Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Prawdopodobnie stożki dają za dużo powietrza i masz zbyt ubogą mieszankę. A jak wyglądają świece?

 

To niby nie moja sprawa, ale po co kombinować? A jak już kombinujesz, to sorki, ale to jest większa inwestycja, czyli w dobrym warsztacie ludzie mają analizator spalin i szeroki wybór dysz, i się zakłada, bada, zakłada inne, bada i osiąga optymalne rezultaty.

 

W garażu niby też się da, ale trzeba mieć kupę doświadczenia...

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, no to w drugą stronę, za duże dysze mu dałeś i się dławi. No albo-albo. Z jakichś tam przyczyn istnieje "optymalna" mieszanka paliwowo-powietrzna a Ty ją zmieniłeś....

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Lub obserwować kolor świecy w każdym zakresie obrotów... i tak ustawić gaźniki, żeby świece miały kolor właściwy..., czyli dłubanie, przejażdżka, sprawdzanie świec, czyszczenie swiec, korekta, gaźników, przejażdżka, znów sprawdzanie świec, czyszczenie świec, i tak w "kolo Macieju"... trochę przygody jest, ale takie sa koszty przeróbek, tuningu ect.. i dlatego dobry mechanik musi zarbiać, by z czegoś dać swojej córce( lub synowi) "dolara" na książki, czy na inne rzeczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie dużo pomógł ten temat: http://www.hondatwins.net/forums/63-fuel-supply-carburation/23714-cb400-cv-carbs-pods-how-make-them-work.html

 

ogólnie całe forum o jest świetne, wszystko o tych Hondach ;)

 

Ubiegłeś mnie.

 

Jeśli nie wyrzuciłeś jeszcze starych filtrów, to jest też wątek o ich ,,regeneracji'', która chyba mnie czeka.

http://www.hondatwins.net/forums/41-fuel-supply-carburation/1440-cb200-air-filter-refurb-query-2.html

 

 

W kategorii pomysłu można jeszcze śledzić pomysły Ichiban-a z dotheton.com. Ten to raczej jajcarz, ale widziałem tam u niego pomysł na dławienie stożkowych filtrów przepustnicą podobną do tej z gaźników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...