Skocz do zawartości

SV650 vs Bandit 1250


Rekomendowane odpowiedzi

Plisss, jak ktoś nie jest w stanie czymkolwiek normalnie ruszyć to niech idzie na kurs doszkalający.

Potwierdzasz tylko to co Wertyder napisał i z czym się zgadzam. Nic osobistego ale daruj sobie bo jest śmiesznie...na razie.

 

 

TT

 

No pewnie że świeżo po zdaniu prawka można mieć problemy z ruszaniem. Może nie "czymkolwiek" ale w klasie 600/650 jak najbardziej. I w tym względzie łatwiej będzie opanować R4 niż V2, nie mówiąc o tym że tego magicznego "skoku mocy" w R4 większość świeżaków nawet nie doświadcza bo się boi odkręcić.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w R4 większość świeżaków nawet nie doświadcza bo się boi odkręcić.

 

Ciekawa teoria, notabene warta Tymfa

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No pewnie że świeżo po zdaniu prawka można mieć problemy z ruszaniem. Może nie "czymkolwiek" ale w klasie 600/650 jak najbardziej. I w tym względzie łatwiej będzie opanować R4 niż V2, nie mówiąc o tym że tego magicznego "skoku mocy" w R4 większość świeżaków nawet nie doświadcza bo się boi odkręcić.

Druga część wypowiedzi nie była do Ciebie Limo. ;)

A, że po zdaniu mają problemy (choć nie powinni) to fakt i smuteczek z powodu metod szkolenia.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co się stało? To jasne od dawna. Próbujesz się tu robić ekspertem [...]

 

Boże, to działa!

 

Moja maszyna czasu działa!

 

Jestem w roku 2018 i piszemy w tematach napisanych przez "Początkującą"! ; >

 

...

 

A tak na poważnie...

 

Panie Wertyder, to jest temat o SV 650 i Bandice 1250, a nie temat "Psychologia: Wyznajemy Swoje Lęki".

 

Ja rozumiem, że tutaj jest już nietłuzinkowe głono łekspertów i jak się tylko cokolwiek napisze w jakimś temacie, to jest to odbierane jako płóba łataku i łodbioru certyfikatów łeksperstwa (słyszałem, że niektórzy tutaj moczą się w nocy z tego powodu), jednakże zalecam ogładę i więcej wiary w siebie.

 

Uwierz w siebie, Wertyder. Pamiętaj, jesteś zwycięzcą!

 

Gdy już uwierzysz w siebie, to myślę, że zaczniesz w końcu pisać z innymi jak z "człowiekami".

 

Bo powiadam Ci, że strasznie żenujące jest to, jak próbujesz na siłę wmówić mi rzeczy, których nigdy nie napisałem/powiedziałem.

Ja piszę, że SV ma kopa od 4.000 obrotów, Ty mi wmawiasz, że ja uważam, iż na 4000 jest maksymalna moc, a później rozpiszujesz się o rzeczach oczywistych, jakbyś odkrywał amerykę i kogokolwiek czegokolwiek nauczał - ile kułwa można słuchać takiego pitolenia? ; )

 

A później jeszcze dochodzą przyjaciele, np. Limo, i mi piełdołą, że ja nie wiem nawet, że SV ma kopa gdy się doda gazu - a o tym pisałem stronę wcześniej (się nawet nie chce zajrzeć stronę wcześniej, tylko na siłę z człeka chcą zrobić głupca).

 

Także Panowie (Wertyder, Limo), *wincy* wiary w siebie, pamiętajcie, że jesteście zwyciężcami! Nie musicie przed nikim niczego udowadniać. To pozwoli przeprowadzać normalne dyskusje. ; )

Edytowane przez Damian85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeszcze do tego się odniosę bo znowu "coś" Ci się wydaje. Oczywiście że w V-kach też jest strzał mocy, może nawet większy niż w rzędówkach, tylko nie przy 7-8k a przy 3k. Nie wyczułeś?

 

Pisałem o tym stronę wcześniej, no ale Twoje wybitne podejście do rozmów forumowych nie pozwala Ci niestety na przeczytanie całego tematu, tylko lepiej jest wejść na ostatnią stronę, wyłapać z kontekstu jakąś wypowiedź, a następnie dorobić do tego swoje durne teorie. Brawo, Limo!

 

To kupujesz 1200 czy 1250? Naked czy wersja S?

 

Jeszcze nie kupuję, tylko rozważam (1250S)- w tym roku będę zmieniał jeden sprzęt.

 

Mam już ustawione jazdy na Bandicie 1250S (wypożyczalnia), także zobaczę jak ten sprzęt jeździ.

 

Myślę też o innych "łagodnych" litrach, np. Hondzie CBF 1000.

Edytowane przez Damian85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TLka zupelnie inna chcarakterystyka, kilku miało i sobie kiepsko z nią radziło, do turystyki taka sobie.

 

Bandzior fajny ale potwierdzam, mi sie znudził i jak przesiadlem sie na Ducati to frajda wrociła

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Pisałem o tym stronę wcześniej, no ale Twoje wybitne podejście do rozmów forumowych nie pozwala Ci niestety na przeczytanie całego tematu, tylko lepiej jest wejść na ostatnią stronę, wyłapać z kontekstu jakąś wypowiedź, a następnie dorobić do tego swoje durne teorie. Brawo, Limo!

 

No no, tylko zapomniałeś dodać Damianku że wszystkie posty na poprzedniej stronie edytowałeś :). I taka to rozmowa z "expertem". A na postawione pytanie co jest łatwiejsze w opanowaniu nie odpowie, ale też nie spodziewałem się nic innego :)

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Limo, znów pokazujesz swoją *klasę*.

Czego można było sie spodziewać jak nie kolejnych teorii spiskowych. To takie oczywiste, przecież musiałeś coś wymyślić... : )

 

I Twoje pytanie, tj. co lepsze dla żółtodzioby, jest banalne. Dodatkowo w poprzednich postach pisalem co mysle o V-kach i rzedówkach, ale Ty oczywiscie masz głupią nadzieję, że teraz odwołam wszystkie moje przemyślenia (tj. iż rzedowki porzadnie odpychac zaczynaja sie dopiero powyzej 7-9 tysiecy) i że powiem coś odwrotnego. Prawda? : )

 

Cały Limo. ; )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...