Skocz do zawartości

Gsx 750 ,, olejak,, gaśnie po rozgrzaniu i ciężko kręci.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam na początek się przywitam jestem Marcin próbuje reanimować Suzuki Gsx 750E 1981r wizualnie doprowadziłem go do stanu takiego jaki oczekiwałem mechanicznie ustawiałem zawory ssące na 0,09mm do 0,13mm i wydechowe na taką samą wartość , wyczyściłem gaźniki złożyłem i na zimnym pali świetnie, jeździ ok , mocy nie brakuje ,natomiast problem pojawił  się jak motor się zagrzeje do ok 100C traci moc aż wkoncu gaśnie i nie da go odpalić tak jak na załączonym filmiki jak ostygnie pali znów od strzała co to może być? Dodam że wymienilem wałek rozrządu bo był przytarty ale objawy nie ustąpiły, Czekam na podpowiedzi zacego grona podrawiam 

_20190716_204246.jpg

Edytowane przez arasss89
Dodanie załącznika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałek został włożony wraz z głowicą i drugim wałkiem bo fakt w głowicy bieżnie były zjechane więc kupiłem cały komplet głowica plus dwa wałki 

34 minuty temu, MłodyWilk22 napisał:

Jak wałek taki zajechany to bieżnie w głowicy pewnie nie lepsze...

Wałek pomierzony przed włożeniem i po skręceniu - czy luz wałka jest odpowiedni?

No moje podejrzenie wszystko puchnie i zaciera się dalej...

Wałek został włożony wraz z głowicą i drugim wałkiem bo fakt w głowicy bieżnie były zjechane więc kupiłem cały komplet głowica plus dwa wałki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam na filmiku słyszę jak rozrusznik nie ma siły kręcić... Ledwo co/na raty przełamuje kompresję.

Albo zbieg okoliczności i rozrusznik też do przejrzenia - zajechane łożyska nagrzany wirnik trze o obudowę ewentualnie umierający akumulator.

Albo coś puchnie po nagrzaniu i silnik słabnie, że aż rozrusznik nie ma sił kręcić.

 

Na początek zmierz ładowanie 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, MłodyWilk22 napisał:

Ja tam na filmiku słyszę jak rozrusznik nie ma siły kręcić... Ledwo co/na raty przełamuje kompresję.

Albo zbieg okoliczności i rozrusznik też do przejrzenia - zajechane łożyska nagrzany wirnik trze o obudowę ewentualnie umierający akumulator.

Albo coś puchnie po nagrzaniu i silnik słabnie, że aż rozrusznik nie ma sił kręcić.

 

Na początek zmierz ładowanie 🙂

Skoro motocykl chodzi i gaśnie to raczej nie wina rozrusznika bardziej właśnie cos puchnie tylko właśnie co może aż tak puchnąć że ledwo kręci?akumulator nówka .

Edytowane przez arasss89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z fusów to kiedyś mozna bylo cos wywróżyć....

Koledzy dają dobrą radę to trzeba by to sprawdzic , i na zasadzie metody eliminacji, to najprostsze do sprawdzenia..

 

Jesli wszystko działa poprawnie- podejrzany może byc na układ korbowo-tlokowy innej opcji nie ma....a żeby to sprawdzić potrzebna rozbiórka silnika...

Teraz jaśniej się wyraziłem?

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znamy przeszłości motocykla...

Powiedz co działo się wcześniej z motocyklem że głowica sie zatarła.

Moze nie tylko ona sie zatarła

Warto na rozgrzanym piecu jak zgaśnie wykrecic swiece i za pomocą klucza pokrecic wałem i sprawdzic czy faktycznie piec cos trzyma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda jakby coś puchło i rozrusznik nie ma siły przełamać oporów. To jest najbardziej prawdopodna ale też naroższa z przyczyn. Dlatego zrób jak koledzy radzą i wyeliminuj te mniej prawdopodobomne opcje, ale łatwiejsze i tańsze w usunięciu zanim zaczniesz znowu rozbierać silnik.
Skoro najbardziej prawdopodobna diagnoza brzmi jak wyrok lepiej najpierw upewnić się czy to przypadkiem nie jest jakas pierdoła lub pominąłeś np coś w opisie. My tu wróżymy z fusów jak już powiedziano.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minutes ago, jannikiel said:

Jesli wszystko działa poprawnie- podejrzany może byc na układ korbowo-tlokowy innej opcji nie ma

Opcji jest dużo i to w tym wszystkim najgorsze. W tak starym motocyklu nie wykluczałbym zimnych lutów w module.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, MłodyWilk22 napisał:

Nie znamy przeszłości motocykla...

Powiedz co działo się wcześniej z motocyklem że głowica sie zatarła.

Moze nie tylko ona sie zatarła

Warto na rozgrzanym piecu jak zgaśnie wykrecic swiece i za pomocą klucza pokrecic wałem i sprawdzic czy faktycznie piec cos trzyma...

Ja też nie znam przeszlosci motocykla Moto kupiona sprawdzone, przejechane, kilka km i zabrałem się za przerabianie po złożeniu wyjazd w dłuższą trasę i po ok 15 km traci moc i gaśnie, myślę coś puchnie ,biorę się za silnik ściągam pokrywę a zatarty wałek więc myślałem że to jest przyczyną wymieniłem , złożyłem lecz niestety problem nie ustąpił 

Panowie zauważyłem jeszcze że jak tak probuje kręcić na rozgrzany to z airboxa wydobywają się spaliny

Up

Edytowane przez arasss89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...