Skocz do zawartości

[ROZ] Wypalające się swiece. F4i


Rekomendowane odpowiedzi

Hej!
Mam problem - motocykl (CBR 600 F4i sport) Przestał palić na wszystkie cylindry.
Zaprowadziłem do mechanika - wymieniono komplet świec, fajko-cewkę.
Problem pojawił się ponownie po przejechaniu kilkuset kilometrów.
Pojechałem do mechanika - wypalone dwie świece. Wymiana.
Teraz zrobiłem 30 km i powtórka z rozrywki - zaprowadziłem od mechanika.

Czym może być spowodowane takie wypalanie się świec?

Zdarza się, że przy odpalaniu motocykl zakręci tylko przez 1 s rozrusznikiem i to wszystko (jakby się blokowało i później nie kręci).
dopiero po przekręceniu stacyjki drugi, czasami 3 raz kręci normalnie i odpala od strzała.

Edytowane przez losiak59
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakiego koloru są porcelanki w tych "wypalonych" świecach? Kiedy były robione regulacje gaźników, zaworów?

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za zainteresowanie.

Trudno mi odpowiedzieć na te pytania.
Nie widziałem świec.
Jeżeli chodzi o luzy zaworowe - motocykl mam pierwszy sezon, nie ustawiałem ich.
Jest nawinięte około 40 tys. km. Mechanik stwierdził, że luzów nie trzeba ustawiać.
Co do gaźnika to motocykl jest na wtrysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za zainteresowanie.

 

Trudno mi odpowiedzieć na te pytania.

Nie widziałem świec.

Jeżeli chodzi o luzy zaworowe - motocykl mam pierwszy sezon, nie ustawiałem ich.

Jest nawinięte około 40 tys. km. Mechanik stwierdził, że luzów nie trzeba ustawiać.

Co do gaźnika to motocykl jest na wtrysku.

Ale stwierdził to po pomiarach luzów zaworowych czy bo mu się wydaje?

 

Jak wtrysk to zrób samo diagnostykę czy nie siedzi jakiś błąd.

Od dawna masz motór? Znasz kraj pochodzenia?

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym modelu koniecznie do sprawdzenia regulator ciśnienia paliwa na końcu listwy wtryskowej. Pęka w nich membrana i paliwo delikatnie sączy się wężykiem podciśnieniowym skutecznie ubijając świece. Jak pęknie całkowicie to zalewa cylindry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym modelu koniecznie do sprawdzenia regulator ciśnienia paliwa na końcu listwy wtryskowej. Pęka w nich membrana i paliwo delikatnie sączy się wężykiem podciśnieniowym skutecznie ubijając świece. Jak pęknie całkowicie to zalewa cylindry.

Podpisuje się pod tym, to czasem również powoduje duże spalanie i kopcenie na czarno.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

_Monter_

Ogromne dzięki za zainteresowanie :)

Taak to by miało bardzo dużo sensu.
Spalanie nawet kiedy chodził w miarę normalnie oscylowało w okolicy 10-13l
I faktycznie kopci na czarno i czuć benzyne.

Btw diagnoza mechanika to - uszkodzone dwie fajkocewki.
Co o tym sądzicie?
Wymieniać?

Cena nowych w hondzie to 400zł za sztukę.

Znalazłem nowe zamienniki w USA za $30
Ewentualnie skłaniałbym się ku używanym krajowym tutaj pytanie
czy cewki mają swój porządek? czy mogę zwyczajnie kupić byle dwie sztuki.

Edytowane przez losiak59
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten zawór sprawdź zanim kupisz CF. CF wszystkie są takie same jeśli w opisie nie ma nic napisane o ich pozycji i nie tyle chodziłoby o parametry a o sposób mocowania ewentualnie.

 

 

 

TT

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale spalanie 10 - 13 to dwu krotnie za duzo ! imho zmien mechnika, bo chyba sam nie wie co robi .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem fajki, regulator ciśnienia paliwa i świece.
Poszedłem do mechanika po odbiór motocykla. (chciałem sobie sam to założyć)
Niestety nie odpalił - akumulator był naładowany dosyć dobrze, wstawała pompa paliwa.
Było tylko takie cyk a rozrusznik nawet nie zakręcił.
Diagnoza - (zalany) czyli coś nie tak z wtryskami - motocykl został u mechanika.
Co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...