Skocz do zawartości

Pomoc przy kupnie motoru, ogłoszenie


Rekomendowane odpowiedzi

Nie znajdziesz takiego. :-D

Przerabiałem to czego chcesz, na sobie. Kupisz, wtopisz, wkurzysz się... A po kiego ch... Na koniec podliczysz ile to kosztowało a ile jeździłeś i dopiero sie wkurzysz. ;-)

Duś kumpla jeśli moto ma dobre. :-)

ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-...,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.olx.pl/oferta/yamaha-yzf-250-super-stan-po-prawdziwym-udokumentowanym-remoncie-CID5-IDy2MOZ.html#85fcf221e3 tutaj jakies papiery są :)



No to mnie pocieszyłeś :D



Polski i Wloski rynek uczy pokory, mimo iz sa skrajnie roznie w obu przypadkach nawijanie makaronu chyba nigdy nie stanie sie passe :)
To co goscie wypisuja w ogloszeniu i oczym zapewniaja malo kiedy jest zgodne ze stanem faktycznych. Fajnie czasem gdzieniegdzie sobie pozagladac do takich 'zapewnionych' polowek.. Skladaki zawsze beda skladakami i prawdopodobienstwo, ze cos jest tam nie tak jest jak NIE trafienie 6 w totka :)

Tutaj muszę się zgodzić pisalem do właściciela i coś zbyt szybko zdanie zmienia :)

A jeszcze zapytam A co myślicie o jakimś 125 w 2t? ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasady kupna sprzedaży dokładnie takie same. ;)

ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-...,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

https://www.olx.pl/oferta/yamaha-yzf-250-super-stan-po-prawdziwym-udokumentowanym-remoncie-CID5-IDy2MOZ.html#85fcf221e3 tutaj jakies papiery są :)

 

No to mnie pocieszyłeś :D

 

Tutaj muszę się zgodzić pisalem do właściciela i coś zbyt szybko zdanie zmienia :)

 

A jeszcze zapytam A co myślicie o jakimś 125 w 2t? ;)

 

Jezdziles juz jakims bzykiem, czy zaczynasz przygode?

Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

               

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ogólnie jeździłem już motorami standardowo zaczynałem od skuterka :D Jeździłem chińczykami crossami i miałem też honde nsr 125 ;) taka moja przygoda :)

Judas zasady kupna to wiem :) Chodzi mi o to czy silnik 2t będzie odpowiedni do mojego użytkowania, mam na myśli laski górki łąki no i jak już wstydu nie będzie to na tor też skocze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DT 125 na bank się sprawdzi, EXC już niekoniecznie. Niekoniecznie, bo nie jestem tu wyrocznią, nie jeździłem z Tobą i nie wiem co potrafisz. :)

ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-...,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdziłem dt 125 ;) tylko troszke u kolegi to troszke mi sie to słabe wydaje ;) Przyznam oczywiscie ze nie byla to jakaś zbyt długa przejażdżka ale nie zadowalała mnie gdzieś ona jako motor dla mnie ;) Bo przyznam że sam o niej myślałem, dużo osób mówiło że to dobry motor na poczatęk ale po otrzymaniu próbki jej możliwości uważam że szybko mi się znudzi ;)



Możliwe że jutro pojeżdże na yzf 250, mówie możliwe bo nie wiem czy czas będę miał :( Więc będę miał troche więcej doznań związanych już z enduro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ogólnie jeździłem już motorami standardowo zaczynałem od skuterka :D Jeździłem chińczykami crossami i miałem też honde nsr 125 ;) taka moja przygoda :)

Judas zasady kupna to wiem :) Chodzi mi o to czy silnik 2t będzie odpowiedni do mojego użytkowania, mam na myśli laski górki łąki no i jak już wstydu nie będzie to na tor też skocze :D

 

zdrowe sety potrafia zawstydzic niekiedy cwiartke, wiec jezeli chodzi o wstyd to sie nie przrjmuj, szukaj jak pisze przedmowca. 2T ma zupelnie inna spec. ale to kwestia gustu i preferencji :) Juz to pisalam, ze wielu zawodowych riderow po latach przesiada sie na setke w 2T i swiata poza nia nie widza.

Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

               

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdrowe sety potrafia zawstydzic niekiedy cwiartke, wiec jezeli chodzi o wstyd to sie nie przrjmuj, szukaj jak pisze przedmowca. 2T ma zupelnie inna spec. ale to kwestia gustu i preferencji :) Juz to pisalam, ze wielu zawodowych riderow po latach przesiada sie na setke w 2T i swiata poza nia nie widza.

