Skocz do zawartości

RedButtonJohn

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    HD Sportster 883
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wisła

Osiągnięcia RedButtonJohn

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Hehehe, nie marketing. Po prostu wolałem dodać link, żeby zobrazować o co chodzi. Bardzo słabo znam się na mechanice motocyklowej, jestem poczatkującym motocyklistą, a wszystkie naprawy dokonuję z ojcem, który się bardziej zna ;) . Zapłon zmieniłem na mechaniczny, bo w zeszłym sezonie walczyłem z problemem z prądem. Motocykl przerywał, kaszlał i prychał. Zmiana zapłonu pomogła. Teraz jeszcze muszę uporać się tylko z tymi za wysokimi obrotami. W przyszłym tygodniu spróbuję powalczyć z ustawieniem obrotów na rozgrzanym silniku. Dam znać czy pomogło :) Mam również problem z licznikem, który nie pokazuje prędkości. Po odpaleniu motocykla albo wskazuje maksymalną prędkość, albo wskazówka zostaje w pozycji na 0. Kontrolki i kilometry nabija- jakiś pomysł co może to powodować?
  2. 1. Gażnik Mikuni 2. Moja pomyłka - zestaw zapłonu został zmieniony na taki: http://malyhd.pl/cewki-i-ukl-zaplonowy/4485-zestaw-zaplonu-eu-003.html.
  3. Okej, ale to jak rozumiem ślimak ten reguluje ogólnie obroty na biegu jałowym (nie ważne czy motocykl zimny czy ciepły), dobrze rozumuję? Bo problem pojawia się tylko gdy się porządnie rozgrzeje.
  4. W gażniku jest dysza wolnych obrotów, ostatnio był czyśzony w całości i regulowany. Spróbuję się jeszcze tym pobawić. Jakieś inne propozycje? Dodam, że spotkałem się z innymi wątkami, jednak tam były objawy takie jak prychanie i strzelanie z gaźnika, ew. silnik przerywał. U mnie pracuje równo, tylko na za wysokich obrotach.
  5. Cześć! Nie znalazłem wątku o tym samym problemie więc zakładam nowy. Mam problem z obrotami silnika w moim Sportsterze 883 z 2003 100 th anniversary- silnik na gaźniku. Filtr powietrza seria, wydechy screaming eagle. Gdy się rozgrzeje nie schodzi z wysokich obrotów, na zimnym chodzi ładnie. Do tej pory: przeczyściłem i wyregulowałem gaźnikzmieniłem cewkę zapłonowąsprawdziłem świecezmieniłem iskrownik z elektronicznego na mechaniczny i go wyregulowałemwyczyściłem filtr powietrzaProszę o pomoc co jeszcze warto sprawdzić, co może powodować problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...