Skocz do zawartości

Zna ktoś tą multistradę DS1000? ogłoszenie


Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy z Cieszyna jest fanatykiem Ducati i posiada m.in. dokładnie taka. Kupil nowa, nakulal tym od nowości kilkadziesiąt tys. km, był kilka razy w Alpach. Twierdzi, ze git motorek, nic się nie psuje. Ale on jest mechanikiem i caly serwis sobie robi sam.

Ten silnik będzie raczej nie do zajechania, raczej bym się zastanowil, czy masz wokół siebie kogos naprawdę dobrego, kto będzie potrafil serwisować Ducati.

No i nie zapomnij o dzwieku suchego sprzegla - dla mnie to jest dyskwalifikujące, nie znosze tego ;-)

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja się rozglądałem za dużym turystą dla siebie i po odrzuceniu większości sprzętów na placu została taka właśnie Multistrada i R1150GS to mi chyba każdy (chyba nawet forumowy jannikiel, lubujący się w Ducatach) mówił, że bez zastanowienia BMW. Ponoć Ducati dość delikatne i źle znosi przeprawy w trudniejszym terenie, wywrotki w błocie itp, ale nie miałem to w sumie nie wypada mi się wypowiadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że ta jest jakaś trefna to już namierzyłem w necie:
https://sprzedajemy.pl/ducati-multistrada-ds1000-opole-2-6bea9f-nr44499257

https://sprzedajemy.pl/ducati-multistrada-ds1000-opole-2-6bea9f-nr56356725

Chodzi mi po głowie coś koło litra, w miarę lekkiego coby poza asfaltem móc się poruszać i maksymalnie do 12-14 tysi.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Multi przyjemnie lata po asfalcie - na pewno o klasę lepiej od vstroma, gsa1150 czy tigera 1050 (sprawdzone).

Jeżeli chcesz mieć w okolicach 10k motocykl, który ma w pełni regulowane zawieszenie, pozycję a'la supermoto i do tego jest dość oryginalny, będziesz zadowolony. Jak dla mnie jedynym minusem jest trochę nisko kręcący się silnik.

Ofroad raczej odpada - tylko szutry.

Edytowane przez _bollo_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz ja pisałem, w kontekście, w razie "W", jak Ci motocykl jednak po 2 tygodniach się nie spodoba?

BMW R 1150 GS- sprzedasz z pocałowaniem ręki, a Multistrada to ciężki temat, na to potrzeba amatora...i potem Ty możesz się z nią bujać kilka lat po portalach aukcyjnych, i dołączyć do grona " cooo... Ducati... nigdy w życiu ... miałem.... i już nigdy więcej tego nie będę miał... nie kupujcie tego g.... "

 

Jeśli chodzi o jazdę, to właśnie taki turystyko- supermoto...ale ma swoje ograniczenia, to motocykl szosowy, nie szosowo-terenowy jak w/w BMW, jak nie dokładnie dopniesz kufer, niektórzy robią jeszcze specjalne zabezpieczenia- odleci przy szybkiej jeździe w kosmos....apropo- jazda z okufrowaniem powyżej 160 km/h, przy pewnych szczególnych warunkach może wprowadzać chaos w kierowaniu motocyklem, i możesz się przestraszyć, chodzi o różnego rodzaju podmuchy wiatru, z pola lub od TIR-a z przeciwka, na dodatek jak koła nie będą odpowiednio napompowane, lub będą stare gumy, trzeba po prostu mieć uwagę napiętą jak baranie jajca....

Co do samego motocykla, odpowiedni serwis to podstawa, silniki Ducati nie lubią w szczególności pałowania na zimno, dostaje w tyłek tylna głowica, po każdym postoju powyżej 3 minut, motocykl trzeba traktować delikatniej ( tylna głowica), nie lubią oleju Motul- to pierwszy krok w stronę bramki: kłopoty , proszę nie sugerować się, że w PL, jeździ team Ducati Motul, zapytajcie mechaników na czym oni jeżdżą, pewnie nie odpowiedzą tylko się będą uśmiechać, paski wymiana co 20 tys km lub co 2 lata, sprawdzenie rozrządu co 10 tys km, tak samo jak wymiana oleju, ja to robię częściej, w zasadzie co rok, niezależnie od przebiegu, płyn sprzęgła i hamulcowy co 2 lata...

