Jump to content
Croowab

speed day 3-4 sierpien

Recommended Posts

Posted (edited)

Wiec plan jest taki:

3-4 sierpień wynajmuje box na dwa dni i zamierzam spróbować swoich sil na torze poznan.

gdyby ktoś chciał się podpiąć to zapraszam. Koszt boksu rozkłada się na każdego uczestnika, nocleg we własnym zakresie ale można coś wymyślić aby wieczorem było wesoło.

na razie w grupie:

croowab -2dni

monter - 2 dni (niekoniecznie jazda)

bimbak - dzien

 

...

 

 

Edited by Croowab

Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mogę wpaść na jeden dzień. Jak ktoś nie był wcześniej to mogę go poholować po torze żeby szybciej ogarnąć linie przejazdu, punkty hamowania i zejść do czasów powiedzmy poniżej 2min, bo to niezależnie od opon, motocykla i głowy jest do zrobienia. Dalsze postępy to już głównie od waszej głowy i sprzętu zależą.
A jak technikę ktoś chciałby tylko poćwiczyć to chyba lepiej na jakiś mniejszy obiekt jechać, typu Łódź czy Bydgoszcz. Na Poznaniu można się czasem tylko stresu nabawic jak się złą grupe wybierze bo prędkości są już bardzo nieuliczne ;)
Nie zniechęcam, bo Poznań jest super. Jedynie w zależności od priorytetów to nie zawsze najlepszy wybór.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilka lat temu odwiedziłem tor w NL ale prędkości były słabe.. takie tam krotkie 3 przejazdy po 20min.

Poznan mnie nie przeraza a sam jestem ciekaw na ile mnie stać.

Słyszałem, ze potrafi buc bardzo ciasno a czasami niebezpiecznie.. ryzyko jest.

tak czy inaczej jako swierzynka zaczyna sie od grupy D (jak dupy).

 

ja bym z chęcią wybrał sie na 2 dni, wynajął box i pośmigał powiedzmy w bezpieczniejszych warunkach.

 

Bimbak ofertę bede mial na uwadze.


Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z grupami bywa różnie. Czasem w D zdarzają sie ludzie co jeżdżą niebezpiecznie przecinając linie przejazdu lub zwalniajac nagle w srodku zakrętu. Ja zwykle trzymam się grupy C bo na drogowych oponach pewnego pułapu się nie przeskoczy a w B czasem tylu zakapiorów ze wyrzuty sumienia mnie gryzą że spowalniam chłopaków. W C znowu duże ryzyko pojawienia się ludzi co myślą ze sa szybcy a tylko za późno hamują i chwila lecą po trawie. Kolegów takich dwóch w środku zakrętu zdjęło. To zwykle kolesie na litrach co w zakręcie zamulają i na prostych próbują odrabiać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takich to czesto na drogach spotykam.. zawsze biore poprawke na blad swoj i innych.

 

stad tez pomysl na dwa dni bo mozna sie wjezdzic i poznac ludzi i ich technike..

 

ile srednio jezdzi ludzi w kednej grupie w jednej sesji??


Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba do 20stu motocykli ale już nie pamiętam. Samym podziałem na grupy tez nie ma się co na starcie przejmować. Grupe możesz zawsze zmienić, więc jak będzie za ciasno czy za szybko to wystarczy do biura wejść z prośbą o przeniesienie. Trzeba się przejmować jednak głośnością wydechu. Nie ma co liczyć na pobłażliwość w tej kwestii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego pisalem, ze zaczynamy od grupy D bo nawet jest taki wymog dla osob ktore nie jezdzily po torze. Chociaz mozna naklamac i wjechac do C

Wydech to normalna sprawa.. 

 


Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja na ostatnim CR w Poznaniu w grupie C miałem dziewczynę która robiła 2.38. Myślałem że dostanę zawału jak w szczycie dużej patelni praktycznie zwolniła do 40km/h. 


Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tonji chyba na pionowo jechala... no coz.. trEba brac pod uwage innych uczestnikow ktorzy jezdza dobrze i mysla ze jezdza dobre


Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurla, oberkam w pracy, może dam radę. Ciałbym, ale to sezon urlopów... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest weekend


Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minut temu, Croowab napisał:

To jest weekend

Ty miałeś do roboty się wziąć a nie bazgrać na forum. Na box się samo nie zarobi...i na wódkę u Grizzliego.


lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, _Monter_ napisał:

Ty miałeś do roboty się wziąć a nie bazgrać na forum. Na box się samo nie zarobi...i na wódkę u Grizzliego.

Przeca pracuje... dzisiaj na box zapracuje;)

albo zrobimy box u Grizliego... i 2 wodki;)


Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Share this post


Link to post
Share on other sites

Między SD a CR jest taka różnica, że w CR moto w każdej grupie musi być pełno ludzi a w SD nie. Na SD niezależnie od ilości osób w grupie obowiązuje czas minimalny i maksymalny. 

My też jesteśmy zapisani na ten SD

 

Pozdr.

F. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Croowab napisał:

To jest weekend

Medyczni pracują w weekendy 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...