karolMTX80r2 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Witam. Mam problem z moim Gs500 po lekkim remocnie. Objawy są takie:-brak reakcji na gaz oraz ssanie -Nierówna praca silnikaJak pochodzi chwile na ssaniu to wchodzi na 2.5 tys obrotów i wtedy nagle na 6 tysięcy, jak wyłączę ssanie schodzi na 4 i gasnie. Na zimnym i na rozgrzanym jest tak samo.Wymianialem filtr powietrza, paliwa, oleju, olej,świece. Gazniki wyczyszczone i złożone na nowych oringach. Gazniki ściśnięte na nowych opaskach mocno. Według kilku osób podejrzewam tak:Zawory do regulacjiSynchronizacja gaznikow Regulacja składu mieszanki.Co myślicie? Od czego najlepiej zacząć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Wygląda jakby łapał gdzieś lewe powietrze. Popsikaj plakiem wokół gaźników i króćców na pracującym silniku i patrz czy obroty będą się zmieniać. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Prawidłowe synchro i regulacja gaźników cię czeka. Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczibreslau Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2017 zobacz czy jakiś wężyk podciśnieniowy się nie odpiął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Najlepiej zaczac od czyszczenia ukladu wolnych obrotow w gaznikach.W jednym lub obu dalej jest zapchany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolMTX80r2 Opublikowano 3 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Witam znów. Podmienilem gaźniki od kolegi. Wszystko wspaniale na nich chodzi, świece nie dawały wgl iskry a nowe kupiłem. To już wiem mniej wiecej co do roboty jest, kolega wlasnie sie za to zabrał A teraz tak żeby nowego tematu nie zakładać. Kolega mówi mi że silnik wspaniale chodzi i ma dużą moc. Ale mówi że jest coś nie tak bo przy 140 wszystko jest w porządku a przy 160 zaczyna shimowac. Ja myślę że to przez lozyska główki ramy. Zawieszenie suchutkie przód i tył. Co myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 A w jakim wieku sa opony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.