robert87 Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 Witam, od pewnego czasu zauważyłem, że jak jadę małymi prędkościami np. w korku tak do 50 km/h czuje jak czasami buja motocyklem na boki. Nie ma typowego jak przy shimmy wahania kierownicą. Czy to może być przyczyna asfaltu, mojej techniki jazdy czy też samego motocykla ? Triumph Street Triple 675 11r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 To popatrz na jakiej nawierzchni jedziesz kiedy tak sie dzieje , mogą być uskoki czy szpary po łataniu nawierzchni, wzdłużne .Wtedy motocykl tak sie zachowuje. Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 Albo legutko poluzuj śrubę co trzyma triple tree. Kurde zapomniałem jak po naszemu :) A, już wiem, główkę kierownicy ;) Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert87 Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 W tych miejscach gdzie akurat buja są wyjeżdżone lekkie koleiny, chociaż na innym odcinku asfalt wydaje się być ok. Muszę jeszcze sprawdzić to łożysko główki ramy ale to najwcześniej gdzieś za tydzień teraz i tak nie jeżdżę nigdzie bo mam remont a po skończonej robocie nie ma siły na jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 Lozysko glowki poluznij, a cisnienie tylnj opony sprawdz, bo moze byc za niskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 No i sprawdź koniecznie ciśnienia w kołach jeśli tego jeszcze przypadkiem nie zrobiłeś. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 No i zbieżność tyłu też warto sprawdzić....1. Ciśnienie w oponach2. Zbieżność tyłu (regulacja naciągu łańcucha)3. Poluzowanie główki ramy Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.