dzodzol Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 (edytowane) Cześć,Od kilku dni męczę sie z odpaleniem mojej xj-otki. Po wciśnięciu przycisku startera rozrusznik na przemian kreci przez chwile i pojawia sie cykanie z przekaźnika rozrusznika i tak na przemian. Po wciśnięciu sprzęgła, cykania nie ma ale ciężko zapala. Jak zapali to zaraz gaśnie. Sprawdzałem już na innym akumulatorze i jest to samo. Na chwilę obecną nie mam już pomysłów i nawet nie wiem gdzie szukać. Spotkał sie ktoś z was z takim zjawiskiem? Edytowane 29 Czerwca 2018 przez dzodzol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 Sprawdzić trzeba by było sam rozrusznik, który może mieć zużyte łożyskowanie wirnika przez co następować może blokowanie wirnika. Przyczyna może być tez w pozostałych mechanizmach przeniesienia obrotu z rozrusznika na silnik. Moim zdaniem to problem czysto mechaniczny lub elektryczny w rozruszniku. Ja bym tam sprawdził na początek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzodzol Opublikowano 30 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 Udalo mi sie sie chyba dzisiaj znalesc rozwiazanie. Problem raczej elektryczny. Przycisk startera wymaga pewnej precyzji i sily we wcisnieciu, do tego poprawilem wszystkie styki no i pekniety wezyk na drugim krućcu zasysał lewe powietrze. Problem chyba ustapil. Zobaczymy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzodzol Opublikowano 15 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 Witam ponownie:)Nie chce zakładac nowego tematu ale dalej mam problemy z moja xj-tka. Motocykl juz odpala nawet zbyt dobrze;) Na zimnym silniku bez ssania odpala od strzalu. Problem mam z wolnymi obrotami, od razu mam ok 2000 i z czasem jak sie rozgrzewa powoli rosna nawet do ponad 4000. Srubke od regulacji obrotów mam juz wykrecona na maxa. Linki wydaja sie byc ok. Jest luz na lince gazu a przepustnice chyba zamkniete. Ssanie odlaczylem dla swietego spokoju. Wykrecalem juz gazniki, czyscilem i w sumie nic tam nie bylo. Sprawdzalem tez pod katem lewego powietrza i tez mysle ze jest ok. Krucce sa nowe, membramy tez. Myslalem ze to zawory ale w sumie moto nie dymi wiec pewnie bedzie ok. Niestety nie mam czym sprawdzic kompresji... Nie wiem za bardzo juz gdzie szukac. Panowie jakies pomysly??:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 A jak wyglada pudlo filtra powietrza, czy jest szczelne ?Filtr oryginalny ?Jezeli wszystko jest szczelne to gazniki sa zle wyregulowane, najprawdopodobniej na zimnym silniku.Jak wygladaja swiece od strony elektrod ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzodzol Opublikowano 16 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 (edytowane) A jak wyglada pudlo filtra powietrza, czy jest szczelne ?Filtr oryginalny ?Jezeli wszystko jest szczelne to gazniki sa zle wyregulowane, najprawdopodobniej na zimnym silniku.Jak wygladaja swiece od strony elektrod ?Air box jest szczelny. Dokrecalem wszystkie sruby a filtr jest nowy i w sumie to wygladajak poprzedni ale nie wiem czy orginalny ( firmy emgo) nie mam stozkow jesli o to chodzi. Świece odkrecilem i w sumie sa takie:https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/qnyySqk8296ro7iG8wekXxADhLQfwACzyli wychodzilo by że za duzo paliwa dostaje?? Edytowane 16 Września 2018 przez dzodzol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzodzol Opublikowano 2 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 Dlaczego motocykl kreci ladnie odpala na centralnej stopce a po postawieniu go na kola jakby brak mu pradu, cos przerywa i cyka jakby brak pradu. Kable kolo silnika sprawdzalem i chyba nie sa nigdzie przetarte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 2 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 Może jak siądzie na zawieszeniu, to jakiś kabelek gdzieś się masuje i spada napięcie? Tylko takie wytłumaczenie widzę. Jakkolwiek to może być bardzo trudne do zbadania. zacznij od badania masy na stopce i bez. Znaczy, badanie oporności masy, czyli omomierz, jedna elektroda do klemy minusowej na aku, a druga do różnych mas w instalacji, zacznij od masy na cewkach zapłonowych. I kto wie... ? Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.