Skocz do zawartości

Po czym poznać, że uszczelki lag są do wymiany?


Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, Pełnympiecem napisał:

Nie chodzi mi już o taki stan że z lag się leje wiadro oleju tylko od czego się zaczyna.

z tego co zauważyłem podczas eksploatacji moich sprzętów to nie ma wczesnych symptomów

zazwyczaj po prostu jest ok i nagle j*b - pociekło

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam szybkie pytanie czy w amortyzatorze między uszczelkami olejowymi a kurzowymi dawać smar?
Jedni piszą, że tak bo to smaruje uszczelki, i jak jakiś brud wejdzie to zostanie w smarze , oraz że smar doszczelnia.
Drudzy piszą, że nie bo laga to i się tłusta i się przylepia więcej kurzu oraz jak brud wejdzie w tej smar co jest pod uszczelką kurzową to się robi taka pasta która łatwiej wchodzi do środka amortyzator.

Proszę o szybką odpowiedź bo jutro wymieniam ussczelki.
Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...