Skocz do zawartości

300 KM+


HARPAGAN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No ale pirelli był ostatnio chyba w Mk5. 230KM.

Czepiam się, wiem ... ale po prostu nie chce by Cie ktoś w bambuko zrobił, bo pamiętam że wałki na fałszywe GTi Pirelli były dość popularne w przypadku pierwszej generacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj siostrzeniec ma bialego Clubsporta, ktorym wozil mnie po Wwie i bardzo go sobie chwali :

 

http://m.auto-swiat.pl/testy,dvp9p3

 

Mnie sie tez podoba, mimo zalozonych sportowych foteli :).

Mozna uzywac na codzien, ale mozna tez poszalec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to bym pojeździł i na razie kase zostawił na przyszłe trackdaye i opony. Podnoszenie mocy to najdroższa i najdłuższa droga do poprawy czasów. Lepiej popracować na skillem. Heble chyba są w tym super. Audi zawsze z tego słynęło, że w swoich szybszych autach nie oszczędzało na nich.

Chyba, że chcesz na prostej się ścigać, to pewnie bym poszukał podobnego auta, które robi dobre czasy i zobaczył co tam takiego jest zrobione. Chociaż w tej budzie to wydaje mi się, że najwięcej da wybebeszenie tego (bo ciężkie) i wzmocnienie przeniesienia napędu. Widziałem jak wyglądają półosie w R8, więc jak w TT przyświecała podobna filozofia to pewnie pierwsze co poleci to właśnie one. Przynajmniej na oko (bo nie wiem z czego są zrobione) wyglądają jak patyki.

Edytowane przez Bimbak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem tylko z jednym gościem co zrobił 426 koni ale on jeździ po ulicy. Chyba nikt w Polsce tym się nie ścigał porządnie jeszcze. Reszta rozmów to tunerz/sprzedawcy a ci wiadomo makaron na uszy nawijają pięknie.

Z napędem problemy nie występują raczej. Nikt nie zgłaszał takich jeszcze. Za wodą jest gość który aktualnie opisuje projekt na 750 koni. Idzie grubo i bez ograniczeń finansowych. Co do hebli to seria jest dobra ale na ulicę. W RS3 są te same i podobno puchły po kilku kółkach w Poznaniu. Bimbak w tym samochodzie poniesienie mocy jest chyba najprostszym i najtańszym upgrejdem. 2,5 kzł i mam 400 koni.

Chciałem wejść w ten mod Movita.

 

 

Jedna tarcza 3,5 klocka netto plus dobry klocek i robi się sumka. Używana ceramika ok 15 klocka. Ori tarcze też są drogie 2 tyś zł szt.

Ale jedno jest pewne, pruć auta nie będę.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym bardziej był zainteresowany ile te cyferki Ci osiągi i czas poprawią. Przejedź się gdzieś najpierw i polataj tak jak jest. Pamiętaj że te cyferki na wykresie to też może być makaron na uszy, a na czas nie koniecznie muszą się przekładać.

 

Z tymi hamulcami to mnie trochę zaskoczyłeś. Kiedyś czytałem, że ludzie specjalnie z TTRS heble do golfów GTi i nawet do Golfa R swapują. W każdym razie sprawdzonych w wyścigach gratów na pewno do tego auta nie brakuje, ostatecznie na pewno coś podejdzie np od pucharowych Scirocco. Chociaż ja tam o VAGach nie mam pojęcia.

A nie jest tak że 370mm tarcze ma Mk3? Mk2 chyba ma sporo mniejsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stroiłeś u niego renówkę? Raczej nie dam auta ludziom którzy nigdy przy taki silniku nie modzili. Wymagam hamowni obciążeniowej 4X4 i duże doświadczenie w tych samochodach. CompSport raczej spełnia oba warunki.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...