Stemplowski Opublikowano 9 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2021 Witam, Pacjent Piaggio xevo 125ccm nowy przejechane 4000km od nowości. Problem polega na terkotaniu ciężko określić ten dźwięk. Słychać go w okolicy wlewu baku tylko jak się rozgrzeje. Zauważyłem, że na równej drodze nie jest tak słyszalny tylko jak jadę pod górę wtedy słychać go bardzo wyraźniej. Sprawdzałem zawory ustawione na 010 i 015 wydechowy. Czy może to być wina źle ustawionych zaworów czy szukać przyczyny gdzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek80 Opublikowano 9 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2021 Jeżeli nowy to od czego masz gwarancję... Dlaczego zaczynasz od razu od grzebania w silniku kiedy należałoby zacząć od sprawdzenia czy coś się gdzieś nie obluzowało, odkręciło, jakiś plastik, osłona, coś z osprzętu i sobie puka. Rozbierz na ile się da wszystkie osłony i przejedź się bez. Albo nie będzie pukać albo będzie ono wyraźniej słyszalne czyli łatwiejsze do zlokalizowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stemplowski Opublikowano 9 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2021 Gwarancja się skończyła skuter z 2016r mało jeżdżę ale to nie istotne.Zastanawiam się nad moją regulacją zaworów bo ustawiłem na ciasno 0.10 i 0.15 według serwisuwki.Czy mogłem coś spieprzyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niki4 Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 W dniu 10.11.2020 o 22:18, Stemplowski napisał: Tak został oczyszczony dokładnie.Nie wiem co jest z tym gaźnikiem.Wysłałem go do centrum motocyklowego w Rybniku.Gaźnik już u nich jest zobaczę jaka będzie diagnoza. Jak ostatecznie rozwiązałeś sprawę? Mam podobny temat dotyczący braku regulacji i braku ssania w XEVO, a niby wszystko w porządku. Zawór ssania też działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 30 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2022 krócieć gaźnik cylinder szczelny ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niki4 Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 W moim przypadku nieszczelność powodująca brak regulacji była na samym zaworze ssania. W tej chwili gaźnik się reguluje i odpala prawidłowo, jednak na zimnym nie ma znacznego zwiększenia obrotów, a jedynie o 100-150 rpm więcej od normy. W Burgmanie na ssaniu miał znacznie więcej. Co sądzicie? Zawór otwiera i zamyka prawidłowo. W tym gaźniku można odkręcić podstawę zaworu i to sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 ssanie ogólnie jest szkodliwe dla silnika , spłukuje film olejowy a i obroty z kosmosu są też dla zimnego silnika szkodliwe , dlatego jeśli mając 100 więcej obrotów silnik zimny pracuje na jałowym i nie gaśnie i nie szarpie to ja bym tego nie ruszał jest lepiej niż miałby ,,wyć '' mając 500 czy 1000 obr więcej .. Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 To ile obrotow na ssaniu ma wiecej nie ma znaczenia, jak Misiek napisal jest OK i nie ruszac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.