Skocz do zawartości

ProPlayer13

Forumowicze
  • Postów

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha DT 80
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Dolnyśląsk

Osiągnięcia ProPlayer13

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam, w lipcu 2017 robiłem remont góry silnika ( szlif, tłok barikit ) i do lutego jeździłem z oryginalnym odblokowanym wydechem ( rezo 5k-8k ), w połowie lutego kupiłem dyfuzor gianelli ( rezo 8k-10k ) , w marcu większą dyszę. Wszystko fajnie chodziło do połowy kwietnia no i zaczęło dzwonić w silniku, rozebrałem górę i wyciągnąłem pęknięty dolny pierścień. Yamaha się nie grzała, do końca miała moc. Po tej akcji zrobiłem znów szlif cylindra, nowy tłok i na razie mam przejechane 200km z oryginalnym dyfuzorem, bo boję się zakładać gianelli. To ten wydech mógł być powodem pęknięcia pierścienia czy raczej coś innego( co )? Lany był Castrol power racing 1:40.
  2. Dozownik już odpiełem i zakupiłem castrol power racing 1 ( syntetyczny ). To na 3/4 manetki to czyli mogę jeździć do 6tyś obrotów i zmieniać je w sensie, że też na mniejszych i większych?
  3. Witam, będę robił w swojej DT 80 szlif cylindra + nowy tłok i mam pytanie jak docierać ją/ jaką mieszankę robić ( castrol power racing 1 ) i przez ile kilometrów docierać. Chodzi mi o opis z podziałem na kilometry ( np, 0-100 i jak mam jeździć itd... )
  4. Witam, czy do szlifu cylindra muszę zdjąć membranę. Pytam, bo mam u mnie przykręconą na 2 śrubki i dwa nity I z nitami problem. Chodzi o cylinder z DT 80 lc2
  5. Witam, mam problem z moją DT 80, a dokładniej jak jadę i się zatrzymam to obroty zamiast spaść do ustawionych 1500 zawieszają się na 2500-3000 i dopiero, gdy włączę na 1 sekundę ssanie to spadną. Przepustnica opada do końca, lewego powietrza nie ma. Mam dysze 110/15, testowałem także na głównej 120 i to samo. Jak podniosłem iglicę na maxa to lepiej schodziła z tych obrotów ale nadal nie do końca, tylko zawieszała się na troszkę niższych i za chwile spadała. Teraz mam śrubę od mieszanki wykręconą o 0,6 obrotu i iglicę na 4 rowek od góry ale zmieniałem także na środek to podobnie było nawet gorzej.
  6. Witam, odblokowałem swoją dt 80 lc2 i chciałbym zmienić tam dysze ( teraz mam 110/15 ) ale nie wiem na jakie zmienić je. Dysze główną znalazłem na lasronie tylko nie wiem jaki rozmiar, a gdzie dostanę dyszę od wolnych obrotów i też jaki rozmiar?
  7. To spróbuje tak i tak, a czy v-max mam dobry? Odblokowany dyfuzor + końcówka przelotowa + moduł odblokowany i leci 80 z dobrym przyśpieszeniem
  8. A regulować skład mieszanki śrubkami czy może tylko iglice podnieść? A to spalenie wzrośnie drastycznie czy lekko o jakieś 300-500ml?
  9. Elo, czy podgrzewanie gaźnika w dt 80 to jest też blokada? Czy warto to odłączyć i czy będzie jakiś minimalny przyrost mocy i czy muszę regulować gaźnik po takim zabiegu ( jeśli tak to co mam tam zmienić )
  10. Siemka, posiadam w DT 80 odblokowany dyfuzor ( orginalny ) + końcówka giannelli i mam pytanie czy warto dokupić jeszcze dyfuzor gianneli. Z tego co czytałem to podobno DT nie ma siły jechać na 5 i na 6 biegu na tym giannelli. I chciałem się zapytać czy lepiej zostać przy orginale czy może kupić tego giannelli. CDI mam odblokowane i v-max to 80km/h. I czy po zmianie tego dyfuzora będzie czuć więcej mocy i czy v max wzrośnie
  11. Witam. czy by mógł ktoś mi opisać regulację gaźnika? Na którym ząbku iglica, ile obrotów na biegu jałowym ( pacjentem jest dt 80 lc2 )
  12. Czyli co mam w nim zrobić? Czyszczony już był i filter powietrza też wyprany i nasączony
×
×
  • Dodaj nową pozycję...