Skocz do zawartości

Miejsca do pozwiedzania w Polsce


patryksz67
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem początkującym motocyklistą, chciałbym, żebyście polecili mi jakieś fajne miejsca, które można zobaczyć w Polsce. Chodzi mi głównie o takie mniejsze, niedzielne wypady. Interesują mnie trasy +- 150, 200km od Sieradza w województwie Łódzkim. 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyrkiel, mapa i robisz kółeczko naokolo Sieradza ....... miejsc na kilka dobrych lat zwiedzania.

Dobre są też książki typu Polska na Weekend itd, dostepne w kazdym Empiku


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, patryksz67 napisał:

Witam. Jestem początkującym motocyklistą, chciałbym, żebyście polecili mi jakieś fajne miejsca, które można zobaczyć w Polsce. Chodzi mi głównie o takie mniejsze, niedzielne wypady. Interesują mnie trasy +- 150, 200km od Sieradza w województwie Łódzkim. 🙂

Możesz też obrać taktykę "wsiadam i jadę gdzie mnie poniesie, a jak się zgubię, to Google Maps na telefonie".

Robiłem tak często, poznałem dużo dróg i miejscówek, których bym nigdy nie odkrył. ; )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

no... wszystkie normalnie rzut beretem z antenką z sieradza