buba1340 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Dziękuję :)W standardzie i w moim NSU z serii OSL jest zapłon bateryjny, a w przypadku 501 prądnicę Bosch B145. Słyszałem jednak, ze na życzenie można było kupić moto z Magdynem ( Magneto+Dynamo czyli iskrownik + prądnica ;)Poniżej link do mojego NSU na YT :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 No tak, to jest to urzadzenie ktore wspominam z lezka w oku, jako ze po kompletnej rozwalce mego iskrownika w magdynie Lucasa weszlo na jego miejsce bez najmniejszych przerobek i dawalo zawsze bezproblemowy zaplon od pierwszego kopa i prad do oswietlenia motocykla.Motocykl to byl 4 cylindrowy Ariel 4F Square Four - dosc daleka droga od jednocylindrowek NSU a jednak zadzialalo bez pudla.To zdjecie o poranku na zlocie w Olsztynie gdy wlasnie iskrownik wysiadl : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba1340 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 (edytowane) Ooo, sześćseta ?Ja to mlaskałem do tej pięścetki, człowiek sprzedawał i był z RadomiaFoto z rozpoczęcia sezonu 1994 (?) w miejscowości Ujazd na zamku Krzyż Topór Edytowane 5 Kwietnia 2019 przez buba1340 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 O wiele lepiej zachowany i bardziej oryginalny motocykl niz moja 600.Tyle ze w latach 80 tych nie zalezalo mi na oryginalnosci tylko sprawnosci motocykla :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Adam to może teraz warto "odchwaścić" ten motocykl? Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Mysle ze nowy holenderski wlasciciel zrobil to juz w latach 90 tych :).Ja nie mialem w PRL ani srodkow ani mozliwosci szukania oryginalnych czesci.Oryginalnie wygladajaca 600 mialem okazje spotkac dopiero na corocznym zlocie motocykli weteranow w Ontario : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.