KLAUDIUSZ Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 No można porównywać, każdy ma plusy i minusy ........ wiadomo .......... ciekawe czemu w sportach motorowych praktycznie nie ma Diesli :D Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 W erze dałnsajzingu ciężko o taki silnik.Prawda bolesna. Trzeba będzie sięgnąć po USA. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Ha ha no aktualnie mam prawie 480 Nm przy 4000 rpm .......... więc nie jest źle :D A to jeszcze przed wydechem i IC :D Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Ja we wtorek miałem okazję na dłuższą jazdę lexusem is f. To jest auto. V8 bez turbo 5L. Coś niesamowitego jak to się prowadzi. Jak brzmi. Ja mam dosyć luźne podejście do aut ale takie coś... chyba bym nawet z moto zrezygnował. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 (edytowane) W erze dałnsajzingu ciężko o taki silnik.spokojnie Toyota już zaczęła erę UPsizingu. Teraz koncern Szmelcwagen ma powoli wycofywać te śmieciowe 1.2/1.4 TFSI. Edytowane 5 Maja 2017 przez bonhart88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Ks a zastanawiałeś się dlaczego samochody z silnikiem diesla mają grube podbitki pod maską i na dolnej osłonie silnika, a jak są zimne i tak rechoczą na pół kilometra. Ale kogo to interesuje ? Nie widze prawie roznicy miedzy 1,6 benzyna i 1,6 diesel. po 2 km jest juz rozgrzaany wiec o szo chodzi ? Dla mnie największą wadą diesli jest bardzo wąski zakres użytecznych obrotów. Można to leczyć 8-9 biegowymi automatami które non stop wachlują przełożeniami ale to i tak nie zastąpi dużej wolnossącej benzyny z momentem płaskim jak step kazachski aż do odcinki. No wez mnie nie rozsmieszaj co Ci po glebokim zakresie uzytecznych obrotow jak sie nawajchowac musisz ? No można porównywać, każdy ma plusy i minusy ........ wiadomo .......... ciekawe czemu w sportach motorowych praktycznie nie ma Diesli :D Klod W renngruppe C Audi ma V8 diesel i nie wiem czy obecnie ale lupil doopy wszystkim. Mozna, mozna.Dodatkowo o tym, ze gdy inni zjezdzaja zatankowac to diesel smiga jeszcze cinajmniej 1/3 dluzej. Na 3 stopach do tankowania zmiezdzy Twoja benzyne jak chce i kiedy chce w dalszym ciagu mowa o sporcie motorowym :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Ale kogo to interesuje ? Nie widze prawie roznicy miedzy 1,6 benzyna i 1,6 diesel. po 2 km jest juz rozgrzaany wiec o szo chodzi ?Pewnie tego kto wychodząc z knajpy obok stojących HD na wolnym wydechu, musi go odpalić i z metalicznym rechotem ze wstydem na twarzy się oddalić. No wez mnie nie rozsmieszaj co Ci po glebokim zakresie uzytecznych obrotow jak sie nawajchowac musisz ? Raczej odwrotnie. Nie musisz wajchować bo po co? Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Ale kogo to interesuje ? Nie widze prawie roznicy miedzy 1,6 benzyna i 1,6 diesel. po 2 km jest juz rozgrzaany wiec o szo chodzi ? No wez mnie nie rozsmieszaj co Ci po glebokim zakresie uzytecznych obrotow jak sie nawajchowac musisz ? Klod W renngruppe C Audi ma V8 diesel i nie wiem czy obecnie ale lupil doopy wszystkim. Mozna, mozna.Dodatkowo o tym, ze gdy inni zjezdzaja zatankowac to diesel smiga jeszcze cinajmniej 1/3 dluzej. Na 3 stopach do tankowania zmiezdzy Twoja benzyne jak chce i kiedy chce w dalszym ciagu mowa o sporcie motorowym :crossy: W czym?!!? Co to renngruppe C ?!?!? Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Taki dowcip...dość realny:Kupił diesla w tedeiku dla oszczędności......wymienił wtryski, dwumasę i turbinę. Gazuję benzynę bo po co przepłacać. Przerwa na siusiu i kawę i tak potrzebna bo tylko chyba robot jebnie 800 bez przerwy.Bez generalizowania to fakt, że V8 i V10 mają kulturną pracę..może nawet V6 ale to nadal śmierdzący klekot.Yuby dobrze prawi, fajnie na autostradowe przeloty, gdzie ciągła praca ale do miasta to pomyłka.Jakiekolwiek awarie spędzają sen z powiek, zawalone toną sadzy przepustnice i kolektory i olej w intercoolerze...to właśnie diesle. W benzynce układ paliwowy jak cep prosty i jak zabraknie paliwka to nie ma problemu bo po dolaniu odpali ale wiele diesli już wymaga ingerencji mechanika...Mogę tak w nieskończoność wymieniać wady diesla. Gdyby chodziło o eokologie to juz dawno wszech unia sponsorowałaby rozwój silników na LPG. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 w Lemans diesla Audi dostają w dupala ..... od hybryd Porsche :D Diesel dobry do Ciężarówek i tyle :D Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 5 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 w Lemans diesla Audi dostają w dupala ..... od hybryd Porsche :D Diesel dobry do Ciężarówek i tyle :D Święta racja. Mam Octavię 2.0tdi, (211KM :icon_twisted:) ale na trasy go kupiłem. Jak jeżdżę po mieście to często wypala dpf-a i czasem podjeżdżam pod dom i nawrotka na autostradę, żeby go wypalić :banghead: Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi919 Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Poczytałem troszkę (nie wszystko bo za dużo :D ) i od siebie dodam małą wzmiankę. Audi a4/a6 2,7bi, niby stara pajda już , ale bardzo dobrze przyjmuje modyfikację i da się z niej sporo wykręcić, eksploatacja tania. Warunek jest tylko jeden, trzeba kupić naprawdę uczciwą i zadbaną a te już chyba dawno wygineły. Bynajmniej ja się nie doszukałem i odpuściłem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Yuby dobrze prawi, fajnie na autostradowe przeloty, gdzie ciągła praca ale do miasta to pomyłka.Jakiekolwiek awarie spędzają sen z powiek, zawalone toną sadzy przepustnice i kolektory i olej w intercoolerze...to właśnie diesle. W benzynce układ paliwowy jak cep prosty i jak zabraknie paliwka to nie ma problemu bo po dolaniu odpali ale wiele diesli już wymaga ingerencji mechanika...Mogę tak w nieskończoność wymieniać wady diesla. hahahahahaha ... prawda stara i wiadoma jak swiat.Ale w uk 70% to diesle bo .. sa tansze i sa nizsze opłaty a ludziska smigaja na odcinkach .. 5-6 mil dziennie ;-) Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 hahahahahaha ... prawda stara i wiadoma jak swiat.Ale w uk 70% to diesle bo .. sa tansze i sa nizsze opłaty a ludziska smigaja na odcinkach .. 5-6 mil dziennie ;-)Dzięki takim ludzikom mechanicy mają co robić. Dla DPF takie jazdy to gwóźdź do trumny. Spalanie na poziome lokomotywy bo zimny. W DE diesle mają masakryczne opłaty. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Dzięki takim ludzikom mechanicy mają co robić. Dla DPF takie jazdy to gwóźdź do trumny. Spalanie na poziome lokomotywy bo zimny.W DE diesle mają masakryczne opłaty A tu własnie odwrotnie ... Niby disle eko sreko, mniej palą i sa lepsze i kto kupuje takiego ma nizsze opłaty, ubezpieczenia itp. rzeczy i gupie ludziska kupuja a pozniej płaca w serwisach Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.