Skocz do zawartości

Jaki regulator napiecia do Honda Blackbird


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, padł mi regulator w Hondzie CBR Blackbird 1998r. I muszę znaleźć nowy... Jaki polecacie?

Chodzi o to ze mając wcześniej fireblade'a tez bylem zmuszony zmieniać regulator i zmieniłem na jakiś lepszy polecany na jakimś forum, od yamahy czy ducati, tyle ze nie moge sobie przypomnieć na jaki to był ani znaleźć tych info...

Mój jest ogólnie na 6 pinów, ale idzie niby przerobić na 5 jakby co...

Jaki regulator byście polecali?

Dołączam fotkę mojego...

post-51690-0-21831400-1499522875_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio czytam o regulatorach (mam triumpha s3 955i) i polecają FH012. Jeśli ilość żółtych kabli się zgadza to powinien być ok. Ponoć jeden z lepszych, występuje w Yamahach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A orientujecie sie koledzy może czy szło by przerobić taki regulator ( od nowszej wersji XXa ): http://allegro.pl/regulator-napiecia-honda-cbr-1100-xx-blackbird-03-i5229145515.html

 

Widze ze ma 6 pinów jak mój, ale ma tez jakas dodatkową kostke z 3 pinami, od czego ona jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żółte do żółtych- nie ważna kolejność. Plus to czerwony, minus czarny- są po dwa więc łączysz je razem. Powinno banglać. Ja wybrał bym coś nie od hondy. Hondy raczej słyneły z kiepskich regulatorów, za to w R1 czy FJR były porządne (ten co podałem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu sobie poczytaj, co prawda nie dotyczy hondy ale tematyka ta sama http://www.triumphrat.net/speed-triple-forum/104504-charging-system-diagnostics-rectifier-regulator-upgrade.html#/topics/104504

Na początku masz opisaną diagnostykę alternatora, później temat wymiany regulatora, modele i przeróbkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolorek faktycznie świadczy do przegrzaniu. Czasem czytam opinie, żeby ciapnąć wtyczkę i porządnie to zalutować. Ewentualnie jakieś większe wsówki, żeby powierzchnia styku była większa.

 

Może ja podpytam jeszcze korzystając z okazji... Wysłałem alternator do regeneracji (na jednej parze wyraźnie niższe napięcie, przebicie do masy na każdym zółtym przewodzie). Znajomy mi doradza, żeby upewnić się czy regulator działa poprawnie bo mogę spalić nowy alternator. Pytanie, jak to zrobić? Warsztatów ogarniających elektronikę motocyklową brak w okolicy. Jak go podłącze i napięcie będzie wyraźnie odbiegać od 14v to mogę zmienić regulator. Mam kupiony taki z XJ600 ale jeśli mój oryginał byłby sprawny to wolał bym nie kombinować i zostawić. Triumphy raczej słynęły z problemów z ładowaniem ale ten reuglator z XJ to jednak do moto o sporo mniejszej pojemności, do litrówki to chyba nie do końca dobry pomysł. Sam już nie wiem, czy są jakieś domowe sposoby na przetestowanie takiego reglera "na sucho" by nie ryzykować ewentualnego uszkodzenia alternatora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...