Pełnympiecem Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Jak w temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Po tym, ze przepuszczaja. Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pełnympiecem Opublikowano 4 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Nie chodzi mi już o taki stan że z lag się leje wiadro oleju tylko od czego się zaczyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordv1 Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Skruszała guma uszczelniaczy,tlusty nalot na lagach ,np. obklejone kurzem po jeździeWysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pełnympiecem Opublikowano 4 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Palcem nie ma tłustego nalotu tylko są prążki takie i na po tych prążkach jak się przejedzie to jest tłusty. To wymienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 To juz nastepny etap. Wymienic jesli lagi sa dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 6 godzin temu, Pełnympiecem napisał: Nie chodzi mi już o taki stan że z lag się leje wiadro oleju tylko od czego się zaczyna. z tego co zauważyłem podczas eksploatacji moich sprzętów to nie ma wczesnych symptomów zazwyczaj po prostu jest ok i nagle j*b - pociekło Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pełnympiecem Opublikowano 5 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 O takie paski. Paski są tłuste w dotyku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 Kup sobie to, powinno pomóc: https://bajamoto.pl/pl/p/MOTION-PRO-CZYSCIK-PRZYRZAD-DO-USZCZELNIACZY-SEAL-MATE/63663 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pełnympiecem Opublikowano 5 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 Yyy co to nigdy o czymś takim nie słyszałem? Nie lepiej wymienić uszczelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 Takie małe wycieki mogą oznaczać że pod uszczelniaczami jest brud, który powoduje że nie przylegają idealnie do lag. To ustrojstwo słuzy do wyciągania tego brudu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pełnympiecem Opublikowano 8 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2020 Czy ariete robi dobre uszczelki ? Wasze opinie na ten temat to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 8 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2020 dobre! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pełnympiecem Opublikowano 8 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2020 A laga ma być idealnie sucha czy nie bo w internecie różnie piszą i już zgłupiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pełnympiecem Opublikowano 12 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 Witam mam szybkie pytanie czy w amortyzatorze między uszczelkami olejowymi a kurzowymi dawać smar? Jedni piszą, że tak bo to smaruje uszczelki, i jak jakiś brud wejdzie to zostanie w smarze , oraz że smar doszczelnia. Drudzy piszą, że nie bo laga to i się tłusta i się przylepia więcej kurzu oraz jak brud wejdzie w tej smar co jest pod uszczelką kurzową to się robi taka pasta która łatwiej wchodzi do środka amortyzator. Proszę o szybką odpowiedź bo jutro wymieniam ussczelki. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.