Jump to content

Recommended Posts

Witam,
2 lata temu miałem remontowany silnik - nie odpalał. W tamtym roku skuter nie miał mocy, rozpędzanie się nim to był koszmar, jednak jak już jakoś się udało to na spokojnie licznik zamykałem, ostatnio go odpaliłem, gdy dodałem gazu, koło ledwo się kręciło wgl nie miał siły jechać, sprawdziłem kompresję bardzo mała, luzy zaworowe dobre, teraz już nie odpala. Dodam do tego, że bardzo kopci. I tutaj jest pytanie - jakie mogą być tego przyczyny, że koło prawie się nie kręci, ponieważ mam zamiar wymienić tłok, cylinder i jeśli zawory będą w słabym stanie także i następnie go sprzedać. Jednak nie wiem czy mi się to opłaca, bo jeśli wina nie leży na silniku tylko coś z napędem to....
Pozdrawiam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro kompresja jest niska to ... ???


Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro kompresja jest niska to ... ???

Pytam się czy mogą być inne powody tego, że koło ledwo ledwo się kręci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogą... wariator, rolki wariatora, pasek, sprzęgło odśrodkowe.

A jakies charakterystyczne objawy tego ?

 

To było tak, że wracając do domu na podwórku nagle zaczął tak dziwnie "buczeć" jakby coś się urwało i koło nie miało siły się kręcić

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrzucasz dekiel, odkręcasz wariator i sprawdzasz. Nie będę wywarzał otwartych drzwi:
https://www.youtube.com/results?search_query=wariator+skuter


lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra na dniach to zrobię i się odezwę
Na razie dzięki za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

2 lata temu miałem remontowany silnik - nie odpalał. W tamtym roku skuter nie miał mocy, rozpędzanie się nim to był koszmar, jednak jak już jakoś się udało to na spokojnie licznik zamykałem, ostatnio go odpaliłem, gdy dodałem gazu, koło ledwo się kręciło wgl nie miał siły jechać, sprawdziłem kompresję bardzo mała, luzy zaworowe dobre, teraz już nie odpala. Dodam do tego, że bardzo kopci. I tutaj jest pytanie - jakie mogą być tego przyczyny, że koło prawie się nie kręci, ponieważ mam zamiar wymienić tłok, cylinder i jeśli zawory będą w słabym stanie także i następnie go sprzedać. Jednak nie wiem czy mi się to opłaca, bo jeśli wina nie leży na silniku tylko coś z napędem to....

Pozdrawiam :D

 

Wszystko wskazuje na to ,że............remoncik się kłania :biggrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...