arasss89 Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 (edytowane) Witam na początek się przywitam jestem Marcin próbuje reanimować Suzuki Gsx 750E 1981r wizualnie doprowadziłem go do stanu takiego jaki oczekiwałem mechanicznie ustawiałem zawory ssące na 0,09mm do 0,13mm i wydechowe na taką samą wartość , wyczyściłem gaźniki złożyłem i na zimnym pali świetnie, jeździ ok , mocy nie brakuje ,natomiast problem pojawił się jak motor się zagrzeje do ok 100C traci moc aż wkoncu gaśnie i nie da go odpalić tak jak na załączonym filmiki jak ostygnie pali znów od strzała co to może być? Dodam że wymienilem wałek rozrządu bo był przytarty ale objawy nie ustąpiły, Czekam na podpowiedzi zacego grona podrawiam VID_20190620_121418 (convert-video-online.com) (1).mp4 VID_20190620_121418 (convert-video-online.com) (1).mp4 Edytowane 16 Lipca 2019 przez arasss89 Dodanie załącznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Cos male te luzy zaworowe... po zagrzaniu, rozrusznik kreci bezproblemowo??? Slychac jakies „klepanie”? jak wygladaja swiece?? Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arasss89 Opublikowano 16 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 .Luzy są ustawione zgodnie z serwisowa, nie słuchac żadnego stukania a rozrusznik kręci jak na filmiku czyli jakby nie miał siły zakręcić dobrze wałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Jak moto na module, modul do wymiany.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arasss89 Opublikowano 16 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Teraz, jannikiel napisał: Jak moto na module, modul do wymiany.. Skąd takie wnioski? A wtedy rozrusznik nie krecilby normalnie tylko nie mógłby odpalić? A tu jak widać na filmiku rozrusznik kręci z oporem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Jak wałek taki zajechany to bieżnie w głowicy pewnie nie lepsze... Wałek pomierzony przed włożeniem i po skręceniu - czy luz wałka jest odpowiedni? No moje podejrzenie wszystko puchnie i zaciera się dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arasss89 Opublikowano 16 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Wałek został włożony wraz z głowicą i drugim wałkiem bo fakt w głowicy bieżnie były zjechane więc kupiłem cały komplet głowica plus dwa wałki 34 minuty temu, MłodyWilk22 napisał: Jak wałek taki zajechany to bieżnie w głowicy pewnie nie lepsze... Wałek pomierzony przed włożeniem i po skręceniu - czy luz wałka jest odpowiedni? No moje podejrzenie wszystko puchnie i zaciera się dalej... Wałek został włożony wraz z głowicą i drugim wałkiem bo fakt w głowicy bieżnie były zjechane więc kupiłem cały komplet głowica plus dwa wałki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 To najszybciej mozna sprawdzić, jak sie moto nagrzeje, i dalej ma iskrę przyczyna jest inna jak nie ma iskry, znaczy modul....Resztę można sprawdzic tylko warsztatowo.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Ja tam na filmiku słyszę jak rozrusznik nie ma siły kręcić... Ledwo co/na raty przełamuje kompresję. Albo zbieg okoliczności i rozrusznik też do przejrzenia - zajechane łożyska nagrzany wirnik trze o obudowę ewentualnie umierający akumulator. Albo coś puchnie po nagrzaniu i silnik słabnie, że aż rozrusznik nie ma sił kręcić. Na początek zmierz ładowanie 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arasss89 Opublikowano 16 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 (edytowane) 36 minut temu, MłodyWilk22 napisał: Ja tam na filmiku słyszę jak rozrusznik nie ma siły kręcić... Ledwo co/na raty przełamuje kompresję. Albo zbieg okoliczności i rozrusznik też do przejrzenia - zajechane łożyska nagrzany wirnik trze o obudowę ewentualnie umierający akumulator. Albo coś puchnie po nagrzaniu i silnik słabnie, że aż rozrusznik nie ma sił kręcić. Na początek zmierz ładowanie 🙂 Skoro motocykl chodzi i gaśnie to raczej nie wina rozrusznika bardziej właśnie cos puchnie tylko właśnie co może aż tak puchnąć że ledwo kręci?akumulator nówka . Edytowane 16 Lipca 2019 przez arasss89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) Z fusów to kiedyś mozna bylo cos wywróżyć.... Koledzy dają dobrą radę to trzeba by to sprawdzic , i na zasadzie metody eliminacji, to najprostsze do sprawdzenia.. Jesli wszystko działa poprawnie- podejrzany może byc na układ korbowo-tlokowy innej opcji nie ma....a żeby to sprawdzić potrzebna rozbiórka silnika... Teraz jaśniej się wyraziłem? Edytowane 17 Lipca 2019 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Nie znamy przeszłości motocykla... Powiedz co działo się wcześniej z motocyklem że głowica sie zatarła. Moze nie tylko ona sie zatarła Warto na rozgrzanym piecu jak zgaśnie wykrecic swiece i za pomocą klucza pokrecic wałem i sprawdzic czy faktycznie piec cos trzyma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Wygląda jakby coś puchło i rozrusznik nie ma siły przełamać oporów. To jest najbardziej prawdopodna ale też naroższa z przyczyn. Dlatego zrób jak koledzy radzą i wyeliminuj te mniej prawdopodobomne opcje, ale łatwiejsze i tańsze w usunięciu zanim zaczniesz znowu rozbierać silnik.Skoro najbardziej prawdopodobna diagnoza brzmi jak wyrok lepiej najpierw upewnić się czy to przypadkiem nie jest jakas pierdoła lub pominąłeś np coś w opisie. My tu wróżymy z fusów jak już powiedziano. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 50 minutes ago, jannikiel said: Jesli wszystko działa poprawnie- podejrzany może byc na układ korbowo-tlokowy innej opcji nie ma Opcji jest dużo i to w tym wszystkim najgorsze. W tak starym motocyklu nie wykluczałbym zimnych lutów w module. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arasss89 Opublikowano 17 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) 10 godzin temu, MłodyWilk22 napisał: Nie znamy przeszłości motocykla... Powiedz co działo się wcześniej z motocyklem że głowica sie zatarła. Moze nie tylko ona sie zatarła Warto na rozgrzanym piecu jak zgaśnie wykrecic swiece i za pomocą klucza pokrecic wałem i sprawdzic czy faktycznie piec cos trzyma... Ja też nie znam przeszlosci motocykla Moto kupiona sprawdzone, przejechane, kilka km i zabrałem się za przerabianie po złożeniu wyjazd w dłuższą trasę i po ok 15 km traci moc i gaśnie, myślę coś puchnie ,biorę się za silnik ściągam pokrywę a zatarty wałek więc myślałem że to jest przyczyną wymieniłem , złożyłem lecz niestety problem nie ustąpił Panowie zauważyłem jeszcze że jak tak probuje kręcić na rozgrzany to z airboxa wydobywają się spaliny Up Edytowane 17 Lipca 2019 przez arasss89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.