Soku11 Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Hej,Ma ktoś pomysł co może powodować "zwieszanie" się i niepewne prowadzenie motocykla z tematu (ktm 690 smc 2007r)? Chodzi o sytuację, że w zakręcie głównie przy niskich prędkościach jak chcę złożyć motocykl to muszę z oporem skręcić kierę bo czuję tak jakby się zawiesiła w pozycji prostej? Nie dzieje się to zawsze niestety. Opona nowa z dobrym ciśnieniem. W warsztacie na szybko sprawdzili łożysko główki ramy troszkę dokręcili ale nie stwierdzili żeby pukało itd. Czy to może jednak być łożysko tylko dawać takie objawy? Jak sprawdzić czy to to? Albo co innego może powodować takie problemy?Pozdrawiam Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Jak łożysko klęczy to dokręcenie go tylko pogorszy objawy. Skończyło się i tyle, czas wymienić. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 4 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Tylko czy na pewno to są objawy łożyska? Dokręcili tak na odczepne bo nie miało luzu ani nie stukało przy kręceniu. Możliwe że przy jeździe się coś źle ustawia (od przeciażeń) i wtedy blokuje i stąd takie objawy? Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 7 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Witam,Czy łożysko główki ramy może być ciche i nie stukać a i tak powodować dziwne prowadzenie? Mechanik sprawdził łożysko jak moto było w powietrzu i powiedział że nie widzi żadnych niepokojących objawów. Z moich testów wynika że przy niskich prędkościach jest ciężko złożyć motocykl bo tak jakby nie chce skręcać. Przy jeździe w korkach nieraz czuję, że muszę tak jakby przełamać opór żeby w ogóle kierownicą ruszyć. Dodam, że opona nówka, ciśnienie dobre. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 A kiedy bylo wymieniane? wysłane ze smyczy Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 7 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Obstawiam, że nie było od nowości - motocykl z 2007r. Dodam jeszcze, że przy np puszczeniu gazu czuć takie cięższe sterowanie - ale to może być tylko autosugestia. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Bardzo prawdopodobne. Objawy o których piszesz, przełamanie kierownicy, świadczą o wygnieceniu bieżni w pozycji na wprost. Utrudnione manewry przy niskich prędkościach. Nie będzie szumieć ani stukać. Jak w mojej stajni stał f650gs drugiej serii to łożyska w główce wymieniałem co 15-20 tys. Dwa razy do roku...Zmieniaj. Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Przeskok wybity bieżni jest wyczuwalny a podobno sprawdzał ktoś. Pozdrawiam Herdiwww.motojama.pl wysłane ze smyczy Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 7 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Motocykl to KTM 690 supermoto. To nie jest mój pierwszy motocykl - miałem już z 5. I w tym jest właśnie coś nie tak a oprócz łożyska nic mi nie przychodzi do głowy. No chyba że naprawdę aż tak źle jeżdżę i nie ogarniam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Może łożysko jest za mocno dokręcone. Jak jest wybita bieżnia to kręcąc kierownicą czuć charakterystyczny "dołek" w pozycji na wprost. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 No właśnie chodzi o to, że było tak od momentu kupna (myślałem że to opona bo miała próg na oponie przedniej). Jeden mechanik mi trochę dokręcił jak mu opisałem że się dziwnie prowadzi ale problem nadal pozostaje. Dodam, że nie dzieje się to zawsze. Dzisiaj zauważyłem, że jak wcisnę hamulec tylny to czuć jakiś stuk ale nie wiem czy o na pewno z przodu... Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 No to krótka piłka - zdejmij górnę półkę, poluzuj łożysko i dokręć zgodnie z serwisówką. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Ja teraz miałem tak że łożysko w główce ramy dałem na serwis bo po odciążeniu przodu koło wyraźnie stawało na wprost. Wygniecione łożysko w jednym miejscu. Mechanik dzwoni że nic się nie zacina, chodzi płynnie. Żadnego przeskoku. Się samo naprawiło. Jeżdżę dalej. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 No u mnie wręcz przeciwnie - jak hamuję, odpuszam gaz, to właśnie tak jakby się oponka przyklajała i ciężko skręcić. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Zwalaj sztycę i oglądaj bieżnie. Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.