Skocz do zawartości

BMW F 800 po przeróbkach - prośba o opinie, ogłoszenie


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

 

Jestem zupełnie nowy w temacie motocykli i dlatego nie chcę kupować moto bez pomocy kogoś, kto się na tym zna i jest w stanie dobrze sprawdzić motor przed zakupem. W internecie bez problemu można znaleźć usługi w zakresie sprawdzania samochodów przed zakupem, ale z motorami jest już zupełnie słabo. Dlatego kieruje do Was pytanie, czy ktoś podjąłby się pomocy przy sprawdzeniu moto przed zakupem - oczywiście odpłatnie - lub możecie polecić / dać namiary na kogoś, kto się tym profesjonalnie zajmuje w Poznaniu i okolicy.

 

Mam na oku 2 motocykle do sprawdzenia - jeden właśnie w Poznaniu (Honda NC), a drugi po sąsiedzku - w Obornikach (BMW F 800).

 

Z góry dziękuje za wszelką pomoc, namiary, polecenia, kontakty, itp. :)

 

Pozdrawiam,

wysmok

 

PS. Nie mogłem jeszcze napisać posta w forum o warsztatach (za mało postów), dlatego jeżeli źle wybrałem miejsce (to mi mimo wszystko najbardziej pasowało do tematu), to prośba i nie banowanie/usuwanie, tylko o przeniesienie do odpowiedniego wątku. :)

Edytowane przez wysmok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

 

Jestem na etapie poszukiwania pierwszego poważnego moto dla siebie i jednym z rozważanych, już na short liście, :) jest BMW F 800 (oprócz BMW jest na niej jeszcze Yamaha XJ6 i Honda NC). Znalazłem taki, trochę pomodyfikowany egzemplarz:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-f-bmw-f800r-niski-przebieg-ksiazka-serwisowa-ID6z3qeL.html

 

Mam nadzieję, że nie obrażę fanów BMW, :) ale muszę powiedzieć, że wizualnie podoba mi się bardziej, niż seria.

 

Czy ktoś może coś wie na temat tego egzemplarza? Może widział, może coś słyszał? Bo z opisu wynika, że sprzedający nie jest handlarzem, tylko motocyklistą.

 

Z góry dziękuję za wszelkie info i opinie. Nie ukrywam, że również dotyczące wyboru BMW F 800 vs. Yamaha XJ6 i Honda NC na pierwsze moto. :)

 

Pozdrawiam,

wysmok