalej PUDLA!! Sam bylem w ciezkim szoku. W zyciu bym tego nie wymyslil - nie polaczyl takich objawow z taka przyczyna.Szukajcie dalej. Qrde, a ja musze wymyslic jakas przyzwoita podpowiedz...W kazdym razie nic ze stykami, zaden kabel, regler, akus, pradnica, szczotki, zarowki, cewka, prostownik, alternator... Nic z tych rzeczy :).Heh, juz niewiele zostalo, wiec moze ktos zgadnie. Bo na pewno tez nie np. opony :). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 8 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2004 Pukniecie w przerywacz kierunkowskazów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 8 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2004 Ale tak na serio, to coś powodować jakiś spadek napięcia jeżeli objawy wypadania zapłonów występowały podczas zwiększonego poboru prądu, czyli przy włączeniu świateł, czy kierunkowskazów Aha, jeszcze jedno, tylko nie mów że nie miałeś do końca wsadzonej fajki na świece :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 8 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2004 Czolem! Hm, jest to calkiem sensowne co mowisz. Prawdopodobnie to cos co bylo, powodowalo wlasnie za duzy pobor energii a objawy byly takie jakie byly :). Nie, przerywacz kierunkowskazow mozna tez wykreslic z listy gadzetow z elektryki MZty. To tez nie bylo to :) Pozdrawiam PSostatnie zdanie - CIEPLO.Ale tez nie fajka :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.