MarcinFR Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Cześć, chcę kupić motocykl, rozglądam się za jakimś nakedem/sportowym, pojemność 500/600. Trafiłem między innymi na ten motocykl, Ducati 620 ss, szukałem części w sieci na bardziej oczywistych stronach typu otomoto, olx, allegro, no i stronach typowo z częściami dla moto. Pytanie: czy warto inwestować w taką maszynę, jeśli nie ma części w sieci to czy znajdę je w skupie albo czy jest jakaś alternatywa, części uniwersalne itp.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Już znasz odpowiedź. Jeśli mówisz o 620ss to na ebay DE wiele nie ma:https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=Ducati 620 ss&rt=nc&LH_ItemCondition=4&_trksid=p2045573.m1684 Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Jak dbasz to bedzie sluzyć, miałem ST4S ..... odmawiali i gadali ale jak sie zadbało to służylo bezawaryjnie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 (edytowane) Części nie ma? No jak nie ma jak są... trzeba tylko wiedzieć gdzie szukać... Oryginalne na: www.ducatioem.pl a oleje, filtry oleju w necie od ręki, tak samo łańcuchy zębatki klocki tarcze, uszczelniacze zawieszenia.. ( np Sklepolekmotocykle) , łożyska, nawet w sklepie rolniczym... paski no problemo- Dayco, czy Flennor... nie ma problemu ... Inny problem to czy napewno Ducati- bo SS 620 nie ma 100 KM jak japońskie 600 tki ( te starsze, bo nowsze to nawet 120 mają), jeździ sie w pozycji dość extremalnej, szarpie przy wolnej jeździe, osiągi to tak realnie ok. 180-190 km /h ...Za bardzo zwrotne to nie jest tu jeździ się balansem, za to stabilne w jeździe, dość oszczędne... aby tylko kupić z dobrych rąk...Osobiście, jeśli już to proponowałbym SS 1000, osiągi to ok. 86-90 KM mocy, ale za to silnik DS 1000 to poezja, jeździ dość fajnie, spalanie też w normie, problem to tani nie jest hehehe... Edytowane 21 Czerwca 2019 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinFR Opublikowano 21 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 Cytat 10 godzin temu, jannikiel napisał: Części nie ma? No jak nie ma jak są... trzeba tylko wiedzieć gdzie szukać... Oryginalne na: www.ducatioem.pl a oleje, filtry oleju w necie od ręki, tak samo łańcuchy zębatki klocki tarcze, uszczelniacze zawieszenia.. ( np Sklepolekmotocykle) , łożyska, nawet w sklepie rolniczym... paski no problemo- Dayco, czy Flennor... nie ma problemu ... Inny problem to czy napewno Ducati- bo SS 620 nie ma 100 KM jak japońskie 600 tki ( te starsze, bo nowsze to nawet 120 mają), jeździ sie w pozycji dość extremalnej, szarpie przy wolnej jeździe, osiągi to tak realnie ok. 180-190 km /h ...Za bardzo zwrotne to nie jest tu jeździ się balansem, za to stabilne w jeździe, dość oszczędne... aby tylko kupić z dobrych rąk...Osobiście, jeśli już to proponowałbym SS 1000, osiągi to ok. 86-90 KM mocy, ale za to silnik DS 1000 to poezja, jeździ dość fajnie, spalanie też w normie, problem to tani nie jest hehehe... Ten ma 62 KM. To nie jest jedyny typ, szukam czegoś na pierwszy moto, a te Ducati ma taki wygląd, że mógłbym z każdego zrezygnować dla niego. Biorę pod uwagę jeszcze Suzuki GS 500, Hondę CB 500, Kawasaki Er-5 i Hondę CBR 600. Szukam czegoś ekonomicznego - jeszcze przez rok będę studentem - motor raczej ma służyć do dojazdów na uczelnię i pracy no i zależy mi żeby maszyna miała kopyto i cieszyła jazdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 Jak szukasz czegoś ekonomicznego na pierwszy motocykl to odpuść sobie takie egzotyki. W razie gleby będziesz kombinował skąd wziąć plastiki itp. Kup coś pospolitego, może jakiegoś Bandita 600 już wyrwiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 Kup sobie zadbaną Hondę CB 500 i będziesz miał świetny, bezawaryjny i cieszący jazdą motocykl. Odpuść sobie egzotyki, bo to raczej dla bardziej zaawansowanych i świadomych (w tym kosztów) motocyklistów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinFR Opublikowano 21 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 2 godziny temu, Qadrat napisał: Jak szukasz czegoś ekonomicznego na pierwszy motocykl to odpuść sobie takie egzotyki. W razie gleby będziesz kombinował skąd wziąć plastiki itp. Kup coś pospolitego, może jakiegoś Bandita 600 już wyrwiesz. Widzę, że bandita nie ma na Śląsku w przedziale cenowym, który sobie ustaliłem. A np. perspektywa wymiany oleju w Suzuki GS 500 przez brak chłodnicy odciąga mnie od tego pomysłu. Godzinę temu, tadeo napisał: Kup sobie zadbaną Hondę CB 500 i będziesz miał świetny, bezawaryjny i cieszący jazdą motocykl. Odpuść sobie egzotyki, bo to raczej dla bardziej zaawansowanych i świadomych (w tym kosztów) motocyklistów. Tak właśnie myślałem nad nim, w Chorzowie jest jeden i w dodatku z owiewkami co mnie dodatkowo cieszy. Niestety widać, że jest po glebie. https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cb-honda-cb-500-five-star-ID6BZm5k.html#fa86583d4f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 Godzinę temu, MarcinFR napisał: Widzę, że bandita nie ma na Śląsku w przedziale cenowym, który sobie ustaliłem. A np. perspektywa wymiany oleju w Suzuki GS 500 przez brak chłodnicy odciąga mnie od tego pomysłu. Nie wiem o co chodzi z tą wymianą oleju, wymieniasz normalnie co 6000 km a oleju wchodzi około 3l. Z tego co wiem to Ducati też jest chłodzone powietrzem 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinFR Opublikowano 21 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 21 minut temu, Qadrat napisał: Nie wiem o co chodzi z tą wymianą oleju, wymieniasz normalnie co 6000 km a oleju wchodzi około 3l. Z tego co wiem to Ducati też jest chłodzone powietrzem 😉 Faktycznie, właśnie sprawdziłem. Nie wiedziałem czego się spodziewać, jakich ilości, po opiniach o Suzuki, że dużo pobiera oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 CB500 i CBF500 powinno być sporo w różnych cenach. Proste i niezajebywalne. Zresztą to samo dotyczy GS500. ER-5 też w sumie nienajgorsze. 620-tka Ducati jest oczywiście choodzona powietrzem i jak na Ducati to prościej nie może być - dwa zawory, chłodzenie powietrzem, mokre sprzęgło. Nie wiem, co ma chłodzenie powietrzem do wymiany oleju, ale o ile pamiętam z kilkunastu swoich sprzętów chłodzonych powietrzem i kilkunastu chłodzonych cieczą to raczej niewiele. To raczej w sprzętach chłodzonych cieczą musisz dbać o jeszcze jeden temat - płyn w układzie chłodzenia, ale to też żaden problem. W końcu jeżeli się decydujesz na motocykl to musisz o niego dbać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinFR Opublikowano 21 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 2 minuty temu, Geni napisał: CB500 i CBF500 powinno być sporo w różnych cenach. Proste i niezajebywalne. Zresztą to samo dotyczy GS500. ER-5 też w sumie nienajgorsze. 620-tka Ducati jest oczywiście choodzona powietrzem i jak na Ducati to prościej nie może być - dwa zawory, chłodzenie powietrzem, mokre sprzęgło. Nie wiem, co ma chłodzenie powietrzem do wymiany oleju, ale o ile pamiętam z kilkunastu swoich sprzętów chłodzonych powietrzem i kilkunastu chłodzonych cieczą to raczej niewiele. To raczej w sprzętach chłodzonych cieczą musisz dbać o jeszcze jeden temat - płyn w układzie chłodzenia, ale to też żaden problem. W końcu jeżeli się decydujesz na motocykl to musisz o niego dbać. Dzięki, w takim razie wiem już, że to jest normalna rzecz w motocyklach tego typu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 W takim razie temat Ducati SS 620 można zamknąć, a Kolega powinien założyć lub dopisać się do innego tematu: np. Jaki motocykl niezawodny i najmniej kosztowny w exploatacji 😉 Mój typ NTV Revere na kardanie... Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.