patryksz67 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 Witam. Jestem początkującym motocyklistą, chciałbym, żebyście polecili mi jakieś fajne miejsca, które można zobaczyć w Polsce. Chodzi mi głównie o takie mniejsze, niedzielne wypady. Interesują mnie trasy +- 150, 200km od Sieradza w województwie Łódzkim. 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 Cyrkiel, mapa i robisz kółeczko naokolo Sieradza ....... miejsc na kilka dobrych lat zwiedzania.Dobre są też książki typu Polska na Weekend itd, dostepne w kazdym Empiku Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian85 Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 23 godziny temu, patryksz67 napisał: Witam. Jestem początkującym motocyklistą, chciałbym, żebyście polecili mi jakieś fajne miejsca, które można zobaczyć w Polsce. Chodzi mi głównie o takie mniejsze, niedzielne wypady. Interesują mnie trasy +- 150, 200km od Sieradza w województwie Łódzkim. 🙂 Możesz też obrać taktykę "wsiadam i jadę gdzie mnie poniesie, a jak się zgubię, to Google Maps na telefonie". Robiłem tak często, poznałem dużo dróg i miejscówek, których bym nigdy nie odkrył. ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...