losiak59 Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 (edytowane) Hej!Mam problem - motocykl (CBR 600 F4i sport) Przestał palić na wszystkie cylindry.Zaprowadziłem do mechanika - wymieniono komplet świec, fajko-cewkę.Problem pojawił się ponownie po przejechaniu kilkuset kilometrów.Pojechałem do mechanika - wypalone dwie świece. Wymiana.Teraz zrobiłem 30 km i powtórka z rozrywki - zaprowadziłem od mechanika.Czym może być spowodowane takie wypalanie się świec?Zdarza się, że przy odpalaniu motocykl zakręci tylko przez 1 s rozrusznikiem i to wszystko (jakby się blokowało i później nie kręci).dopiero po przekręceniu stacyjki drugi, czasami 3 raz kręci normalnie i odpala od strzała. Edytowane 28 Maja 2018 przez losiak59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 A jakiego koloru są porcelanki w tych "wypalonych" świecach? Kiedy były robione regulacje gaźników, zaworów? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiak59 Opublikowano 28 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Dziękuję za zainteresowanie.Trudno mi odpowiedzieć na te pytania.Nie widziałem świec.Jeżeli chodzi o luzy zaworowe - motocykl mam pierwszy sezon, nie ustawiałem ich.Jest nawinięte około 40 tys. km. Mechanik stwierdził, że luzów nie trzeba ustawiać. Co do gaźnika to motocykl jest na wtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Dziękuję za zainteresowanie. Trudno mi odpowiedzieć na te pytania.Nie widziałem świec.Jeżeli chodzi o luzy zaworowe - motocykl mam pierwszy sezon, nie ustawiałem ich.Jest nawinięte około 40 tys. km. Mechanik stwierdził, że luzów nie trzeba ustawiać. Co do gaźnika to motocykl jest na wtrysku.Ale stwierdził to po pomiarach luzów zaworowych czy bo mu się wydaje? Jak wtrysk to zrób samo diagnostykę czy nie siedzi jakiś błąd. Od dawna masz motór? Znasz kraj pochodzenia? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Jeśli chodzi o wydech to pewnie pełen przelot? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 Mialem tak padajace swiece przy przecieku plynu chlodzacego do cylindra.Rowniez przy zbyt duzym zuzyciu oleju w jednym z cylindrow.Czy to caly czas te same cylindry ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiak59 Opublikowano 30 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 ZTłumik fabryczny.Tak wciąż te same cylindry.Motocykl u mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 30 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 W tym modelu koniecznie do sprawdzenia regulator ciśnienia paliwa na końcu listwy wtryskowej. Pęka w nich membrana i paliwo delikatnie sączy się wężykiem podciśnieniowym skutecznie ubijając świece. Jak pęknie całkowicie to zalewa cylindry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 W tym modelu koniecznie do sprawdzenia regulator ciśnienia paliwa na końcu listwy wtryskowej. Pęka w nich membrana i paliwo delikatnie sączy się wężykiem podciśnieniowym skutecznie ubijając świece. Jak pęknie całkowicie to zalewa cylindry.Podpisuje się pod tym, to czasem również powoduje duże spalanie i kopcenie na czarno. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiak59 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 (edytowane) Asmodan _Monter_Ogromne dzięki za zainteresowanie :) Taak to by miało bardzo dużo sensu.Spalanie nawet kiedy chodził w miarę normalnie oscylowało w okolicy 10-13lI faktycznie kopci na czarno i czuć benzyne.Btw diagnoza mechanika to - uszkodzone dwie fajkocewki.Co o tym sądzicie?Wymieniać?Cena nowych w hondzie to 400zł za sztukę.Znalazłem nowe zamienniki w USA za $30Ewentualnie skłaniałbym się ku używanym krajowym tutaj pytanieczy cewki mają swój porządek? czy mogę zwyczajnie kupić byle dwie sztuki. Edytowane 7 Czerwca 2018 przez losiak59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 A ten zawór sprawdź zanim kupisz CF. CF wszystkie są takie same jeśli w opisie nie ma nic napisane o ich pozycji i nie tyle chodziłoby o parametry a o sposób mocowania ewentualnie. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 no ale spalanie 10 - 13 to dwu krotnie za duzo ! imho zmien mechnika, bo chyba sam nie wie co robi . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiak59 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 Zamówiłem fajki, regulator ciśnienia paliwa i świece.Poszedłem do mechanika po odbiór motocykla. (chciałem sobie sam to założyć)Niestety nie odpalił - akumulator był naładowany dosyć dobrze, wstawała pompa paliwa.Było tylko takie cyk a rozrusznik nawet nie zakręcił.Diagnoza - (zalany) czyli coś nie tak z wtryskami - motocykl został u mechanika.Co o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 Jezusmaria zabierz go stamtąd! Takie cyk robi rozładowany aku. Nie wierzę że mechanik nie wie takich rzeczy, nawet jeśli to kowal. Chyba robi Cię w bambuko. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 Faktycznie to jakiś kowal...ciekawe czy cokolwiek Ci wymienił. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.