Bennywigry Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Witam. Tak jak w tytule. Mam problem z odpaleniem w temperaturach powyżej 10stopni. Poniżej 10 stopni, daje ssanie na maxa i pali super, w Cieplejsze dni. Czy daje ssanie troche czy dużo czy Wgl to nie pali. Dławi sie i musze troche dać gazu z manetki bo inaczej to nie odpali, po mniej wiecej 10 sekundach zaczyna łapać i wchodzić na obroty ze ssaniem załączonym i już jest ok. Wyciągnołem gazniki, wszystko poczyściłem i posprawdzałem, wygląda ok. Nie ruszałem ustawień mieszanki itp. Przy okazji wykręciłem świece, wszystkie zalane, dość dużo oleju było na nich. (Świece były wymieniane na nowe NGK rok temu) Wypaliłem i włożyłem spowrotem. Złożyłem wszystko do kupy, minimalnie lepiej pali po tym wypaleniu świec ale ogólnie to samo. Więc moje pytanie brzmi. Jak myślicie, problem jest w gaznikach ? Trzeba regulować i synchronizować ? PS. Dodam jeszcze że motocykl czasami do 3 tyś dławił się. Ale to pewnie przez te zalane świece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Tak problem jest w gaźnikach. Dodatkowo tez dodam ze moja była f4 na dyszach i pełnym wydechu arrowa potrzebowała max 1cm ssania. Jak miala wiecej to nie odpalała. Im cieplej było tym mniej ssania potrzebowała ale nigdy nie więcej jak 1cm. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bennywigry Opublikowano 12 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 No daje właśnie też tego ssania max do połowy. Wielkie dzieki za odpowiedz ! Czyli trza sie brać za te gaźniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Filtr powietrza może być przytkany...później sprawdzaj gaziory... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bennywigry Opublikowano 13 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 Filtry i świece wszystkie nowe, oczywiście też sprawdzony i teraz. Przy okazji pytanie z innej beczki, tutaj żeby nie robić nowego tematu. Sprzęgło, jak postrzelam ze sprzęgła pare razy żeby dać na koło to naciąga mi sie linka od sprzęgła i sprzęgło zaczyna się ślizgać. Tarcze już zjechane myślicie ? Bardzo dziwna sprawa że ono się naciąga i klamka twarda sie robi, musze popuścić od razu bo inaczej wgl sprzęgło nie odbija czuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 Od strzelania z klamy nagrzewaja się tarcze i przekładki. Przekładki pod wpływem ciepła rozszerzają się i rozpychając sprężyny, ciągnąc za trzpień i tym samym skracając linkę w pancerzu. Z drugiej strony ogranicza ją klamka, więc jak jej nie poluzujesz to sprzęgło zaczyna się ślizgać. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bennywigry Opublikowano 13 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 ok, dzieki. Rozbiore te sprzęgło i wymienie najprawdopodowniej bo od nowości nie było tam nic robione. Bo już na prawie nie mam co popuścić na klamie tej linki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 Dostaje za duzo paliwa na niskich obrotach / starcie, cieknie ssanie albo ktorys z zaworkow komor plywakowychj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bennywigry Opublikowano 13 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 nic nie bylo widac jak mialem rozebrane. Moze fachowiec by zobaczyl czy cos jest nie tak. Gdzie te ssanie moze cieknąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bennywigry Opublikowano 15 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2019 jak Ssanie cieknie to czemu w zimne dni pali elegancko, od razu łapie. A w ciepłe to musze mu gazu dawać bo inaczej gaśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 16 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2019 Ja juz dwie f4 robiłem na podparte zawory wdechowe. Objawy bardzo podobne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 18 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 W sradzie miałem podobne objawy, cieżko palił na gorącym silniku... Winne były oczywicie luzy zaworowe,które wykraczały poza normę. Po wymianie płytek pali elegancko przy każdej temperaturze. Luzy sprawdziłbym zaraz po gażnikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.