Skocz do zawartości

Honda Cbr F4 Problem z paleniem w ciepłe dni.


Bennywigry
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Tak jak w tytule. Mam problem z odpaleniem w temperaturach powyżej 10stopni. Poniżej 10 stopni, daje ssanie na maxa i pali super, w Cieplejsze dni. Czy daje ssanie troche czy dużo czy Wgl to nie pali. Dławi sie i musze troche dać gazu z manetki bo inaczej to nie odpali, po mniej wiecej 10 sekundach zaczyna łapać i wchodzić na obroty ze ssaniem załączonym i już jest ok.  Wyciągnołem gazniki, wszystko poczyściłem i posprawdzałem, wygląda ok. Nie ruszałem ustawień mieszanki itp. Przy okazji wykręciłem świece, wszystkie zalane, dość dużo oleju było na nich. (Świece były wymieniane na nowe NGK rok temu) Wypaliłem i włożyłem spowrotem.  Złożyłem wszystko do kupy, minimalnie lepiej pali po tym wypaleniu świec ale ogólnie to samo.  Więc moje pytanie brzmi. Jak myślicie, problem jest w gaznikach ? Trzeba regulować i synchronizować ? 

PS. Dodam jeszcze że motocykl czasami do 3 tyś dławił się. Ale to pewnie przez te zalane świece.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak problem jest w gaźnikach. Dodatkowo tez dodam ze moja była f4 na dyszach i pełnym wydechu arrowa potrzebowała max 1cm ssania. Jak miala wiecej to nie odpalała. Im cieplej było tym mniej ssania potrzebowała ale nigdy nie więcej jak 1cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtry i świece wszystkie nowe, oczywiście też sprawdzony i teraz. 

Przy okazji pytanie z innej beczki, tutaj żeby nie robić nowego tematu.  Sprzęgło, jak postrzelam ze sprzęgła pare razy żeby dać na koło to naciąga mi sie linka od sprzęgła i sprzęgło zaczyna się ślizgać. Tarcze już zjechane myślicie ? Bardzo dziwna sprawa że ono się naciąga i klamka twarda sie robi, musze popuścić od razu bo inaczej wgl sprzęgło nie odbija czuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od strzelania z klamy nagrzewaja się tarcze i przekładki. Przekładki pod wpływem ciepła rozszerzają się i rozpychając sprężyny, ciągnąc za trzpień i tym samym skracając linkę w pancerzu. Z drugiej strony ogranicza ją klamka, więc jak jej nie poluzujesz to sprzęgło zaczyna się ślizgać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sradzie miałem podobne objawy, cieżko palił na gorącym silniku...

Winne były oczywicie luzy zaworowe,które wykraczały poza normę.

Po wymianie płytek pali elegancko przy każdej temperaturze. Luzy sprawdziłbym zaraz po gażnikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...