Skocz do zawartości

Chcę kupić ducati 620 ss - dostępność części.


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

chcę kupić motocykl, rozglądam się za jakimś nakedem/sportowym, pojemność 500/600.

Trafiłem między innymi na ten motocykl, Ducati 620 ss, szukałem części w sieci na bardziej oczywistych stronach typu otomoto, olx, allegro, no i stronach typowo z częściami dla moto.

Pytanie: czy warto inwestować w taką maszynę, jeśli nie ma części w sieci to czy znajdę je w skupie albo czy jest jakaś alternatywa, części uniwersalne itp.?

920562032_;slot=1;filename=eyJmbiI6Imx5ODAyeG0wczZndDMtT1RPTU9UT1BMIiwidyI6W3siZm4iOiJ3ZzRnbnFwNnkxZi1PVE9NT1RPUEwiLCJzIjoiMTYiLCJwIjoiMTAsLTEwIiwiYSI6IjAifV19.9YL0FryKdyXzCFKQThbvfN3feuFtf3tISTDMJDLkl9M_rev001.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Części nie ma?

No jak nie ma jak są... trzeba tylko wiedzieć gdzie szukać...

Oryginalne na:

www.ducatioem.pl

a oleje, filtry oleju w necie od ręki, tak samo łańcuchy zębatki klocki tarcze, uszczelniacze zawieszenia.. ( np Sklepolekmotocykle) , łożyska, nawet w sklepie rolniczym... paski no problemo- Dayco, czy Flennor... nie ma problemu ...

 

Inny problem to czy napewno Ducati- bo SS 620 nie ma 100 KM jak japońskie 600 tki ( te starsze, bo nowsze to nawet 120 mają), jeździ sie w pozycji dość extremalnej, szarpie przy wolnej jeździe, osiągi to tak realnie ok. 180-190 km /h ...Za bardzo zwrotne to nie jest tu jeździ się balansem, za to stabilne w jeździe, dość oszczędne... aby tylko kupić z dobrych rąk...Osobiście, jeśli już to proponowałbym SS 1000, osiągi to ok. 86-90 KM mocy, ale za to silnik DS 1000 to poezja,  jeździ dość fajnie, spalanie też w normie, problem to tani nie jest hehehe...

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
10 godzin temu, jannikiel napisał:

Części nie ma?

No jak nie ma jak są... trzeba tylko wiedzieć gdzie szukać...

Oryginalne na:

www.ducatioem.pl

a oleje, filtry oleju w necie od ręki, tak samo łańcuchy zębatki klocki tarcze, uszczelniacze zawieszenia.. ( np Sklepolekmotocykle) , łożyska, nawet w sklepie rolniczym... paski no problemo- Dayco, czy Flennor... nie ma problemu ...

 

Inny problem to czy napewno Ducati- bo SS 620 nie ma 100 KM jak japońskie 600 tki ( te starsze, bo nowsze to nawet 120 mają), jeździ sie w pozycji dość extremalnej, szarpie przy wolnej jeździe, osiągi to tak realnie ok. 180-190 km /h ...Za bardzo zwrotne to nie jest tu jeździ się balansem, za to stabilne w jeździe, dość oszczędne... aby tylko kupić z dobrych rąk...Osobiście, jeśli już to proponowałbym SS 1000, osiągi to ok. 86-90 KM mocy, ale za to silnik DS 1000 to poezja,  jeździ dość fajnie, spalanie też w normie, problem to tani nie jest hehehe...

 

 

Ten ma 62 KM. To nie jest jedyny typ, szukam czegoś na pierwszy moto, a te Ducati ma taki wygląd, że mógłbym z każdego zrezygnować dla niego.

Biorę pod uwagę jeszcze Suzuki GS 500, Hondę CB 500, Kawasaki Er-5 i Hondę CBR 600. 

