Jump to content
piterroo00

Witam mam pytanie czy opłaca się szlifować ten cylinder? Czy kupić nowy? romet z150

Recommended Posts

Posted (edited)

9szc02.jpg

Cylinder 149cm3 

Edited by jeszua
brak modelu w temacie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po pierwsze to podaj dane motocykla..chyba, że masz wypasioną kosiarkę do trawy.

Po tym zdjęciu widać, że jest nagar na tłoku i to wszystko. Ile kosztuje taki cylinder? Ogólnie to pomierzyć i podjąć decyzję bo na oko to facet w szpitalu zmarł na zdjęciu guzik widać


lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

czas do jutra lub kolejnej wizyty

jsz


bezmotocyklowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

To romet z150 dosyć długo tata na nim jeździł , ale zaczoł brać olej i kompresji nie miał , tłok ma straszne luzy 

3160ls3.jpg

Nie wydaje mi się że to jest nagar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kup kolejny zestaw cylinder tłok za 100 pln z hakiem ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeby cos stwierdzić to trzeba zwymiarowac cylinder i tłok. Wtedy wiadomo jaka decyzje podjąć. Ze zdjecia widać ze mieszanka była na bogato...

 


Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty pytasz o szlif cylindra który to kosztuje tyle:
https://allegro.pl/kategoria/cylindry-i-komponenty-kompletne-cylindry-260459?string=Romet Z Z150&bmatch=baseline-var-cl-n-dict4-sort-sqm-bp-aut-1-2-0528
A za szlif to myślisz, że ile zapłacisz? Dobrać tłok, uszczelki...manewry od dupy strony.


lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po co nowy cylinder?

Kup nowego tłoka nominał, (nie chińskiego) nowe pierścionki najlepiej chromowane,nowe łożysko korbowodu i sworznia. Poskładać do kupy i jeżdzić. Szlifa się robi gdy przerysowany masz cylinder,a tutaj tego nie widze,,owalu też nie ma .Poprostu wytarło ci tłoka i pierścienie.jak chcesz ładować w to kase to oczywiście cały zestaw możesz wymienić na nowy z cylindrem,ale to koszt kilka stów. ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A skąd wiesz ze nie ma owalu bez zwymiarowania???


Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Croowab napisał:

A skąd wiesz ze nie ma owalu bez zwymiarowania???

Żeby miał owal to wiesz ile ten cylinder musiałby mieć nalatane? Co ci się szybciej zużyje? aluminiowy tłok czy żeliwny cylinder?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na pytanioe "czy sie oplaca" odpowiedz sobie sam porownujac cene nowego zestawu cylinder / tlok z pierscieniami i cene szlifu i honowania twego cylindra + zakup tloka z pierscieniami pod nowy wymiar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...