Dżawa50 Opublikowano 4 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 mam pytanie.. a mianowice czym się się różnią (jeżeli w ogóle się różnią...) Głowice do Mz 250 a do Mz 251.. Tak samo króciec idący z gaźnika do cylindra.. czy sa jakieś różnice..???? po czym to poznać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 4 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 Tak. Glowica jak i króciec ssący bedzie pasował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bucyk Opublikowano 4 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 Myślę, że nic się nie różnią!!!!!!!!!!!!!! Silnik jest chyba ten sam!!Ale tama od 250 jest zdecydowanie dłuższa i trudniej jest ja postawić na kolo. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaju Opublikowano 4 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 Nie ma zadnej roznicy potwierdzam.Mowie oczywiscie o króćcu ssącym i głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 4 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 silniki roznia sie na pewno cylindrami (a dokladnie oknami... nie wiem czym jeszcze) ale glowica moze byc ta sama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 4 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 Myślę, że nic się nie różnią!!!!!!!!!!!!!! Silnik jest chyba ten sam!! nie jest ten sam :mrgreen: silniki te roznia sie cylindrem, nawet nie chodzi o sciete zeberka dolne w 251, ale o przesuniete kanaly w cylindrze o 2mm, dzieki czemu 251 ma krotszy wydech, bo inaczej "lapie" rezonans... roznia sie tez walem, bo w 250 wystepowal z otworami przelotowymi w ciezarach, a w 251 otwory nie sa przelotowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 4 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 dobczok... 1 min przedemna farciarzu!! masz refleks... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 5 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2004 no to ja mam pytanie jak poznac z zewnatrz cylinder czy to 250 czy 251 i co sie stanie jak zamontuje ten wal z 250 z otworami do 251 w miejsce walu bez otworow :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 5 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2004 cylinder z zewnatrz poznajemy po zeberkach dolnych. jak patrzymy z boku, na cylinder (z prawej strony moto), to patrzac w prawy dolny rog tego cylindra :mrgreen: w 251 guma bedzie wystawac z ostatniego zeberka. te zeberka dolne sa krotsze. natomist w 250 guma bedzie z obu stron trzymana. tutaj fota przedstawiajaca 251: http://www.kalina.net.pl/~kicer/pliki/foto...51r/mz27big.jpg niech ktos zrobi fote 250 i bedzie wsio jasne, dla tych bez wyobrazni przestrzennej :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 5 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2004 aaa, zapomnialem o wale :mrgreen: nic sie nie stanie, prawdopodobnie niemcom chodzilo o ciut inne wywazenie walu, ale to jest niewyczuwalne - zamienialem waly w obu silnikach - zero efektu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 10 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2004 Troche pozno pisze ale rzadko ostatnio zagladam na forum.Uzupelniajac: cylinder 251 ma wiecej zeber krotszych niz podobny od 250 - dokladnie o jedno. Jesli dobrze pamietam w 251 zeber krotszych jest 5 a w 250 cztery. Zebra krotsze to te ponizej wylotu okna wydechowego. A jeszcze latwiej rozroznic cylindry (wszak z reguly mamy tylko jeden przed oczyma) ogladajac odsadzenie mocowania kolanka wydechowego. Wiecie wszyscy, że glowna belka ramy 251 jest krotsza niz 250, wiadomo rowniez, ze z tej przyczyny kolanka maja zupelnie inna krzywizne. Zeby wydech maksymalnie skrocic, konstruktorzy zmienili nawet mocowanie tegoz kolanka, zyskujac dodatkowe milimetry. Mocowanie to w 251 minimalnie tylko wystaje poza obrys zeber, patrzac z boku maszyny, natomiast w 250 wystaje do przodu sporo wiecej. Po tym najlatwiej poznac z ktorym cylindrem mamy do czynienia.A przy okazji: sa tloki na szlif wyzszy niz czwarty?? Spotkalem sie niedawno z informacja, ze mozna robic szesc nadwymiarow, podczas gdy kazda literatura podaje cztery szlify mozliwe do wykonania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 10 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2004 U mnie babka w miescie ma do 5 szlifa tłoki , wiem bo ostatnio sie jej pytałem - co do tego 6 - nie wiem i nie moge sie wypowiedziec, aczkolwiek nie wydaje mi sie zeby było to prawdopodne. PS. mam pytanie , wiem ze było poruszane juz na forum ale nigdzie nie znalazłem satysfakcjonującej odpowidzi tzn . czy do ramy 250 mozna wsadzic bak + siedzenie od 251 i jaka powstanie przerwa miedzy siedzeniem i bakiem ?? ( pytanie narazie czysto retoryczne, ale w przyszłosci - kto wie...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 10 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2004 siedzenie na 100% tak ale bak raczej nie ale nie jestem pewien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 11 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2004 Zdjecia powinny rozwiac Wasze watpliwosci. Niestety nie znam autora ani nie wiem jak taka przerobke wykonac. Gdzies to znalazlem w sieci i zapisalem. Wyglada bardzo ladnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 13 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2004 A przy okazji: sa tloki na szlif wyzszy niz czwarty?? Spotkalem sie niedawno z informacja, ze mozna robic szesc nadwymiarow, podczas gdy kazda literatura podaje cztery szlify mozliwe do wykonania. sa ale to sa tloki nie fabryczne tylko fatalne imitacje tlokow do MZ robione przez jakas mala odlewnie z niewiadomoczego i niewidomo jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.