AydeeN Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 Yamaha XJ6 2012, motocykl jest zablokowany do 25kW, oczywiście zablokowany na manetce, a manetka odkręcana do 60%Problem jest taki, że odkręcam sobie całą manetkę, a motocykl (czasami, nie zawsze) dostaje kilkusekundowy zryw do pełnej mocy i przyśpiesza tak jakbym miał całą dostępną odkręconą manetkę, a motocykl był odblokowany do pełnej mocy. Dodam, że manetka tak czy siak odkręca się do 60%, jednakże motocykl przyspiesza jakby był odblokowany.Jest to uciążliwe, a jednocześnie niebezpieczne, bo na zakręcie może się zdarzyć mały suprise w postaci prezentu od motocykla do pełnej mocy, zerwania przyczepności i dalej gleby. Ktoś ma pomysł co może być nie halo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 Nie, mozesz opisz dokladniej jak wyglada to zabezpieczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AydeeN Opublikowano 29 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 (edytowane) Na manetce, to znaczy maksymalne odkręcenie manetki możliwe jest do 60% jej normalnego, odblokowanego obrotu. Sama blokada jest zrealizowana (przypuszczam) za pomocą blaszki na przepustnicy blokującej dalsze odkręcenie manetki, czyli w zasadzie standard w blokowaniu motocykli. Edytowane 29 Czerwca 2018 przez AydeeN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 No i dlatego przyspiesza jakby miał pełną moc, bo ma ją w zakresie ruchu manetki. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AydeeN Opublikowano 29 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 (edytowane) No i dlatego przyspiesza jakby miał pełną moc, bo ma ją w zakresie ruchu manetki. Możesz jaśniej? Nie może mieć możliwości przyspieszania na pełnej mocy, skoro manetka nie może być odkręcona w 100%, a jedynie w 60%, bo jest zblokowany prawdopodobnie blaszką na przepustnicy, która nie pozwala więcej się odkręcić. A problem jest taki, że odkręcam ją do maxa, czyli w tym momencie 60% to jest jej max, a motocykl dostaje takie zrywy, gdzie zaczyna przyspieszać jakby manetka była odkręcona w 100% Edytowane 29 Czerwca 2018 przez AydeeN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 Spróbuję jeszcze raz. To zdławienie nie polega na ograniczeniu mocy w całym jej zakresie tylko na ograniczeniu ruchu manetką. Motocykl będzie przyśpieszał z pełną mocą tak długo jak długo możesz odwijać gaz. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AydeeN Opublikowano 30 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 No dobra, tylko w takim razie dlaczego on dostaje takie jakby nagłe zastrzyki przyspieszenia, przyspieszam, że tak powiem na pełnej @#$%. Dzieje się tak czasami, to nie jest za każdym razem, dlatego nie rozumiem co jest grane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 Może czasem odkręcasz mocniej gaz nie zdając sobie z tego sprawy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AydeeN Opublikowano 30 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 Raczej nie, tym bardziej, że nie zawsze jest tak, ze puszcza ta moc jak odpuszcze manetke, tylko trzymam ja cały czas w jednej pozycji, a on sam dostaje zastrzyk na 2 sekundy i odpuści sam, a czasem nawet robi przerwę 1s i znowu ciągnie przez 2s jakby miał pełną manetke odkrecona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterQ Opublikowano 1 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2018 (edytowane) Raczej nie, tym bardziej, że nie zawsze jest tak, ze puszcza ta moc jak odpuszcze manetke, tylko trzymam ja cały czas w jednej pozycji, a on sam dostaje zastrzyk na 2 sekundy i odpuści sam, a czasem nawet robi przerwę 1s i znowu ciągnie przez 2s jakby miał pełną manetke odkreconaMoże manetka się po prostu blokuje? Nie wiem na jakiej zasadzie działa ten mechanizm, ale jest to wielce prawdopodobne. Dodajesz gazu, odpuszczasz... Motocykl powinien zwalniać jednak tak się nie dzieje, ponieważ manetka się zacięła. Jeśli tak jest, to jest to bardzo niebezpieczne. Edytowane 1 Lipca 2018 przez PeterQ Cytuj Trzymam kciuki za Daniego Pedrosę i Mavericka Vinalesa w klasie MotoGP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AydeeN Opublikowano 1 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2018 Może manetka się po prostu blokuje? Nie wiem na jakiej zasadzie działa ten mechanizm, ale jest to wielce prawdopodobne. Dodajesz gazu, odpuszczasz... Motocykl powinien zwalniać jednak tak się nie dzieje, ponieważ manetka się zacięła. Jeśli tak jest, to jest to bardzo niebezpieczne. Nie, nie. Manetka się nie blokuje, bo czułbym, że przyspieszam, chociaż odjąłem gazu, a w tym przypadku jak odpuszczę, to motocykl też odpuszcza, czyli tutaj wszystko w porządku, ale zachowuje się właśnie tak, jakbyś (dla przykładu) przyspieszał samochodem, a nagle odpalił sobie pomoc w postaci nitra, gdzie wtedy twoje przyspieszenie mocno wzrasta, chociaż pedał gazu trzymasz w tej samej pozycji. Tak samo się dzieje u mnie w motocyklu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 1 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2018 Strasznie dziwne to. Mam wrażenie ze coś ci jeszcze umyka w tym opisie bo wydaje się nieprawdopodobny. Jesteś z Poznania tak? Jak masz czas i ochote to wpadnij do mnie to rzucę okiem. Ewentualnie popytaj kolegów.Tam są linki więc nie ma opcji by sam dawał więcej przepustnicy. Swirujacy tps też nie będzie tak się zachowywać. Ewentualnie ciągnie gdzieś lewe powietrze i dzieje się to tylko po otwarciu przepustnicy ... to by jakoś mogło tłumaczyć twój opis ... ale to naciągana teoria. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AydeeN Opublikowano 1 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2018 Jestem generalnie z okolic Poznania. Ale dzięki, twoja teoria tez jest możliwa, ale naprawdę sam nie mam pojęcia. Na jutro jestem umówiony w serwisie, może ogarną co jest nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AydeeN Opublikowano 15 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 (edytowane) Przyczyną był uszkodzony sterownik i silnik nie palił na dwa gary :P Ale i tak dziwne, że on czasem załączał tylko dwa cylindry, a nie padło na stałe :P Edytowane 15 Lipca 2018 przez AydeeN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.