ProPlayer13 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Elo, czy podgrzewanie gaźnika w dt 80 to jest też blokada? Czy warto to odłączyć i czy będzie jakiś minimalny przyrost mocy i czy muszę regulować gaźnik po takim zabiegu ( jeśli tak to co mam tam zmienić ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) Podgrzewanie gaźnika warto odłączyć delikatnie powinno podnieść osiągi.Po takim zabiegu mieszankę raczej powinieneś wyregulować i spalanie tez odrobinkę wzrośnie Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez kryhol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProPlayer13 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 A regulować skład mieszanki śrubkami czy może tylko iglice podnieść?A to spalenie wzrośnie drastycznie czy lekko o jakieś 300-500ml? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) Nie będzie to jakieś zauważalne może z literek na setkę,a jeśli chodzi o regulacje ciężko powiedzieć iglice sam pod siebie regelujeszi pod prace silnika musisz przystosować, bo to ona drastycznie zmienia spalanie.Ja od zawsze iglice mam na drugim ząbku od góry i zauważyłem ze tak jest optymalnie dla DT/TZR itp 125lub większe cylindry z większymi gaźnikami niż fabryka dała. A reguluje dyszami i śrubką mieszanki po przejechaniu kilkunastu kilometrów oceniam świece akurat teraz często jeszcze się bawię w regulacje, bo silnik dopiero poskładany na nowej górze.Zresztą na zestawie przejechałem z 200 km dosłownie na ciemnej świecy na bogato z benzyną,a teraz staram się mu to wyregulować odpowiednio. Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez kryhol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Elo, czy podgrzewanie gaźnika w dt 80 to jest też blokada? Czy warto to odłączyć i czy będzie jakiś minimalny przyrost mocy i czy muszę regulować gaźnik po takim zabiegu ( jeśli tak to co mam tam zmienić ) Nic nie odczujesz po takim zabiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProPlayer13 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 To w końcu odłączyć czy zostawić? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 zostaw Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Pożyczam jedną ciekawą wypowiedź z innego forum która może ci rozwiać twoje wątpliwości Napisane przez skwy :Panowie tu trzeba trochę szerzej spojrzeć na całe zagadnienie ogrzewania gaźników. Po pierwsze konstruktor aby dostosować silnik do homologacji i do norm emisji spalin chwyta się najtańszych środków i między innymi jest to podgrzewania gaźnika. Co za tym idzie podgrzane paliwo spala się całkowicie i nie zostają niespalone cząstki czyli normy zaczynają się zgadzać. Druga sprawa jeśli powietrze przez gardziel gaźnika przepływa z prędkością dochodzącą do 350 m/s to może zamrozić parę wodną która jest wsysana do cylindra dlatego stosuje się ogrzewanie. Ale jak ktoś napisał wcześniej że zimne powietrze ma więcej tlenu i tu się zgodzę. A za tym czynnikiem idzie w parze przyrost mocy. Mogę się założyć że jak się wstawi gaźnik bez ogrzewania na hamowni wskaźnik mocy wzrośnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProPlayer13 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 To spróbuje tak i tak, a czy v-max mam dobry? Odblokowany dyfuzor + końcówka przelotowa + moduł odblokowany i leci 80 z dobrym przyśpieszeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi919 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Miałem swego czasu dt50 z roku chyba 8* nawet nie pamiętam (jeszcze stoi koło garażu bez silnika) i na cylindrze jakimś tuning 60ccm chyba, leciała 108km/h, pamiętam że głupio się wszystkim kumplą na kiblach robiło ;) ale to dwa różne Moto więc pewnie moja wypowiedź nie na temat :D :ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.