marcinbol1 Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Witam mam problem z prawidłowym ustawieniem rozrzadu w husqvarna te 410 98r brak znaków na kole magnesowym jest tylko kropka na zebatce góra silnika dodam ze w serwisowce nie ma nic o ustawieniu rozrzadu pomożecie Ustawiłem tłok w gmp kropka ruwno z glowica z prawej strony krzywki na dole moto nie odpala czasem strzeli w wydech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 http://docs.wavenetworks.us/manuals//1998%201998-2000%20TE-SM%20410-610e%20Repair.pdf 264 strona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinbol1 Opublikowano 4 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 No i tak mam ustawione krzywki w dół kropka do tylu motocykla a śruby w pionie a wiesz może czy jest jakis znak na magnacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 no to na logikę tłok w gmp i po robocie Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinbol1 Opublikowano 4 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 No wiec jest tak ustawione gaznik wyczyszczony wyregulowany nowa swieca iskra jest a moto nie odpala nawet na pycha Jeszcze jedno na serwisowce ktura pokazałeś magneto jest z lewej ja mam z prawej czy bedzie różnica w ustawieniu http://docs.wavenetworks.us/manuals//1995%20TE%20350-410%20TE-TC%20610%20Repair.pdf Servisowka z 95r na stronie 133 rozrzad jest inaczej ustawiony ? Ktoś wie dokładnie jak to ustawić bo ja juz niewiem pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinbol1 Opublikowano 5 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 No super manuala juz mam chodzi oto czy krzywki do góry czy na dół kropka z prawej czy lewej tłok wiadomo w gmp ale czy jest jakis znak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Wszystko masz przecież pokazane,tłok w gmp znaki w lini z krawędzią głowicy,krzywki nie ma znaczenia czy na dół czy do góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinbol1 Opublikowano 5 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Krzywki nie ma znaczenia czy na dół czy do góry ? Widzę ze sie znasz masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 No bracie (marcinbol1), raczej Ty pokazałeś brak wiedzy. Nie ma znaczenia większego czy kropka będzie po lewej czy po prawej. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinbol1 Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Jak nie ma jak kropka po prawej to krzywki sa na dole jak z lewej to krzywki sa do góry wtedy nie ma morzliwosci a napewno bardzo ciezko skręcić pokrywę z dzwigienkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 To po co pytasz czy kropka ma być z lewej czy z prawej, czy krzywki do góry czy na dół??Dla działania silnika nie ma to znaczenia. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Drogi kolego marcinbol1. W silniku czterosuwowym, a taki masz w swoim motocyklu , na jeden cykl pracy przypadaja 2 obroty walu korbowego. W zwiazku z czym jezeli ustawisz sobie GMP w suwie sprezania to bedziesz mial zawory zamkniete, jezeli ustawisz GMP w suwie wydechu bedziesz mial zawory otwarte czyli krzywki walkow rozrzadu beda naciskaly na zawory. Czy ustawisz GMP w jednym czy w drugim polozeniu silnik bedzie dzialal prawidlowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miras19891 Opublikowano 6 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2021 witam wiecie moze jak ustawic zawory w huska te 410 nieznany rok ale wydaje mi sie na stary typ 2 zawory z jednej dwa z drugiej jaki zrobic luz zaworowy bo moto chce odpalic ale nie moze z gaznika strzela raz i nic wiecej wydaje mi sie ze to zawory wiec prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.