samolot Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Mie dam rady mocniej napiąć sprężyny niż jest obecnie. Klucz sie zeslizguje a nawet uderzając młotkiem przez śrubokręt nakrętka ani drgnie. Penetratorem raczej ciężko tam dojść. Czy coś robię nie tak że ta nakrętka się nie rusza? Jak sprawić żeby sie ona obrocila? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 A tył w górze masz? Idzie zmniejszyć napięcie? http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Kiedyś miałem podobny problem, zrobiłem ściągacz do sprężyny, założyłem, i zadziałało... cos w tym stylu, tylko że u mnie była wyspawana samoróbka :) Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 28 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Motocykl stoi na kołach. Napięcie wstępne jest na pozycji 4 z 10. Myślę że pozycja 7 będzie ok. Muszę więc napiąć spreżyne. A nakrętka ani drgnie - ani poluzować ani odkręcić. Problem Buber polega nie na oporze sprężyny tylko na zapieczona nakrętka. Idę kupić WD 40 może jakoś uda mi się tam psiknac. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Ja wiem na czym polega, chodzi o to że sprężyna wywiera (a przynajmniej powinna) spory nacisk na nakrętkę. Jak zluzujesz sprężynę to może być łatwiej nakrętkę ruszyć... Oczywiście rób jak chcesz ;) Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 28 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Użyłem WD 40 i udało mi sie przestawić napięcie sprężyny z 4 na 6 ząbek. Dalej nie dam rady. Ciekawi mnie czy w fabrycznie nowym motocyklu też ta nakrętka tak ciężko idzie. Nie wydaje mi się żeby tak było bo fabryczny klucz do amortyzatora jest bardzo krótki. Buber nie mam jak podejsc żeby ścisnąć spreżyne. Nie wierzę że tyle zachodu trzeba żeby wyregulowac SAG! Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 proszę o korektę tematu wątku zgodnie z przyjętymi zasadami porządkowymiczas do jutrajsz „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi