Skocz do zawartości

Honda cbr 600rr. Problem z odpalaniem


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Pacjentem jest honda cbr 600 rr rocznik 2007 oznaczenie PC40. Problem pojawil się jakiś czas temu.
Honda potrafi zgasnąć na postuju lub raz mi się to ostatnio zdarzyło podczas jazdy. Po zgaśnięciu jest problem z odpaleniem. Kręci ale nie zaskakuje. Przełączenie kill switcha też nie powoduje zaciągnięcia pompy. Dopiero wyciągnięcie kluczyka i ponowne włożenie i przęłączenie switcha pomaga.
Innym problemem jest to też co zauważyłem że nie zawsze po przełączeniu killswitcha słychać pompę i exup. Tzn włączam zapłon kill switch na on słychać że pompa i exup zadziałał. Diody odpowiedzialne za to też zapaliły się na zegarze. Potem switch na off i znów na on i co jakiś czas pojawia się coś takiego że jest opóźnienie w tym co wyżej pisałem - 5 sekund mniej wiecej zależnie losowe to jest.
Inny przypadek co odnotowałem w weekend pojechałem na tor wszystko było okej. Zgasiłem moto jak przyjechałem po jakimś czasie około 30 min chce wjeżdzać na tor a tutaj. Motek zapala ale po chwili niecałej sekundzie gaśnie i tak kilka razy. Próbuję kilka razy to samo wyiągniećie kluczyka itd nie pomaga - pomogło za którymś razem. Sytuacja powtórzyła mi się tylko raz na mieście.

 

Ktoś ma jakiś pomysł? Sprawdzę na pewno kill switcha może jest zaśniedziały i co jakiśczas zależy jaki ma humor nie łączy. Zastanawiam się jeszcze nad pompą lub przekaźnikiem pompy.

Jeżeli ktoś miał coś podobnego lub ma jakieś rady będę wdzięczny. Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompy paliwa w Hondach działają na takiej zasadzie że włączają się tylko kiedy trzeba dobić ciśnienie, i tylko po uruchomieniu silnika. Więc to że czasem jej nie słyszysz o niczym nie świadczy.

 

Ja tak jak Adam sprzwdziłbym ładowanie.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Limo pierwsze słyszę żeby pompa w Hondach działała tylko gdy nie ma ciśnienia. Nawet nie ma takiej możliwości, ponieważ żaden model nie ma czujnika ciśnienia paliwa.

Wracając do tematu. Do sprawdzenia kill switch oraz jego okablowanie, przekaźnik pompy oraz sama pompa. Czy gdy przełączy sie kill switcha to zapala sie kontrolka HISS oraz Fi i gaśnie. Jeżeli tak to kill switch działa i problem leży po stronie pompy/przekaźnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...