RedButtonJohn Opublikowano 4 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 (edytowane) Cześć! Nie znalazłem wątku o tym samym problemie więc zakładam nowy.Mam problem z obrotami silnika w moim Sportsterze 883 z 2003 100 th anniversary- silnik na gaźniku. Filtr powietrza seria, wydechy screaming eagle.Gdy się rozgrzeje nie schodzi z wysokich obrotów, na zimnym chodzi ładnie.Do tej pory:przeczyściłem i wyregulowałem gaźnikzmieniłem cewkę zapłonowąsprawdziłem świecezmieniłem iskrownik z elektronicznego na mechaniczny i go wyregulowałemwyczyściłem filtr powietrzaProszę o pomoc co jeszcze warto sprawdzić, co może powodować problem? Edytowane 4 Maja 2018 przez RedButtonJohn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 Wyreguluj wolne obroty jeśli się da (w normalnych motocyklach jest pokrętło od tego a w hd to nie wiem). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RedButtonJohn Opublikowano 4 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 (edytowane) W gażniku jest dysza wolnych obrotów, ostatnio był czyśzony w całości i regulowany. Spróbuję się jeszcze tym pobawić. Jakieś inne propozycje?Dodam, że spotkałem się z innymi wątkami, jednak tam były objawy takie jak prychanie i strzelanie z gaźnika, ew. silnik przerywał. U mnie pracuje równo, tylko na za wysokich obrotach. Edytowane 4 Maja 2018 przez RedButtonJohn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 Nie chodzi o dyszę. Zobacz gdzie linki gazu łączą się z gaźnikiem. Powinien tam być taki ślimak który powoduje otwarcie przepustnicy jak się ciągnie za linkę (odwijanie manetki). Przy tym ślimaku powinna też być taka śrubka która odpowiednio wkręcona powoduje że jest on zawsze minimalnie uchylony. To właśnie dzięki temu masz wolne obroty i silnik nie gaśnie na luzie. Za pomocą tej śrubki regulujesz obroty jałowe. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RedButtonJohn Opublikowano 4 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 Okej, ale to jak rozumiem ślimak ten reguluje ogólnie obroty na biegu jałowym (nie ważne czy motocykl zimny czy ciepły), dobrze rozumuję? Bo problem pojawia się tylko gdy się porządnie rozgrzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 4 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 https://www.taco-motos.eu/de/keihin-cv-vergaser-40mm.htmlPod miejscami na linki masz śrubkę ze sprężynką, spróbuj ją wykręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RedButtonJohn Opublikowano 4 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 https://www.taco-motos.eu/de/keihin-cv-vergaser-40mm.htmlPod miejscami na linki masz śrubkę ze sprężynką, spróbuj ją wykręcić.Dzięki za zdjęcie, spróbuję się tym pobawić :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 Okej, ale to jak rozumiem ślimak ten reguluje ogólnie obroty na biegu jałowym (nie ważne czy motocykl zimny czy ciepły), dobrze rozumuję? Bo problem pojawia się tylko gdy się porządnie rozgrzeje. Nie, ślimak pozwala na otwarcie przepustnicy gdy kręcisz manetką. Obroty jałowe reguluje śrubka która się o niego zapiera i sprawia że przepustnica jest zawsze uchylona, nawet kiedy myślisz że jest zamknięta. Jeśli jest ona za mocno uchylona to na zimnym silniku nie będzie problemu bo to paliwo miesza się z tym które podaje ssanie (jeśli odpalasz bez ssania to tym bardziej dowodzi że przepustnica jest za mocno uchylona). Dopiero na ciepło problem się uwidoczni, a poza tym jałowe obroty powinno się regulować właśnie na ciepłym silniku. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 Jaki to gaznik, nie Mikuni czasem ?Co to znaczy ze zmieniles iskrownik z elektronicznego na mechaniczny ?Te motocykle nie maja iskrownikow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RedButtonJohn Opublikowano 7 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Jaki to gaznik, nie Mikuni czasem ?Co to znaczy ze zmieniles iskrownik z elektronicznego na mechaniczny ?Te motocykle nie maja iskrownikow.1. Gażnik Mikuni2. Moja pomyłka - zestaw zapłonu został zmieniony na taki: http://malyhd.pl/cewki-i-ukl-zaplonowy/4485-zestaw-zaplonu-eu-003.html. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 A jaki byl powod zakupu mechanicznego zaplonu ? Gaznik regulujesz na goracym silniku, najwyrazniej zostalo to zrobione na silniku zimnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 8 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 Chyba marketing Adamie... :rolleyes: :biggrin: Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RedButtonJohn Opublikowano 8 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 (edytowane) Chyba marketing Adamie... :rolleyes: :biggrin:Hehehe, nie marketing. Po prostu wolałem dodać link, żeby zobrazować o co chodzi. Bardzo słabo znam się na mechanice motocyklowej, jestem poczatkującym motocyklistą, a wszystkie naprawy dokonuję z ojcem, który się bardziej zna ;) . Zapłon zmieniłem na mechaniczny, bo w zeszłym sezonie walczyłem z problemem z prądem. Motocykl przerywał, kaszlał i prychał. Zmiana zapłonu pomogła. Teraz jeszcze muszę uporać się tylko z tymi za wysokimi obrotami. W przyszłym tygodniu spróbuję powalczyć z ustawieniem obrotów na rozgrzanym silniku. Dam znać czy pomogło :) Mam również problem z licznikem, który nie pokazuje prędkości. Po odpaleniu motocykla albo wskazuje maksymalną prędkość, albo wskazówka zostaje w pozycji na 0. Kontrolki i kilometry nabija- jakiś pomysł co może to powodować? Edytowane 8 Maja 2018 przez RedButtonJohn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 Czy wiesz na czym polega regulacja gaznika, a wlasciwie ukladu wolnych obrotow ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RedButtonJohn Opublikowano 8 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 Czy wiesz na czym polega regulacja gaznika, a wlasciwie ukladu wolnych obrotow ?Wydaje mi się, że na proporcji paliwo/powietrze, zgadza się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.