Tutaj ludziom może się nie podobać dźwięk "suchara" ale to ich sprawa, mi nie podobają się rzędowe szlifierki wyjące jak zarzynane zwierzę- wysokie tony ich silników niszczą poczucie estetyki w mej duszy, ale to moja sprawa - ;-)

Niestety suchar ma swe ograniczenia: to rozwiązanie jest scricte wzięte z torów wyścigowych, nie lubi jazdy na "półsprzęgle" - przejazd przez duże zakorkowane miasto w takim stylu usmaży je- ale to wynika z konstrukcji sprzęgła nie chłodzonego oliwą z silnika i tutaj rozwiązania należy szukać w stylu jazdy, ewentualnie powymieniać zestaw zębatek, a nie biadolić jak kiedyś śp. Kwas, na testowane 996- że Ducati jest beeeee.... bo spalił sprzęgło- ( kierowca wyścigowy !!!!! ), jakoś mi się to nie zdarzył a jeździło się i po Warszawach i u mnie teraz Łomża się korkuje, z powodu remontów przymostowych....

Tutaj kolejny kwiatek- zestaw napędowy- nie wiem jak teraz, ale kiedyś 2 zębatki + łańcuch kosztował 1200-1300 zł, z powodu konstrukcji tylnego zabieraka, za granicą można był kupić akcesoryjny zabierak i kupować zębatki z tej firmy, która oferowała taki zabierak, sam zabierak był drogi- coś chyba 180 $ , ale potem koszt tylnej zębatki to było tylko 32$, na dłuższą metę się opłacało....

Narazie chyba tyle....lece do roboty...

Pozdr.

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi, ja również daruję sobie atrakcje związane z serwisowaniem stukatti. Poszukam coś "rozsądniejszego".

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko... to , że dałeś se na luz i szukasz czegoś normalniejszego , jest jak najbardziej słuszne, bo to Twoja decyzja , a nie jakiegoś niewydarzonego Janka ;-)...

 

Zadaj sobie pytanie namber łan:

- czego se szukam i po cholerę ?

Czy chodzi o jakąś namiastkę sprzętu do dłuższych wojaży, niekoniecznie w ogóle terenowego, a raczej , żeby z drogi zjechać nad jezioro, czy rzekę... ?

Czy chodzi też i o osiągi, żeby móc bezproblemowo dać w palnik i odjechać , uciec, przez rozjechaniem przez białoruskiego TIR-a...

Może V-Storm, tudzież jego Kawasakowska wersja KLV 1000 może to jest wyjście ?

 

Życzę mądrego wyboru hehehhee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już lepiej Multi, a najlepiej 1100, bo nie ma suchara, a jak da się złapać 1100S na Ohlinsach to już może być zupełnie ciekawie.

Jeżeli chodzi o sprzęt popularny, czysto użytkowy to rzeczywiście takie tematy, jak DL, KLV, czy Versys w litrze będą "rozsądniejsze".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 7 miesięcy temu...

Jestem zainteresowany takim Ducati Multistrada 1000 DS , Na co to zwracać uwagę przy oględzinach takiego wynalazku , ,jakie to to ma słabe punkty ,gdzie to zaglądnąć? Aż sie boję a chce go mieć....

Wpadło mi takie ogłoszenie ,co myślicie ? zna ktos :https://www.otomoto.pl/oferta/ducati-multistrada-ducati-multistrada-ds-1000-maly-przebieg-kufry-ID6Cm70z.html#73a03f5d7f

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, herni napisał:

Jestem zainteresowany takim Ducati Multistrada 1000 DS , Na co to zwracać uwagę przy oględzinach takiego wynalazku , ,jakie to to ma słabe punkty ,gdzie to zaglądnąć? Aż sie boję a chce go mieć....

Wpadło mi takie ogłoszenie ,co myślicie ? zna ktos :https://www.otomoto.pl/oferta/ducati-multistrada-ducati-multistrada-ds-1000-maly-przebieg-kufry-ID6Cm70z.html#73a03f5d7f

Ulep i to srogi, odpuść! (malowana rama, owiewki, silnik, napęd śmietnik, brak detali - naprawdę ktoś się musiał postarać żeby go tak spierniczyć). Jedyny atut to kufry.

Patrz jak moja przy tym przebiegu wygląda.

 

multistrada.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...