lukituki9 Opublikowano 7 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2020 Witam posiadam bandita 650 2010r zauważyłem ze przednie kolo ma opór i ze to klocki zaciskaja tarcze okazalo sie ze tloczki sie nie cofaja wiec postanowilem zamowic nowe gumy do zacisków. Gumy wymieniłem tloczki byly w dobrym stanie wiec je wypolerowalem uszczelki nasmarowalem i zamotowalem tloczki po złożeniu wszystkiego i zamontowaniu hamulców po zakreceniu reka przedniego kola nadal jest tarcie i kolo robi 2 obroty i sie zatrzymuje Czy tak ma byc czy nie prosze o pomoc Z gory dzieki 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 7 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2020 Może już ranty masz duże na tarczach. Przejedź się kawałek na jakiejś prostej, zatrzymaj sie uzywajac tylnego hamulca i sprawdź wtedy czy przód Ci się nie grzeje. Jak tarcze będą zimne to zostaw w spokoju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 7 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2020 ja w kwestii formalnej: jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian85 Opublikowano 7 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2020 1 godzinę temu, MłodyWilk22 napisał: Przejedź się kawałek na jakiejś prostej, zatrzymaj sie uzywajac tylnego hamulca i sprawdź wtedy czy przód Ci się nie grzeje. Jak tarcze będą zimne to zostaw w spokoju... Good idea. Lekkie ocieranie się klocków to nic nadzwyczajnego. Ale... jeśli tarcza grzeje się przy zwykłej jeździe, to już może być problemik jakiś. Możliwe, że powodem mogą być też przewody hamulcowe - mogły sparcieć od wewnątrz i po wciśnięciu i puszczeniu hamulca płyn hamulcowy może się nie cofać (albo robić to powolutku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 7 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2020 (edytowane) Weź popuść odpowietrznik (ale bez naciskania klamki), jak tłoczek się cofnie to do wymiany masz puchnący przewód hamulcowy. Jak się nie cofnie to popuść przewód przy pompie. Jeśli wtedy się cofnie to problemem jest pompa hamulca. A lekkie ocieranie klocka o tarcze zawsze będzie, tam masz pływające zaciski. Podczas jazdy tłoczki się bardziej cofną gdy tarcza się kręci bo za to odpowiedzialne jest bicie osiowe tarczy, którego wielkość określa producent. Edytowane 7 Czerwca 2020 przez Qadrat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.