Skocz do zawartości

Pancerne mocne enduro


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Proszę o radę jakie kupić enduro. Chciałbym aby było to enduro zbliżone do crossa jak exc525 czy drz400.

Enduro- pancerny trwały silnik gdzie nie trzeba robić czestych remontów jak w crossach. 

Bardzo mocny. Przy odkręcaniu ma iść na kolo i rzucać tyłkiem po dodaniu gazu 😀

W miarę lekki - ale lepiej niech bedzie cięższy ale niech ma   pancerny silnik i duzą moc. Ważę ponad 100kg wiec enduro może więcej ważyć raczej je opanuje. 

Części w miarę w przystępnych cenach. 

Doradzano mi honde xr650r ale uważam ze chore ceny sa za te enduro. 

Jaki model wybrać i celować w jaki rocznik. Mam 15 tysięcy złotych przeznaczone na enduro. 

Do jakiej jazdy ma służyć - Jazda ostra po lasach,wertepach, piaskowniach z kolegami którzy jeżdżą na mocnych crosach typu exc300 itp. Czemu nie kupie mocnego crossa ? odpowiadal by mi do mojej jazdy ale nie mam nerwow do czestych remontow. Wole raz wydać konkretna kasę na remont i jeździć lata bez wkurw*****ych wizyt u mechanika🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KTM jest jednym z najlepszych motocykli w tej klasie ale z pewnością i jednym z droższych w serwisowaniu.

Próbujesz pogodzić wodę z ogniem. To jest niemożliwe.

Niezawodna jest Yamaha XT600E ale jezdnie nie dorównuje KTM.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Tommo napisał:

KTM jest jednym z najlepszych motocykli w tej klasie ale z pewnością i jednym z droższych w serwisowaniu.

Próbujesz pogodzić wodę z ogniem. To jest niemożliwe.

Niezawodna jest Yamaha XT600E ale jezdnie nie dorównuje KTM.

Dzięki za dobra i normalna odp. 

Czyli enduro trwale, mega mocne w miarę lekkie ktore trzeba serwisować ale nie tak często jak wysilone crossy 450 4t to najlepsze chyba z całej stawki ktm exc525 ?czy jest jakiś lepszy sprzęt? 

Jesli wybrac exc525 to w jaki konkretnie rocznik celowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ktm 690 Enduro r, na huske 701 za mały budżet, xr 650 chore ceny względem rocznika. Oczywiście na pierwszym lepszym podjeździe albo naprawdę ciężkim terenie odechce Ci się endurakow z długimi interwalami serwisowym. Jeśli mowa o ktmach z silnikami rfs np exc525 to jest to następny mityczny pojazd typu passat w tdi, jak dla mnie te motocykle są warte 8 Max 10 tyś względem tego co oferują. 

Edytowane przez kosior899
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktm 690 to krowa juz cieżka... Chyba i tak ostatecznie wyjdzie abym kupił exc300 2t duzo sam bym zrobił jesli chodzi o serwisowanie albo crf450r lub mocniejszą bardziej narwaną yamahe 450 4t. 

Ktm exc525 myslalem ze jest najlepszy z enduro bo juz xt660 itd sa ciezsze i słabsze.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktm exc 525 był dobry do Enduro 10 lat temu, a i wtedy też podobnie kosztował jak teraz:)

Widzę że Masz spory rozstrzal zastanawiasz się nad crosem 2t A później yamaha xt600:) to tak jak byś porównywal Seicento van do tira. Mam pytanie: jeździłes kiedykolwiek motocyklem w terenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę lata na sportowej 600 a koledzy zarazili mnie enduro. Brat ma 250 4t yamahe i doa mnie odpada za slaba. Jeździłem na znajomych ktm exc300 hondzie crf450r i ta moc mi odpowiada. Bardziej dzikosc exc300 i dzwiek mi odpowiada niz 450 4t ale wiem ile trzeba serwisować te maszyny dlatego szukałem czegos o porównywalnej mocy w miarę lekkiego z pancernym silnikiem. Nie chodzi o to ze szkoda mi kasy na remonty ale juz z mechanikami przeżyłem wiele historii....straciłem duzo  nerwów i kasy  bo nie którzy okazali sie smykami i  poprostu chce jak najmniej awaryjnego sprzętu. 

Moje max z waga to exc525 bo ttr600 i podobne odpadają są trwałe ale ciężkie i słabe. W  zimę chciałem kupic enduro, crossa to ostatecznie wyszło ze chyba najlepiej kupic exc300 2t mega mocny i w sumie sam może bym sobie poradził z serwisowaniem łatwych rzeczy jak wymiana tłoka itp ale później myślałem nad 450 4t 2010 w górę ale jak zacznie sie sypać to większe koszta plus rozrząd, zawory i ostatecznie nawet chciałem kupic lekkiego nakeda jak hornet 2003 w górę i przerobic go na crossa. 

Rozpisalem sie ale jak juz mam często jeździć z crossem do mechanika niech to bedzie ktm exc300 lub szukać niezajechanej hondy crf450r lub yz459f Yamahę ale ponoć to nie lada wyczyn. Myslalem ze celowanie w exc525 to taki zloty srodek ale juz sam nie jaki by byl dla mnie cross. Mieszkam obok lasu chce pojeździć ostro po wertepach lasach piaskowniach ma to byc sprzęt agresywnie oddający moc itd. 

Dlatego z enduro celuje w exc525

Cross to ktm exc300 2t. Z 4t to honda crf450r lub yamaha yz450f. Nie jeździłem na yamasze ale ponoć większy fun daje z jazdy bardziej wyrywna niz crf...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dwie dychy kupisz ładnego exc 500 na wtrysku i w tym kierunku bym szedł, ale wpierw podjedź do komisu połóż gościowi kasę na stół i przejedz  się i sprawdź czy Ci odpowiada to połączenie wagi i mocy. Licz się też z tym że w ciężkim terenie te za słabe dla Ciebie 250 4t I tak będą Cię z pogardą objezdzaly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dwusuwem, to jak będziesz miał pecha, to w ciągu 30 sekund upalisz tłok, bo raczej nie rozpoznasz specyficznego dźwięku spalania stukowego...przy wysokich obrotach... na co wskazuje potencjalne uzytkowanie takowego...

Tak naprawdę nie ma takiego motocykla, więc temat można zamknąć...

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...