Nie chodzi o sprzęt ;) Miałem na myśli swoje umiejętności ;) Sprzęt to 50% a 2 50% kierowca (tak słyszałem) ;)

 

O 125 to myślałem jakiś KTM bądz Husqvarna wr :)

 

Panowie a powiedzcie mi jeszcze jak to jest bo tak sobie czytam i czytam o kosztach 125 w 2t i jeden typek pisze że 3k wystarczy na serwis roczny ( mowie tutaj oczywiscie o samych częsciach) natomiast inny pisze ze 3k to moze mu wystarczyć ale na dwa miesiące jazdy powiedzcie mi jak to jest naprawdę miał ktoś z was może taki motor? Bo jeżeli chodzi o 250 w 4t to już sie dopytałem kolegów to coś tam wiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie raczej to takie brykanie będzie no a jak już będę miał jakieś umiejętności to tak jak mówiłem może tak gdzieś z raz na 2 tyg skocze na tor ale to oczywiscie tak po kilku miesiącach :) Co do tych kosztów to nie zrozumcie mnie źle wiem że to hobby kosztuje i jestem na to przygotowany po prostu tak pytam z ciekawości, bo naprawdę jak tak czytam sobie na necie niektóre wypowiedzi to wydaje mi się, że niektórzy ludzie za wszelką cene starają się obrzydzić innym zakup tego ich wymarzonego motocykla ;) A jeszcze co do tych 2t to pewnie 250cc na pierwszy raz nie da rady ogarnąć nie? ;)



Jakie 125 2t są godne uwagi, takie które posiadają sporą moc aby były dobre do nauki i żeby ta moc wystarczyła na troche dłużej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś kupił tą YZF kolegi to trzeba liczyć że na jednym tłoku pojeździ z 50mth, jak nie będziesz dużo jeździł i nie petował non-stop na czerwonym polu to na dwa lata powinno wystarczyć, ale oprócz tego na pewno będą drobniejsze rzeczy do zrobienia, jak zawiecha, łańcuch, opony, klocki itp.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Dlatego serwis wyrażony jest w motogodzinach. I jeżeli jest to np 100 godzin dla tłoka to i tak musisz tam looknąć po tym czasie. Nawet jak to jest łąka i lasy. Umiesz wymiarować tłok/cylinder? Po operacji podejmujesz decyzje wymiana czy jedziesz dalej. Dalej to już max 50godzin bo inaczej to już katastrofą pachnie. I znowu rozbiórka góry. I znowu uszczelki top end i tłok. Przegniesz albo pojedziesz na zasadzie "sie uda" i jeszcze cylinder dojdzie. Oczywiście co "kilka" godzin regulacje zaworów, o ile nie trafi się wymiana. Olej tak samo. Jeśli zawory tytanowe to skarbonka pęka. Co drugi tłok dobrze korbę zmienić. A to tylko silnik. Pozostaje serwis zawieszenia, koła łożyska w/w i kiwaka plus wszystko to co rozwalisz, felgi i szprychy/centrowanie. Mówię rzecz jasna jakbyś startował od zera, czyli sprzęt nowy/po profi remoncie. ;)

I to wszystko jak krew w piach, bo nie pojedziesz lepiej niż na dualu:

Padło hasło "wstyd". Rozumiem, że jest presja środowiska. :biggrin:

ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-...,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie trochę mi to przybliżyliście. Judas tu mnie masz wiesz nie chce bardzo odstawać od kolegów :) A co do tego KLX to zastanawiałem się nad nim już dwa dni nad tą starsza wersja co mi wysłałeś bo wydaje mi sie ona bardziej terenowa, ale nie będzie on zbyt ciężki na tą moc którą dysponuje ? Jeździł ktoś z was może po terenie Świętokrzyskim? Jest u nas dość sporo gór takich ladnych i nie wiem czy taka masa sobie poradzi z nimi ;)



Choć faktycznie ten KLX to takie moto wielo zadaniowe bo tak zagłębiając sie w tym temacie to widze, że ludzie wykorzystują go w najróżniejsze sposoby jedni do poruszania sie po miastach inni do terenu więc eksploatacja będzie na 100% tańsza ;) Silnik raczej tam nie wyżyłowany jak w przypadku hard enduro bądź crossów

Edytowane przez QattieL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...