Skocz do zawartości

XB9SX by słonina


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jako, że stalem się świeżym posiadaczem bułki postanowiłem założyć ten temat by się trochę pochwalić ale też zadać kilka pytań. W linku znajdźcie pierwsze zdjęcia, w miarę możliwości postaram się dodawać więcej. Ale mam pytanie odnosnie kontrolki check engine tej z symbolem silnika V. Czy to normalne, że chwile po odpaleniu na wolnych obrotach kontrolka się świeci? Zwykle gaśnie po delikatnym przegazowaniu, czasami zaswieca się podczas ruszania na 1 biegu, raczej dotyczy to tylko zimnego silnika. I czy moze mieć to związek z naładowaniem aku? Bo mam tak, że pierwsza próba odpalenia słychać tyrkanie w rozruszniku tak jak przy słabej baterii drugim razem odpala ale tezeba mu troche pomóc delikatnym ruchem manetki.

Niestety bułkę trzymam na parkingu a w nocy jeszcze czasem przymrozi. Podładuję aku i będę obserwował.

I link do zdjęć dla zinteresowanych :)

https://drive.google.com/folderview?id=0B7WCINA7D-gcdGhOVFVLMTZUWk0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyść połączenia kabla masowego, tym bardziej jak stoi na zewnątrz. Nie wiem jak w S ale w R polecają dodać drugi kabel masowy :) Odnośnie check engine to nie pamiętam bo dawno nie odpalałem sprzęta, ale po odpaleniu nie powinien się już zaświecić drugi raz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli aku masz wywalone do tego stopnia że rozrusznik terkota i nie ma sił wykonać nawet jednego obrotu to może Ci wywalić check'a. Miałem tak jakiś tydzień temu gdy wyprowadziłem moto po zimie aby podjechać na badanie techniczne. Aku był niemal kompletnie rozładowany i było tylko terkotanie rozrusznika. Nie miałem czasu na ładowanie bo ostatnio krucho u nas z ładną pogodą a było akurat słonecznie więc odpaliłem moto od auta przy pomocy kabli. Wywaliło mi check'a po odpaleniu ale chwilę po ruszeniu zgasł i już się nie zapalił. Podładuj porządnie aku, przeczyść styki jak radzi @przemek96 i wtedy zobacz czy problem zniknął. Jeśli nie to trzeba będzie sprawdzić co to za błąd więc przyda się zakup kabla do połączenia z kompem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aku jeszcze nie sprawdziłem miernikiem ale jak podłączyłem prostownik to odrazu pokazał mi, że jest naładowany. Natomiast po zrobieniu kilkudziesięciu km wylała mi się prawa laga :( no nic jest okazja do wymiany uszczelniaczy i oleju.

 

No części zakupione. W sumie 40€. Pytanie mam o olej czytalem na forum, że 10W w manualu pisze, że Fork oil type E. Bylem w serwisie HD Sunrise i sprzedawca dal mi 30W. Zdjecia produktu w pierwszym poscie w linku. Dobrze mi dał?

 

Jeszcze uzupełnienie. W galerii w pierwszym poscie również znajdziecie fotki wycieku.

A tu link direct do oleju https://drive.google.com/file/d/0B7WCINA7D-gcOUxzUTVDOEpCT28/view?usp=drivesdk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No olej i uszczelniacz wymieniony w drugiej ladze zostawilem uszczelniacz bo jest dobry. Ale na 30W zrobilo się strasznie twardo, chyba za twardo. Jutro spróbuje poregulowac twardość zobaczymy. Jak co to zmieniam na 10w.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i zrobiłem jeszcze raz całość. Dwa uszczelniacze i olej na 5W plus regulacja zawieszenia zgodnie z manualem. Jest o niebo lepiej. Ale tak się zastanawiam skoro HD type E oraz Motul expert light 5W maja inne paramey dla 40st i 100st oraz inna wiskoze to regulacja zgpdnie z manualem da inne wyniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie mogłeś nigdzie dostać oryginalnego oleju HD type E? Dzisiaj wróciłem z przejażdżki i zobaczyłem że puścił mi prawy uszczelniacz więc również czeka mnie wymiana. Sprawdziłem w instrukcji i podany jest olej o symbolu HD-99884-80.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie moglem. Tam gdzie mieszkam jest tylko jeden serwis HD. Teraz testuje 5W. Ale patrzac po wiskozie to jest za rzadki.

 

Z tym, że ja potrzebowałem oleju od ręki na już. Wiem, że jest dostępny w sieci na zamówienie. Gdybys jednak nie mógł czekać polecam dobrać sobie olej z tej tabelki.

https://transmoto.com.au/comparative-oil-weights-table/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Eee tak tylko na zdjeciach wyglada. Jest ok ;)

 

No i zrobilem porządek w galerii bo coś nie pykło :)

 

Opony to chyba diablo strada, teraz poczytalem o nich i ni bez rewelacji opinie 6na10 ptk ale ja berdziej rekraacyjnie smigam więc poki co zostaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to git :) ja swojego (2003r 16k mil) kupiłem 4 lata temu, jak spojrzałem na opony to zapłakałem, 2002 rok produkcji hahaha :D ale rocznik opon przekonał mnie do uwierzenia w autentyczność przebiegu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...