słonina Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Witam. Jako, że stalem się świeżym posiadaczem bułki postanowiłem założyć ten temat by się trochę pochwalić ale też zadać kilka pytań. W linku znajdźcie pierwsze zdjęcia, w miarę możliwości postaram się dodawać więcej. Ale mam pytanie odnosnie kontrolki check engine tej z symbolem silnika V. Czy to normalne, że chwile po odpaleniu na wolnych obrotach kontrolka się świeci? Zwykle gaśnie po delikatnym przegazowaniu, czasami zaswieca się podczas ruszania na 1 biegu, raczej dotyczy to tylko zimnego silnika. I czy moze mieć to związek z naładowaniem aku? Bo mam tak, że pierwsza próba odpalenia słychać tyrkanie w rozruszniku tak jak przy słabej baterii drugim razem odpala ale tezeba mu troche pomóc delikatnym ruchem manetki.Niestety bułkę trzymam na parkingu a w nocy jeszcze czasem przymrozi. Podładuję aku i będę obserwował.I link do zdjęć dla zinteresowanych :)https://drive.google.com/folderview?id=0B7WCINA7D-gcdGhOVFVLMTZUWk0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Wyczyść połączenia kabla masowego, tym bardziej jak stoi na zewnątrz. Nie wiem jak w S ale w R polecają dodać drugi kabel masowy :) Odnośnie check engine to nie pamiętam bo dawno nie odpalałem sprzęta, ale po odpaleniu nie powinien się już zaświecić drugi raz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz1981 Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Jeżeli aku masz wywalone do tego stopnia że rozrusznik terkota i nie ma sił wykonać nawet jednego obrotu to może Ci wywalić check'a. Miałem tak jakiś tydzień temu gdy wyprowadziłem moto po zimie aby podjechać na badanie techniczne. Aku był niemal kompletnie rozładowany i było tylko terkotanie rozrusznika. Nie miałem czasu na ładowanie bo ostatnio krucho u nas z ładną pogodą a było akurat słonecznie więc odpaliłem moto od auta przy pomocy kabli. Wywaliło mi check'a po odpaleniu ale chwilę po ruszeniu zgasł i już się nie zapalił. Podładuj porządnie aku, przeczyść styki jak radzi @przemek96 i wtedy zobacz czy problem zniknął. Jeśli nie to trzeba będzie sprawdzić co to za błąd więc przyda się zakup kabla do połączenia z kompem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słonina Opublikowano 5 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Aku jeszcze nie sprawdziłem miernikiem ale jak podłączyłem prostownik to odrazu pokazał mi, że jest naładowany. Natomiast po zrobieniu kilkudziesięciu km wylała mi się prawa laga :( no nic jest okazja do wymiany uszczelniaczy i oleju. No części zakupione. W sumie 40€. Pytanie mam o olej czytalem na forum, że 10W w manualu pisze, że Fork oil type E. Bylem w serwisie HD Sunrise i sprzedawca dal mi 30W. Zdjecia produktu w pierwszym poscie w linku. Dobrze mi dał? Jeszcze uzupełnienie. W galerii w pierwszym poscie również znajdziecie fotki wycieku.A tu link direct do oleju https://drive.google.com/file/d/0B7WCINA7D-gcOUxzUTVDOEpCT28/view?usp=drivesdk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słonina Opublikowano 7 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 No olej i uszczelniacz wymieniony w drugiej ladze zostawilem uszczelniacz bo jest dobry. Ale na 30W zrobilo się strasznie twardo, chyba za twardo. Jutro spróbuje poregulowac twardość zobaczymy. Jak co to zmieniam na 10w. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słonina Opublikowano 10 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 No i zrobiłem jeszcze raz całość. Dwa uszczelniacze i olej na 5W plus regulacja zawieszenia zgodnie z manualem. Jest o niebo lepiej. Ale tak się zastanawiam skoro HD type E oraz Motul expert light 5W maja inne paramey dla 40st i 100st oraz inna wiskoze to regulacja zgpdnie z manualem da inne wyniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz1981 Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 A nie mogłeś nigdzie dostać oryginalnego oleju HD type E? Dzisiaj wróciłem z przejażdżki i zobaczyłem że puścił mi prawy uszczelniacz więc również czeka mnie wymiana. Sprawdziłem w instrukcji i podany jest olej o symbolu HD-99884-80. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słonina Opublikowano 12 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Nie moglem. Tam gdzie mieszkam jest tylko jeden serwis HD. Teraz testuje 5W. Ale patrzac po wiskozie to jest za rzadki. Z tym, że ja potrzebowałem oleju od ręki na już. Wiem, że jest dostępny w sieci na zamówienie. Gdybys jednak nie mógł czekać polecam dobrać sobie olej z tej tabelki. https://transmoto.com.au/comparative-oil-weights-table/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słonina Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Witam ponownie i zaapraszam do linku z pierwszego posta. Zaadaptowałem lusterka z gsr600 do mojej bułki. Mysle, że wyglada ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buellxb Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 lepiej oponę zmień a nie tam lusterkami sobie dupę zawracasz :D :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słonina Opublikowano 25 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 A co jest nie tak z oponami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buellxb Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 no przednia wygląda jakby miała już dość... :) i to parę tysi km temu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słonina Opublikowano 26 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Eee tak tylko na zdjeciach wyglada. Jest ok ;) No i zrobilem porządek w galerii bo coś nie pykło :) Opony to chyba diablo strada, teraz poczytalem o nich i ni bez rewelacji opinie 6na10 ptk ale ja berdziej rekraacyjnie smigam więc poki co zostaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buellxb Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 no to git :) ja swojego (2003r 16k mil) kupiłem 4 lata temu, jak spojrzałem na opony to zapłakałem, 2002 rok produkcji hahaha :D ale rocznik opon przekonał mnie do uwierzenia w autentyczność przebiegu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słonina Opublikowano 27 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 A sam sprawdze z ciekawosci jaki rok produkcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.