Witcher Opublikowano 8 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 Witajcie, padł mi regulator w Hondzie CBR Blackbird 1998r. I muszę znaleźć nowy... Jaki polecacie?Chodzi o to ze mając wcześniej fireblade'a tez bylem zmuszony zmieniać regulator i zmieniłem na jakiś lepszy polecany na jakimś forum, od yamahy czy ducati, tyle ze nie moge sobie przypomnieć na jaki to był ani znaleźć tych info...Mój jest ogólnie na 6 pinów, ale idzie niby przerobić na 5 jakby co...Jaki regulator byście polecali?Dołączam fotkę mojego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ded Opublikowano 8 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 Ostatnio czytam o regulatorach (mam triumpha s3 955i) i polecają FH012. Jeśli ilość żółtych kabli się zgadza to powinien być ok. Ponoć jeden z lepszych, występuje w Yamahach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 8 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 Mam 3 żółte. A od czego sa tez żółte? Alternator?Ma ktoś jakies propozycje jeszcze?A co powiedzie na to: http://www.reg_mot.republika.pl/regulatory.htm ? Niby 36 miesiecy gwarancji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi919 Opublikowano 8 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 Mam 3 żółte. A od czego sa tez żółte? Alternator?Ma ktoś jakies propozycje jeszcze? A co powiedzie na to: http://www.reg_mot.republika.pl/regulatory.htm ? Niby 36 miesiecy gwarancji...Tak te są od uzwojenia w alternatorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 8 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 A orientujecie sie koledzy może czy szło by przerobić taki regulator ( od nowszej wersji XXa ): http://allegro.pl/regulator-napiecia-honda-cbr-1100-xx-blackbird-03-i5229145515.html Widze ze ma 6 pinów jak mój, ale ma tez jakas dodatkową kostke z 3 pinami, od czego ona jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ded Opublikowano 8 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 Żółte do żółtych- nie ważna kolejność. Plus to czerwony, minus czarny- są po dwa więc łączysz je razem. Powinno banglać. Ja wybrał bym coś nie od hondy. Hondy raczej słyneły z kiepskich regulatorów, za to w R1 czy FJR były porządne (ten co podałem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 8 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 Bardzo dobre opinie mają regulatory firmy ELECTROSPORT.Moim zdaniem lepiej wykonane od fabrycznych - mocniejsze układy i lepsze chłodzenie.Kupujesz nówke i zapominasz o regulatorze w tym motocyklu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 8 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 Zaraz obczaje te elektro i od r1.ded a te zielone z tej aukcji od czego sa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 8 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 (edytowane) http://reg_mot.republika.pl/ Edytowane 9 Lipca 2017 przez westt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 8 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 Nie działa ten link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ded Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Tu sobie poczytaj, co prawda nie dotyczy hondy ale tematyka ta sama http://www.triumphrat.net/speed-triple-forum/104504-charging-system-diagnostics-rectifier-regulator-upgrade.html#/topics/104504Na początku masz opisaną diagnostykę alternatora, później temat wymiany regulatora, modele i przeróbkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Temat o ladowaniu jest po polsku na tym forum, wiedz radze tam zajrzec.Moze na poczatek powiem ci ze masz przegrzana wtyczke do reglera i z taka wtyczka nastepny tez ci padnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 10 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 ded niestety nie znam na tyle angielskiego ;/Adam a po czym to poznałeś? Bo zrobiła sie żółta? Czyli regulator ją przegrzał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ded Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Kolorek faktycznie świadczy do przegrzaniu. Czasem czytam opinie, żeby ciapnąć wtyczkę i porządnie to zalutować. Ewentualnie jakieś większe wsówki, żeby powierzchnia styku była większa. Może ja podpytam jeszcze korzystając z okazji... Wysłałem alternator do regeneracji (na jednej parze wyraźnie niższe napięcie, przebicie do masy na każdym zółtym przewodzie). Znajomy mi doradza, żeby upewnić się czy regulator działa poprawnie bo mogę spalić nowy alternator. Pytanie, jak to zrobić? Warsztatów ogarniających elektronikę motocyklową brak w okolicy. Jak go podłącze i napięcie będzie wyraźnie odbiegać od 14v to mogę zmienić regulator. Mam kupiony taki z XJ600 ale jeśli mój oryginał byłby sprawny to wolał bym nie kombinować i zostawić. Triumphy raczej słynęły z problemów z ładowaniem ale ten reuglator z XJ to jednak do moto o sporo mniejszej pojemności, do litrówki to chyba nie do końca dobry pomysł. Sam już nie wiem, czy są jakieś domowe sposoby na przetestowanie takiego reglera "na sucho" by nie ryzykować ewentualnego uszkodzenia alternatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Potrzebujesz miernika sprawdzajacego diody i tyrystory, nie wiem czy cos takiego jest latwe do dostania.Przewody mozna wyjac z wtyczki i indywidualnie zalutowac lub zastosowac nowe konektory oraz indywidualnie zabezpieczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.