filipr Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Szkoda, że odpuściłeś małe pojemności, bo właśnie pojawiła się znana mi RC390 za 12.500 PLN 🙂 Jeśli faktycznie zdecydujesz się na 600, to pisz do mnie i pomogę Ci coś znaleźć. W sensie przygotowanego, ale nie zajechanego. Szkoda kurde, że nie trochę wcześniej, bo kilka tyg. temu sprzedałem zapasowe moto a na to główne niby jest kupiec. Generalnie jednak sporo ze sprzętów widuję i znam, albo znam kogoś kto zna 🙂 Arek dobrze radzi - szukaj zrobionej, bo nawet podstawowe przygotowanie (sety, przewody, owiewki, kierownice, osłony, rollgaz ) kosztuje dodatkowych kilka tysi. Pozdr. F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Jak by co to ja tez znam kogos kto zna kogos kto zna sporo torowcyh sprzetow. 😉 zobacz na yt filmy Andrzeja- swiat motocykli ; szybko tam gdzie wiono. ciekawa seria o torach w Polsce i o roznych motocyklach .. Jak pisze Konrad, jezdzic mozna wszystkim ale najwiecej frajdy jest jazda sprzetem steorzonym pod tor... p.s. Uwazaj bo torowanie jest zarazliwe😁 Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Croowab - czy mam rozumieć, że w Twoich planach na 2021 jest zrobienie licencji ? 🙂 Pozdr. F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 5 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Godzinę temu, Croowab napisał: Jak pisze Konrad, jezdzic mozna wszystkim ale najwiecej frajdy jest jazda sprzetem steorzonym pod tor... Czyli taki w którym wymieni się pół motocykla seryjnego? Mam pewne wątpliwości czy wypuszczanie amatora na tor profi wyścigówką do nauki i poznawania jest dobrym rozwiązaniem. Z doświadczeń samochodowych wiem, że bardzo często źle się to kończyło a efekt był odwrotny do zamierzonego. Nie planuję, przynajmniej na tą chwilę napinać się na wynik, bicie czasów, walkę o każdą sekunde etc. Jestem na to za stary, nie mam takich ambicji. Chcę dobrej zabawy połączonej z nauką i tyle. Tak jak obecnie, jadę prawie seryjnym Audi i bez napinki jeżdżę sobie ile mam ochotę. Dlatego wolę uniknąć takiego "profesjonalizowania" z wyłączeniem np. hamulców bo to bezpieczeństwo. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 18 minut temu, Tommo napisał: Czyli taki w którym wymieni się pół motocykla seryjnego? Nie! Taki ktory ma zdemontowane zbedne rzeczy i zastapione torowymi. Owiewki; drogowe sa ciezsze ale przede wszystkim w razie paciaka drogie w naprawie . Do tego zbedne lampy itp. Hamulce- stalowy oplot, wydajna pompa. Uwierz, ze nie nastawiasz sie na bicie rekordow ale bedziesz chcial przesuwac swoje granice a hamulce musza byc wydajne. Clip-on’y, sety to rzeczy ktore mozesz wyregulowac pod siebie co poprawi Ci komfort a conza tym idzie onwiele mniej bedziesz sie meczyl.. Dodatkowe osony silnika, ramy to tez koszt a rzecz niezbedna.. Lekkie stelarze tez dobra sprawa bo przy ewentualnym paciaku nie lamie sie i czesto wystarczy podprostowac. Ori to alu ktore sie lamie.. Oczywiscie nie musisz inwestowac w zawieszenie i silnik, wystarczy podstawowy sewis aby wszyystko pracowalo tak jak wymyslil to producent i pod Twoja wage.. Motocykle torowe w wiekszosci to wszystko juz maja a i nie musisz tracic czasu i pieniedzy aby przygotowac moto na tor. I blednie myslisz, ze moto dobrze przygotowane bedzie Ci “przeszkadzac”. To Ty bedziesz mu przeszkadzal w osiaganiu wynikow a o ile sam nie masz parcia to ... ... jesli za 1 razem na Poznaniu pojedziesz 2:00 to nastepnym razem bedIesz chcial aby z przodu byla 1nka... Dodam jeszcze.. 1 raz bylem na Poznaniu drogowym nakedem. Bylo fajnie ale jednak sama pozycja jak i charakterystyka zawieszenia i silnika byla srednia, czas nie najgorszy.. Spodobalo sie to kupilem sciga. Moto kompletnie drogowe. Zmienilem owiewki i sety.. Moto stworzone do zapierdzielania. Czas?? Taki sam jak na drogowym nakedzie.. ale moze dlatego, ze to 1sze kroki na scigu a najwiekszym problemem jest bariera w glowie.. Nie moglem znalezc sobie na nim miejsca i trafila sie okazja . Chlopak z teamu Filipa zrezygnowal ze scigania i sprzedawal moto kompletnie zrobione pod wyscigi, zainwestowane kupe kasy.. Sprzedalem wiec swoj i kuoilem od niego. Silnik zestrojony, zawieszenie topowe, maksymalnie odchudzony i pierwszy wyjazd na Poznaniu i kompletna dezorientacja.. ale z kazdym okrazeniem bylo lepiej.. troche regulacji i sa malutkie postepy. Bmw w serii ma super hamulce ale zmiana na beringa i wywalony abs sprawil ze dozowanie i sila jaka trzeba wywrEc na klamke sprawia radosc z hamowania.. Czas przyjdzie sam.. ja tez nie mam napiny na czasy ale jednak chce sie jezdzic szybciej i powtarzalnie... Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 5 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Masz rację co do osłon i elementów zbędnych które mogą ulec uszkodzeniu przy wyrotce. Hamulce muszą być dobrze przygotowane, reszta pewnie sama wyjdzie w trakcie. Z logicznego punktu widzenia zakup gotowej torówki byłby najlepszy. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 3 minuty temu, Tommo napisał: Z logicznego punktu widzenia zakup gotowej torówki byłby najlepszy. Z logicznego i finansowego... Do tego masz tu “goscia” ze sporym doswiadczeniem i wiedza co pozwala znacznie zminimalizowac kupno “zlego” motocykla.. skorzystaj z tego doswidczenia i wiedzy Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 5 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Idealny dla mnie byłby motocykl klasy 500-600, lekki z super zawiasem i mocnym w średnim zakresie obrotów. Krótka skrzynia i zakres użytecznych obrotów tak z 6000-12000 tyś. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Super zawias to koszt ok 10-12tys. Krotka skrzynia i moc w stednim zakresie to ciezko w klasie 600... to trzeba krecic 😜 Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti... Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, Tommo napisał: Idealny dla mnie byłby motocykl klasy 500-600, lekki z super zawiasem i mocnym w średnim zakresie obrotów. Krótka skrzynia i zakres użytecznych obrotów tak z 6000-12000 tyś. Jeżeli chodzi o sporta to stawiałbym na Daytone, ale jeżeli chodzi o naked to Street Triple 675 R, spełniają większość Twoich kryteriów Edytowane 5 Marca 2021 przez Arti... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 14 godzin temu, _Monter_ napisał: ...żeby malować oponki. Monti, zagadka. Co to jest? Długie, wąskie, ma sześć liter i zaczyna się na "m" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 3 godziny temu, filipr napisał: Croowab - czy mam rozumieć, że w Twoich planach na 2021 jest zrobienie licencji ? 🙂 Pozdr. F. Nie😜 Moj plan to nauczyc sie jezdzic😉 9 minut temu, jonaszko napisał: Jak długie i wąskie na 6 liter, zaczyna się na m, to musi to być marker Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka Nie zgadles!! 2 godziny temu, Tommo napisał: Idealny dla mnie byłby motocykl klasy 500-600, lekki z super zawiasem i mocnym w średnim zakresie obrotów. Krótka skrzynia i zakres użytecznych obrotów tak z 6000-12000 tyś. Jak chcesz golasa ktory naprawde da rade to specjalnie dla Ciebie ducati zrobilo nowego sf 😉 Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 5 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 28 minut temu, Croowab napisał: Jak chcesz golasa ktory naprawde da rade to specjalnie dla Ciebie ducati zrobilo nowego sf 😉 Wiem wypas, ale ta cena... Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Godzinę temu, Tommo napisał: Wiem wypas, ale ta cena... A i tak nie bedzie tak szybki jak scig... Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 5 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 6 godzin temu, Croowab napisał: A i tak nie bedzie tak szybki jak scig... Arek pewnie tak, ale czy to ma aż takie znaczenie. Fun jest najważniejszy. 8 godzin temu, Arti... napisał: Jeżeli chodzi o sporta to stawiałbym na Daytone, ale jeżeli chodzi o naked to Street Triple 675 R, spełniają większość Twoich kryteriów Myślałem o nich bo silniki mają świetne i idą ze średnich super. Ale to nadal dość egzotyczne sprzęty i wszystko co się z tym wiąże może być problematyczne. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.