Szukam czegoś ekonomicznego - jeszcze przez rok będę studentem - motor raczej ma służyć do dojazdów na uczelnię i pracy no i zależy mi żeby maszyna miała kopyto i cieszyła jazdą. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Qadrat napisał:

Jak szukasz czegoś ekonomicznego na pierwszy motocykl to odpuść sobie takie egzotyki. W razie gleby będziesz kombinował skąd wziąć plastiki itp. Kup coś pospolitego, może jakiegoś Bandita 600 już wyrwiesz.

Widzę, że bandita nie ma na Śląsku w przedziale cenowym, który sobie ustaliłem. A np. perspektywa wymiany oleju w Suzuki GS 500 przez brak chłodnicy odciąga mnie od tego pomysłu.

 

Godzinę temu, tadeo napisał:

Kup sobie zadbaną Hondę CB 500 i będziesz miał świetny, bezawaryjny i cieszący jazdą motocykl. Odpuść sobie egzotyki, bo to raczej dla bardziej zaawansowanych i świadomych (w tym kosztów) motocyklistów.

Tak właśnie myślałem nad nim, w Chorzowie jest jeden i w dodatku z owiewkami co mnie dodatkowo cieszy. Niestety widać, że jest po glebie.

https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cb-honda-cb-500-five-star-ID6BZm5k.html#fa86583d4f

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MarcinFR napisał:

Widzę, że bandita nie ma na Śląsku w przedziale cenowym, który sobie ustaliłem. A np. perspektywa wymiany oleju w Suzuki GS 500 przez brak chłodnicy odciąga mnie od tego pomysłu.

 

 

Nie wiem o co chodzi z tą wymianą oleju, wymieniasz normalnie co 6000 km a oleju wchodzi około 3l. Z tego co wiem to Ducati też jest chłodzone powietrzem 😉 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Qadrat napisał:

 

Nie wiem o co chodzi z tą wymianą oleju, wymieniasz normalnie co 6000 km a oleju wchodzi około 3l. Z tego co wiem to Ducati też jest chłodzone powietrzem 😉 

Faktycznie, właśnie sprawdziłem. Nie wiedziałem czego się spodziewać, jakich ilości, po opiniach o Suzuki, że dużo pobiera oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CB500 i CBF500 powinno być sporo w różnych cenach. Proste i niezajebywalne. Zresztą to samo dotyczy GS500. ER-5 też w sumie nienajgorsze. 620-tka Ducati jest oczywiście choodzona powietrzem i jak na Ducati to prościej nie może być - dwa zawory, chłodzenie powietrzem, mokre sprzęgło. Nie wiem, co ma chłodzenie powietrzem do wymiany oleju, ale o ile pamiętam z kilkunastu swoich sprzętów chłodzonych powietrzem i kilkunastu chłodzonych cieczą to raczej niewiele. To raczej w sprzętach chłodzonych cieczą musisz dbać o jeszcze jeden temat - płyn w układzie chłodzenia, ale to też żaden problem. W końcu jeżeli się decydujesz na motocykl to musisz o niego dbać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Geni napisał:

CB500 i CBF500 powinno być sporo w różnych cenach. Proste i niezajebywalne. Zresztą to samo dotyczy GS500. ER-5 też w sumie nienajgorsze. 620-tka Ducati jest oczywiście choodzona powietrzem i jak na Ducati to prościej nie może być - dwa zawory, chłodzenie powietrzem, mokre sprzęgło. Nie wiem, co ma chłodzenie powietrzem do wymiany oleju, ale o ile pamiętam z kilkunastu swoich sprzętów chłodzonych powietrzem i kilkunastu chłodzonych cieczą to raczej niewiele. To raczej w sprzętach chłodzonych cieczą musisz dbać o jeszcze jeden temat - płyn w układzie chłodzenia, ale to też żaden problem. W końcu jeżeli się decydujesz na motocykl to musisz o niego dbać.

 

Dzięki, w takim razie wiem już, że to jest normalna rzecz w motocyklach tego typu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie temat Ducati SS 620 można zamknąć, a Kolega powinien założyć lub dopisać się do innego tematu:  np. Jaki motocykl niezawodny i najmniej kosztowny w exploatacji 😉

Mój typ NTV Revere na kardanie...

 

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...