Skocz do zawartości

dzodzol

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Xj550 1984 4v8
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bielsko-Biała

Osiągnięcia dzodzol

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dlaczego motocykl kreci ladnie odpala na centralnej stopce a po postawieniu go na kola jakby brak mu pradu, cos przerywa i cyka jakby brak pradu. Kable kolo silnika sprawdzalem i chyba nie sa nigdzie przetarte.
  2. Air box jest szczelny. Dokrecalem wszystkie sruby a filtr jest nowy i w sumie to wygladajak poprzedni ale nie wiem czy orginalny ( firmy emgo) nie mam stozkow jesli o to chodzi. Świece odkrecilem i w sumie sa takie:https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/qnyySqk8296ro7iG8wekXxADhLQfwA Czyli wychodzilo by że za duzo paliwa dostaje??
  3. Witam ponownie:) Nie chce zakładac nowego tematu ale dalej mam problemy z moja xj-tka. Motocykl juz odpala nawet zbyt dobrze;) Na zimnym silniku bez ssania odpala od strzalu. Problem mam z wolnymi obrotami, od razu mam ok 2000 i z czasem jak sie rozgrzewa powoli rosna nawet do ponad 4000. Srubke od regulacji obrotów mam juz wykrecona na maxa. Linki wydaja sie byc ok. Jest luz na lince gazu a przepustnice chyba zamkniete. Ssanie odlaczylem dla swietego spokoju. Wykrecalem juz gazniki, czyscilem i w sumie nic tam nie bylo. Sprawdzalem tez pod katem lewego powietrza i tez mysle ze jest ok. Krucce sa nowe, membramy tez. Myslalem ze to zawory ale w sumie moto nie dymi wiec pewnie bedzie ok. Niestety nie mam czym sprawdzic kompresji... Nie wiem za bardzo juz gdzie szukac. Panowie jakies pomysly??:)
  4. Udalo mi sie sie chyba dzisiaj znalesc rozwiazanie. Problem raczej elektryczny. Przycisk startera wymaga pewnej precyzji i sily we wcisnieciu, do tego poprawilem wszystkie styki no i pekniety wezyk na drugim krućcu zasysał lewe powietrze. Problem chyba ustapil. Zobaczymy ;)
  5. Cześć, Od kilku dni męczę sie z odpaleniem mojej xj-otki. Po wciśnięciu przycisku startera rozrusznik na przemian kreci przez chwile i pojawia sie cykanie z przekaźnika rozrusznika i tak na przemian. Po wciśnięciu sprzęgła, cykania nie ma ale ciężko zapala. Jak zapali to zaraz gaśnie. Sprawdzałem już na innym akumulatorze i jest to samo. Na chwilę obecną nie mam już pomysłów i nawet nie wiem gdzie szukać. Spotkał sie ktoś z was z takim zjawiskiem?
  6. Rzeczywiście masa byla słaba. Uszkodzona byla klema przy akumulatorze. Zagadal od razu :) Dzięki za pomoc
  7. Bardzo mozliwe bo rama byla malowana proszkowo, chodz staralem sie zabezpieczyc wszystkie gwinty. Na pewno wszytko jeszcze raz sprawdze. Myslisz o masie co wychodzi z silnika do aku?
  8. Witam wszystkich! Sprowadzadza mnie tu pewien problem: Na jesień zabrałem sie odnowienie mojej Yamahy xj550 z 1984 4v8. Motocykl zostal rozebrany, odmalowany i poskladany na nowo. Jestem na etapie odpalenia sprzęta i tu jest pewien problem. Motocykl jest na neutralu a po wcisnieciu przycisku zapłonu słychać cykanie, rozrusznik sie nie obraca. Kiedy wcisne sprzęgło i zapalam to rozrusznik robi jeden obrót i odcina zapłon. Bateria jest naładowana a wszystkie wtyczki podloczone sa tak jak wczesniej. Dodam ze przed rozbiórką wszystko działało. Nozka boczna jest złożona tylko ze nie widze czujnika, wczesniej tez go nie bylo wiec mysle ze to nie to.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...